Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
To υδρογονοκίνητο Hopium Machina
To υδρογονοκίνητο Hopium Machina
H γαλλική εταιρεία Hopium παρουσίασε το υδρογονοκίνητο μοντέλο Māchina, βάζοντας δύσκολα στην Tesla.
Με την τάση της αγοράς να κινείται σε εναλλακτικές πηγές καυσίμου, εμφανίζονται στην αγορά καινούργιοι κατασκευαστές μοντέλων με οικολογικό αποτύπωμα, με πιο πρόσφατη αυτή του Māchina, της γαλλικής start-up εταιρείας Hopium.
Κατά την διάρκεια της επίσημης παρουσίασης του εν λόγω μοντέλου, ο ιδρυτής της εταιρείας και οδηγός αγώνων αντοχής Olivier Lombard το χαρακτήρισε ως μία «πραγματική τεχνολογική ανακάλυψη».
Να αναφέρουμε ότι το Māchina διαθέτει ένα κομψό στυλ με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά όπως τις αναδυόμενες χειρολαβές, τις αεροδυναμικά σχεδιασμένες ζάντες, τις μικροκάμερες στη θέση των εξωτερικών καθρεπτών και την πανοραμική οροφή.
Ο Lombard, ο οποίος συμμετείχε στην ανάπτυξη του πρωτοτύπου LMPH2G που συμμετείχε στον φετινό αγώνα των 24 Ωρών του Le Mans, είπε ότι οι καθαρές γραμμές του αμαξώματος έχουν σχεδιαστεί ειδικά για τη βελτιστοποίηση της διείσδυσης του αέρα και, συνεπώς, την όσο το δυνατόν περισσότερο μείωση της κατανάλωσης ενέργειας.
Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, το Māchina διαθέτει κυψέλες καυσίμου με βάση το υδρογόνο, με την απόδοσή του να φτάνει τους 500 ίππους, ενώ η μέγιστη αυτονομία φτάνει αισίως τα 1.000 χλμ. Επίσης, ο ανεφοδιασμός διαρκεί μόλις 3 λεπτά, ενώ μηδενικές θα είναι και οι εκπομπές ρύπων.
Η επίσημη παραγωγή του Hopium Māchina θα ξεκινήσει το 2026 και θα λανσαριστεί τόσο στην Ευρώπη και ΗΠΑ, όσο και στις αγορές της Κίνας, Ιαπωνίας και Ν. Κορέας.
Κατά την διάρκεια της επίσημης παρουσίασης του εν λόγω μοντέλου, ο ιδρυτής της εταιρείας και οδηγός αγώνων αντοχής Olivier Lombard το χαρακτήρισε ως μία «πραγματική τεχνολογική ανακάλυψη».
Να αναφέρουμε ότι το Māchina διαθέτει ένα κομψό στυλ με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά όπως τις αναδυόμενες χειρολαβές, τις αεροδυναμικά σχεδιασμένες ζάντες, τις μικροκάμερες στη θέση των εξωτερικών καθρεπτών και την πανοραμική οροφή.
Ο Lombard, ο οποίος συμμετείχε στην ανάπτυξη του πρωτοτύπου LMPH2G που συμμετείχε στον φετινό αγώνα των 24 Ωρών του Le Mans, είπε ότι οι καθαρές γραμμές του αμαξώματος έχουν σχεδιαστεί ειδικά για τη βελτιστοποίηση της διείσδυσης του αέρα και, συνεπώς, την όσο το δυνατόν περισσότερο μείωση της κατανάλωσης ενέργειας.
Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, το Māchina διαθέτει κυψέλες καυσίμου με βάση το υδρογόνο, με την απόδοσή του να φτάνει τους 500 ίππους, ενώ η μέγιστη αυτονομία φτάνει αισίως τα 1.000 χλμ. Επίσης, ο ανεφοδιασμός διαρκεί μόλις 3 λεπτά, ενώ μηδενικές θα είναι και οι εκπομπές ρύπων.
Η επίσημη παραγωγή του Hopium Māchina θα ξεκινήσει το 2026 και θα λανσαριστεί τόσο στην Ευρώπη και ΗΠΑ, όσο και στις αγορές της Κίνας, Ιαπωνίας και Ν. Κορέας.
Διαβάστε επίσης:
Άνοδο-ρεκόρ 142% σημείωσαν οι πωλήσεις νέων ΙΧ τον Μάρτιο!
Ευρώπη: Ρεκόρ στις πωλήσεις των SUV
Άνοδο 344% σημείωσαν οι πωλήσεις ηλεκτρικών ΙΧ στην Ελλάδα!
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα