Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Το Kia e-Niro σε νέες εκδόσεις
Το Kia e-Niro σε νέες εκδόσεις
Η γκάμα του αμιγώς ηλεκτρικού Kia e-Niro, εμπλουτίζεται με περισσότερες εκδόσεις.
Πιο αναλυτικά, η βασική e-Niro 2 εφοδιάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 136 ίππων και μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 39kWh, που θα προσφέρει με μία φόρτιση μέγιστη αυτονομία 288 km, σύμφωνα με τα νέα πρότυπα WLTP.
Τα πρώτα 100 km/h θα επιτυγχάνονται σε 9,5 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα θα περιορίζεται στα 154 km/h. Σε ταχυφορτιστή 100kW απαιτούνται μόλις 54 λεπτά ώστε η μπαταρία να φτάσει το 80% της ενέργειάς της, ενώ σε δίκτυο 50kW, ο χρόνος για το ίδιο ποσοστό αυξάνεται στα 57 λεπτά. Το επίπεδο εξοπλισμού της συγκεκριμένης έκδοσης περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, κεντρική οθόνη 8 ιντσών, ψηφιακό πίνακα οργάνων με διαγώνιο 7 ίντσες, ενεργό cruise control, φώτα LED και ζάντες 17 ιντσών.
Ακολουθεί η e-Niro 3, η οποία εφοδιάζεται με τον ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα των 204 ίππων και τη μεγαλύτερη μπαταρία των 64kWh. Εδώ, η αυτονομία αυξάνεται στα 451 km, ενώ και οι επιδόσεις είναι βελτιωμένες, καθώς για το 0-100 km/h χρειάζεται 7,5 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 165 km/h. Πλουσιότερος είναι και ο εξοπλισμός, σε σχέση με το e-Niro 2, με δερμάτινες επενδύσεις, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού, οθόνη 10,25 ιντσών και δυνατότητα παρακολούθησης των λειτουργιών μέσω εφαρμογής smartphone. Τέλος, στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται η έκδοση e-Niro 4+, που διαθέτει τα ίδια τεχνικά με την «3», αλλά εδώ ο κάτοχος θα έχει στη διάθεσή του θερμαινόμενα εμπρός-πίσω καθίσματα, αλουμινένια πεντάλ και αναβαθμισμένο ηχοσύστημα της JBL.
Οι παραγγελίες του e-Niro έχουν ήδη ξεκινήσει, με τα πρώτα μοντέλα να παραδίδονται στους αγοραστές το τελευταίο τρίμηνο του 2020.
Τα πρώτα 100 km/h θα επιτυγχάνονται σε 9,5 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα θα περιορίζεται στα 154 km/h. Σε ταχυφορτιστή 100kW απαιτούνται μόλις 54 λεπτά ώστε η μπαταρία να φτάσει το 80% της ενέργειάς της, ενώ σε δίκτυο 50kW, ο χρόνος για το ίδιο ποσοστό αυξάνεται στα 57 λεπτά. Το επίπεδο εξοπλισμού της συγκεκριμένης έκδοσης περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, κεντρική οθόνη 8 ιντσών, ψηφιακό πίνακα οργάνων με διαγώνιο 7 ίντσες, ενεργό cruise control, φώτα LED και ζάντες 17 ιντσών.
Ακολουθεί η e-Niro 3, η οποία εφοδιάζεται με τον ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα των 204 ίππων και τη μεγαλύτερη μπαταρία των 64kWh. Εδώ, η αυτονομία αυξάνεται στα 451 km, ενώ και οι επιδόσεις είναι βελτιωμένες, καθώς για το 0-100 km/h χρειάζεται 7,5 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 165 km/h. Πλουσιότερος είναι και ο εξοπλισμός, σε σχέση με το e-Niro 2, με δερμάτινες επενδύσεις, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού, οθόνη 10,25 ιντσών και δυνατότητα παρακολούθησης των λειτουργιών μέσω εφαρμογής smartphone. Τέλος, στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται η έκδοση e-Niro 4+, που διαθέτει τα ίδια τεχνικά με την «3», αλλά εδώ ο κάτοχος θα έχει στη διάθεσή του θερμαινόμενα εμπρός-πίσω καθίσματα, αλουμινένια πεντάλ και αναβαθμισμένο ηχοσύστημα της JBL.
Οι παραγγελίες του e-Niro έχουν ήδη ξεκινήσει, με τα πρώτα μοντέλα να παραδίδονται στους αγοραστές το τελευταίο τρίμηνο του 2020.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα