LIVE

Κορωνοϊός

Nikosphotokarta

Των οικιών ημών εμπιπραμένων υμείς άδετε

Νίκος Μαρκάτος

Η επισκόπηση των γεγονότων των τελευταίων ημερών στη Παιδεία δεν μπορεί παρά να αφήνει μια πικρή γεύση ακόμα και στον κοινωνικά ουδέτερο παρατηρητή.

Πικρή γεύση για α) τον «εξυπνακίστικο» τρόπο χειρισμού κορυφαίων γεγονότων από τους «άριστους» εξ ημών που όμως εμείς εκλέγουμε να χειριστούν τα του οίκου μας, β) τον δήθεν πανικό και την ψευδολογία περί πανεπιστημίων-χώρων ανομίας και εγκληματικότητας ,και την τάση υπερβολικού αυτομαστιγώματος ώστε να δικαιολογηθούν ακραία μέτρα  γ) την ανικανότητα του συστήματος να επιλέξει τους κατάλληλους ανθρώπους για τις κατάλληλες θέσεις, δ) την ψυχοπαθολογική εμμονή των συντηρητικών γηγενών (και δυστυχώς και όλων των Ευρωπαίων) γραφειοκρατών-λογιστών μόνο στους οικονομικούς δείκτες, προφανώς γιατί είναι ανίκανοι να συλλάβουν και υλοποιήσουν  άλλα οράματα ζωής , με αποτέλεσμα να επιχειρείται και αντίστοιχος σχεδιασμός της Παιδείας και ε) την αδυναμία ημών των πολιτών να θεσπίσουμε τρόπους «εξέγερσης» και ανατροπής των καταστάσεων με μαζικότητα.

Θα επιχειρήσω μια σύντομη κριτική , λόγω περιορισμένου χώρου, των πεπραγμένων της κυβέρνησης για την Παιδεία:

1.Το νέο σύστημα Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής συνεπάγεται σημαντική μείωση εισακτέων, ενώ οι πραγματικές εναλλακτικές επιλογές υψηλού επιπέδου για τους αποτυγχάνοντες είναι ανύπαρκτες. Έτσι αυξάνεται η πελατεία των ιδιωτικών ΙΕΚ, τα Τμήματα κατηγοριοποιούνται σε υψηλής και χαμηλής ζήτησης (διαδικασία δύο μηχανογραφικών που δυστυχώς συνεχίζει τη λογική του προηγούμενου υπουργού αντι-παιδείας) και αρκετά θα οδηγηθούν σε κλείσιμο, ενώ είχαν ιδρυθεί για εθνικούς και αναπτυξιακούς λόγους.

2. Η διάρκεια της φοίτησης δεν αφορά τη πολιτεία .Η επιβολή ανώτατου ορίου φοίτησης δεν βελτιώνει φυσικά την ποιότητα της Παιδείας και συνδέεται με πολλές παραμέτρους (εργαζόμενοι φοιτητές, μερική φοίτηση, ασθένειες, κ.τ.λ. ).Το κοινότυπο επιχείρημα των ‘αιώνιων φοιτητών’ το πολύ να διευθετεί ασήμαντα ζητήματα (τη μνήμη του υπολογιστή!!), ενώ έχουν ήδη διαγραφεί τα τελευταία χρόνια 80000 και , δεδομένης της κρίσης, οι φοιτητές σήμερα βιάζονται να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους. Η κυβέρνηση επαναφέρει λοιπόν ένα κατασκευασμένο μύθο συκοφάντησης των φοιτητών χωρίς να μπει στο κόπο να μας εξηγήσει γιατί να μη μπορεί κάποιος φοιτητής να επανέλθει μετά από χρόνια όταν δεν κοστίζει στο δημόσιο τίποτα.

Η ποιοτική αναβάθμιση της διδασκαλίας και έρευνας δεν επιτυγχάνεται με απειλές διαγραφής, χρηματοδοτείστε την παιδεία καταστήστε τη γοητευτική για τους νέους και δεν θα υπάρχουν «λιμνάζοντες».

Φυσικά το επιχείρημα για την «επαναστατική» αυτή μεταρρύθμιση είναι ότι με τους «αιώνιους» ελαττώνονται οι δείκτες ανταγωνιστικότητας  αποδεικνύοντας τι σημαίνει για τα μορφωτικά δικαιώματα να λειτουργεί η Παιδεία με όρους επιχείρησης.

3. Ο πειθαρχικός κώδικας αφορά μόνο το ίδιο το Πανεπιστήμιο και εμπεριέχεται ήδη στους Εσωτερικούς Κανονισμούς των Ιδρυμάτων. Ας πληροφορηθούν επιτέλους οι «αρμόδιοι» ότι στο πλαίσιο του συνταγματικά κατοχυρωμένου αυτοδιοίκητου των Πανεπιστημίων ,αυτά αποφασίζουν με τα εκλεγμένα συλλογικά τους όργανα και τους εσωτερικούς κανονισμούς τους για όλα τα θέματα που αφορούν στη λειτουργία τους.

4, Πάντοτε η ασφάλεια στους Πανεπιστημιακούς χώρους αποτελεί προτεραιότητα και συνεχές μέλημα των Πανεπιστημίων.

Δεν υπάρχει όμως αμφιβολία ότι η  διαδικασία κακοποίησης της ιδέας του Ασύλου ανάμεσα στη διελκυστίνδα της ασυδοσίας και της καταστολής, προκαλεί προβλήματα και συνδέεται πρακτικά τόσο με τις αδυναμίες ενός διαρκούς και ζωντανού ελέγχου του Πανεπιστημιακού χώρου από τους φορείς του, όσο και από τον αυξανόμενα παρεμβατικό, πλην όχι συντονισμένo με τις λειτουργίες των πανεπιστημιακών φορέων, ρόλο της Πολιτείας.

Η πορεία αυτή φθοράς και αδυναμίας οργανικής υποστήριξης του Πανεπιστημιακού Ασύλου έδωσε έδαφος στην ανάπτυξη εκτεταμένης φιλολογίας και πιέσεων να αναλάβει η Πολιτεία την επιτήρηση της τάξης στα ΑΕΙ. Το επιχείρημα είναι ότι δήθεν τα πανεπιστήμια έχουν μετατραπεί σε κέντρα ανομίας και παραβατικότητας! Το ψεύδος αυτό έχει διαχυθεί στην Ελληνική κοινωνία και προκαλεί τεράστια δυσφήμηση του έργου των πανεπιστημίων. Τα ΜΜΕ ασχολούνται με τα ..χιόνια (τι παράξενο ,,χιονίζει το Γενάρη!) και κανείς δεν πληροφορεί τους πολίτες ότι, για παράδειγμα, είμαστε 99 καθηγητές  μόνο στο ΕΜΠ που συμπεριλαμβανόμαστε στους κορυφαίους 2% των επιστημόνων παγκοσμίως , και πολλοί άλλοι στα άλλα πανεπιστήμιά μας. Με βάση αυτό η χώρα μας ( με τη μικρότερη κρατική δαπάνη ) βρίσκεται στην 22η θέση μεταξύ 74 χωρών που οι ερευνητές τους βρίσκονται στο 2% με τη μεγαλύτερη επιρροή διεθνώς. Τι έχουν να πουν οι άσχετοι λασπολόγοι του Ελληνικού Δημόσιου Πανεπιστημίου λοιπόν?

Ούτε μεγαλύτερη παραβατικότητα και ανομία αναπτύσσονται στα πανεπιστήμια από άλλους χώρους που αστυνομοκρατούνται.

Η ακαδημαϊκή ελευθερία των Πανεπιστημίων καταλύεται εκκωφαντικά στο όνομα της ασφάλειας τους, με την πρόταση για πανεπιστημιακή αστυνομία που θα κάνει περιπολίες με ειδικές στολές (τόσο γελοίες όσο και η σκέψη για το μέτρο ) ,και θα στοιχίσει 30 εκ.ευρώ όταν η συνολική χρηματοδότηση του ΕΚΠΑ είναι 9 εκ. και η κυβέρνηση περικόπτει

κατά 8% τον τακτικό προϋπολογισμό των ΑΕΙ για το 2021.Η υπουργός απειλεί μάλιστα κυνικά ότι αν δεν υπάρχει συμμόρφωση αυτό θα ληφθεί υπόψη στην ετήσια επιχορήγηση. Η ελεύθερη διακίνηση ιδεών, η αγωνιστικότητα ,η αμφισβήτηση, καταστατικά στοιχεία του πανεπιστημίου από συστάσεώς του ταυτίζονται πάλι με την παραβατικότητα!

Όσον αφορά τώρα στην πρακτική άποψη του θέματος, υπάρχουν άραγε πολλοί  που πιστεύουν ότι κακοποιοί δεν θα εισέλθουν στον πανεπιστημιακό χώρο επειδή υπάρχει αστυνομία? Γιατί τότε μπαίνουν στα σπίτια μας, δεν υπάρχει αστυνομία γύρω μας ή μήπως εκμεταλλεύονται το Οικογενειακό Άσυλο? Και τι έχουμε να πούμε όταν στις ΗΠΑ με αστυνομοκρατούμενα Πανεπιστήμια υπήρξαν σε ένα χρόνο 30000 περιστατικά με 38% ληστείες και 36% σεξουαλικά εγκλήματα?

Οι τρόποι και τα όργανα φύλαξης είναι απαραίτητο να καθορίζονται από τα εκλεγμένα όργανα των ΑΕΙ. Η παραβατικότητα ποινικής φύσης ήδη καλύπτεται με την ισχύουσα νομοθετική ρύθμιση για προσεπίκληση των κατασταλτικών δυνάμεων της Πολιτείας, που έχει αποθετικό χαρακτήρα για την αντιμετώπιση έκρυθμων καταστάσεων,  και με απόφαση και μόνο των φυσικών διαχειριστών του, δηλαδή των πανεπιστημιακών οργάνων.

Η φύλαξη μπορεί να ανατεθεί σε μόνιμο πανεπιστημιακό προσωπικό και μάλιστα με μικρότερο κόστος από το προβλεπόμενο για την αστυνομία. Η ευθύνη της Πολιτείας εδώ είναι μεγάλη, γιατί πως να φυλαχθούν Πολυτεχνειουπόλεις  100 στρεμμάτων με λιγότερους από 10 φύλακες που μας διαθέτει, χωρίς ηλεκτροφωτισμό και χωρίς στοιχειώδη έργα υποδομής;

Από τα παραπάνω γίνεται φανερό ότι όλα τα νομοσχέδια ( επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση, κρίση στελεχών, αναδιάρθρωση διοικήσεων και προγραμμάτων σπουδών, υποβάθμιση των σπουδών με την ισοτιμία επαγγελματικών δικαιωμάτων αποφοίτων ΑΕΙ με τους απόφοιτους των ιδιωτικών κολεγίων ) έχουν μόνους στόχους, την παράδοση της εκπαίδευσης στην αγορά , την επιτήρηση και τον έλεγχο των ‘απείθαρχων’.

Ο νόμος αναπαράγει συντηρητικές ιδεοληψίες και προδίδει παντελή έλλειψη ουσιαστικής Παιδείας.

Τα σημερινά πανεπιστήμια που συντηρούνται μόνο με το ¼ της κρατικής χρηματοδότησης του 2009 και μετά βίας ανταπεξέρχονται στις λειτουργίες τους, καλούνται από την κυβέρνηση να λειτουργούν με τη λογική του επιχειρηματικού μάνατζερ και της καταστολής και να παράγουν φτηνούς, χειραγωγίσιμους και ευέλικτους εργαζόμενους για κάθε ανάγκη. Το μόνο που νοιάζει την κυβέρνηση (αλλά δυστυχώς και τους περισσότερους Ευρωπαίους γραφειοκράτες ) είναι η «επίτευξη» των οικονομικών στόχων και δεικτών.  ‘Έννοιες όπως κοινωνία, παιδεία, ανθρώπινα δικαιώματα, αξιοπρέπεια, ελευθερία, δίκαιο, αλληλεγγύη, αυτοδιάθεση, τους αφήνουν παγερά αδιάφορους.  Η Ευρώπη παρουσιάζει σήμερα τέτοια πολιτική φτώχεια, που τρομάζει.  Μένει σε μάς τους πολίτες των χωρών της Ευρώπης να εξεγερθούμε. Με βάση όχι τα τροφοδοτούμενα από τα ΜΜΕ ευτελή, αλλά τις συνειδήσεις μας.  Δεν είναι φυσικά εύκολο να βρούμε τους μηχανισμούς αυτής της εξέγερσης μια και το σύστημα έχει έξυπνα εξουθενώσει τους μαζικούς φορείς αλλά και τα αντανακλαστικά μας.  

Οι πιέσεις που δέχεται το Universitas από τις δυνάμεις της αγοράς είναι αφόρητες, ώστε δύσκολα θα μπορέσει να αντισταθεί, μέσα στο γενικευμένο πλαίσιο της ορθολογικής “εκσυγχρονιστικής” διαλεκτικής των καιρών μας.  Ας διατηρήσουμε τουλάχιστον όσο μπορούμε την αξιοπρέπεια των ακαδημαϊκών θεσμών μας έστω και ενάντια σε Γκάλοπ του 98%. ‘Αλλωστε, θυμηθείτε ότι το Γκάλοπ του Γολγοθά, έδειξε 98% “Σταύρωσον, Σταύρωσον”. Και άν η Ιστορία δεν δικαιώσει το αποτέλεσμα της δημιουργικής αντίδρασής μας, θα δικαιώσει σίγουρα την προσπάθεια. Γιατί δεν θα έχουμε παραδοθεί αμαχητί και μάλιστα με αποφάσεις των Συγκλήτων μας. Η δε νέα γενιά καλείται να πρωτοστατήσει στον αγώνα, ανοίγοντας νέους δρόμους.  
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (40)

Νίκος Μαρκάτος

Δυστυχώς για άλλη μιά φορά το σύνολο των σχολίων καθρεφτίζει τι είναι στραβό στην Ελληνική κοινωνία , γιατί η χώρα χρεωκόπησε και γιατί η χώρα μας δεν τυγχάνει σεβασμού παγκοσμίως, παρά τη μέγιστη συνεισφορά της στο Ιστορικό γίγνεσται. Ούτε ένα σχόλιο για το κείμενο και τις θέσεις του ( μάλλον μόνο ένα που και αυτό λόγω προφανούς αντιπάθειας στο πρόσωπό μου αντεστράφη και με κατηγορεί ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΓΡΑΨΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΕΚΕΙΝΟΣ,τρομερό!). Οι θέσεις μου αυτές επιδέχονται ασφαλώς κριτικής και αντιλόγου που ήλπιζα να υπάρξει. Όσες οι κεφαλές και οι γνώμες και όλες σεβαστές από εμένα. Όμως όσοι σχολίασαν προφανώς στερούνται γνώσης των εκπαιδευτικών θεμάτων και τροφοδοτούνται ως παπαγάλοι από τα (δεξιά) κόμματά τους.ΝΤΡΟΠΗ!. Αντί για αξιολόγηση θέσεων λοιπόν έχουμε τα γνωστά στοιχεία της ζήλειας, του χυδαίου ανταγωνισμού , της προσωπικής αντιπάθειας , της αμορφωσιάς και της κομματικοποίησης.Και δυστυχώς είναι πολλοί αυτοί που εξευτελίζουν σήμερα τη χώρα στο εξωτερικό και δεν θα μπορούν να φέρουν επάξια το όνομα του ΕΛΛΗΝΑ!

@Νίκος Μαρκάτος

Είναι λυπηρό να διαβάζει κανείς το σχόλιό σας. Αυτή η γενίκευση "το σύνολο..." αλλά και το κλείσιμο με τον "ΕΛΛΗΝΑ" δείχνει μια ψυχική φόρτιση καφενείου. Είστε επιστήμονας, κύριε! Δεν μπορείτε να τσουβαλιάζετε όλους όσους διαφωνούν μαζί σας. Υπάρχουν και σοβαρά σχόλια στο άρθρο σας στα οποία παραλείψατε επιμελώς να απαντήσετε. Εσείς όμως διαλέξατε να απαντήσετε στα εύκολα και προφανώς ακατάλληλα. Με το άρθρο σας, βέβαια, δεν θα ασχοληθώ γιατί η πραγματικότητα σας έχει ξεπεράσει προ πολλού. Δίνετε μάχες οπισθοφυλακής. ΥΓ. Αν σκοπεύετε να δραστηριοποιηθείτε πολιτικά θα διασκεδάσουμε πολύ.

Αυτός ο κύριος

Κι άλλοι κατέβηκαν στις εκλογες και δεν ψηφίστηκαν και μάλιστα από τον χώρο που γυροφέρνεις τώρα (ανταρσύα κλπ). Δεν βγήκαν επειδή δεν τους ψήφισαν οι υποταγμένοι; Απάντησε, ρε Ελληνα (με κεφαλαία). Αλλά όσοι δεν βγήκαν δεν ξεφτιλίστηκαν επαιτώντας, ως λιγούρηδες, δημοσιότητα ακόμη και στα ίδια πανελς με τον...Χίο. Και βέβαια έχει σημασία ποιός μιλάει εκτός από το τι λέει, για τον απλούστατο λόγο ότι σε μερικά που λέει ο Χίος έχει δίκιο αλλά τα λέει για να δηλητηριάσει και κυρίως, όπως εσύ, να μην περάσει στα αζήτητα.

Dum Spiro Spero

Η ΝΤΡΟΠΗ ΕΙΝΑΙ ΟΛΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ . Ειδαμε τι αφησες κ εκαναν στο πολυτεχνείο τα μπάχαλα,οταν ησουν πρύτανης. Κατηγορείς τους δεξιους, αλλα εσυ μας το παιζεις οσια παρθενα ? Εσυ δεν ανακοίνωσες πως είσαι υποψήφιος των Ανεξαρτήτων Ελλήνων? Ως τι περνιέσαι? Ακροδεξιος? Πως αντεδρασες οταν ο Καμενος μας ειπε οτι ο στρατος εξασφαλιζει την εσωτερικη ηρεμια της χωρας? Η μεγάλη στιγμή της πρυτανικής σου καριέρας ήταν το 1995. Για 16 ώρες παρακολουθούσες βανδάλους να καταστρέφουν το Πολυτεχνείο την 17η Νοεμβρίου αλλά το Πρυτανικό Συμβούλιο δεν έδινε άδεια στην Αστυνομία να μπει. Και εσυ τι εκανες γιαυτο? Δεν ειναι αναγκη να γραφεις κατεβατα , αρκει οτι εισαι αντιδεξιος . Δηλαδη χωριζεις τον κοσμο στα δυο. Με αλλα λογια ή εσεις ή εμεις. Κατα τα αλλα , εσυ μιλας απολιτικ .

Αυτός ο κύριος

Μαρκάτος για ένα μονο νοιάζεται, να μην είναι στα αζήτητα. Αφού περασε υποψήφιος σε δημοτικές και βουλευτικές εκλογες από ΚΚΕ, ΠΑΣΟΚ, Πάνο Καμμένο και δεν του βγήκε τίποτα τώρα το παιζει αριστεριστής μπας και τον μαζέψουν εκεί την αντικαπιταλιστική αριστερα αφου τον έχουν αδειάσει από παντού. Δεν εχει αφήσει δευτερο-τριτα τηλεοπτικά πανελς που να μη συμμετέχει, ακόμη και σε trash tv, ακόμη και να αλληλο-βριζεται με τον Στέφανο Χιο (!) -- ποιός ; ένας πρώην πρύτανης του ΕΜΠ... Εφτασε να γίνει "πρύτανης" στις σχολές Ξυνή και τον πειράζει που θα αυξηθεί η πελατεία των ΙΕΚ! Ντροπή του.

Νίκος Μαρκάτος

Από κάτι τύπους σαν εσένα με IQ μείον 7..μποφώρ χρεωκόπησε η Ελλάδα! Και φυσικά δεν ψηφίστηκα αφού είστε οι πανέξυπνοι πλειοψηφία. Καλά σου κάνουν λοιπόν αυτοί που ψηφίζεις και είσαι δούλος του συστήματος και για εμένα αξιολύπητος! Περαστικά!

Είσαι ο Μαρκάτος ?

Έχεις κάτι μαζί μου ?

Μιχάλης

Διαβάζοντας αυτά από έναν πανεπιστημιακό, τώρα καταλαβαίνω πόσο πίσω είχε μείνει η κοινωνία μας με αυτούς τους πνευματικούς μας ταγούς. Μην τυχόν και ταράξει κάποιος τα λιμνάζοντα νερά. Ευτυχώς η κοινωνία στην συντριπτική της πλειοψηφία θέλει τις μεταρρυθμίσεις

Νίκος Μαρκάτος

Και το γκάλοπ στο Γολγοθά ήταν 98% ΄Σταύρωσον Σταύρωσον΄΄ και όμως είσαι χριστιανός. Οι πλειοψηφίες δεν λένε τίποτα, Αυτές άλλωστε οδήγησαν στη χρεωκοπία. Τώρα αν η αστυνομία στα πανεπιστήμια είναι ,,,εκσυγχρονισμός ...περαστικά σου!!!

Οι απόψεις των συνταξιούχων

είναι για τα καφενεία. Δεν πα να λες.

Νίκος Μαρκάτος

Και των φασιστών για το Άουσβιτς!

το "καλύτερο" σχόλιο

αυτό που αναφέρει ότι "οτι ο ρολος των πανεπιστημιων *ειναι* να εκπαιδευσουν καλυτερους επαγγελματιες"(!!!) - ανόητο γαλάζιο τρολ, αν θέλεις επαγγελματική εκπαίδευση πήγαινε στο ΕΠΑΛ και στις τεχνικές σχολές, δεκαετίες τώρα "παράγουν" επαγγελματίες και μάλιστα πολύ καλούς - τα Πανεπιστήμια είναι για άλλη δουλειά, που το φτωχό και αμόρφωτο μυαλό σου δεν μπορεί να συλλάβει...

Δημήτριος

ΕΕ τώρα τον έσβησες! Πρέπει να νιώθεις ότι είπες θεϊκή ατάκα! Του ακύρωσες όλη την επιχειρηματολογία! εύγε!

Δεξιός

Και για ποια δουλειά είναι τα πανεπιστήμια; Εάν δεν είναι για την επιστήμη, γιατί είναι; Για να ξενυχτάνε επί 10 χρόνια κάποιοι χαραμοφάηδες στο ΕΜΠ με τα Άπαντα του Λένιν; Ξέρεις ότι αυτή η ελληνική διαστροφή έχει καταστρέψει πολλά φωτισμένα μυαλά, που μπορούσαν να σταθούν σε διεθνή πανεπιστήμια και κατέληξαν δημόσιοι υπάλληλοι;

Νίκος Μαρκάτος

ΜΑΘΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ!!!!! Ακριβώς αυτό που λες λέω επιπόλαιε!!!!

Nicholas Markatos

ΜΑΘΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ!!!!! Ακριβώς αυτό που λες λέω επιπόλαιε!!!! Η προφανής αντιπάθειά σου για μένα σε ΣΤΡΑΒΩΣΕ!

Εξυπνάδες

Κατηγορεί τους άλλους για "εξυπνακίστικους" τρόπους και μας αραδειάζει χιλιοειπωμένες εξυπνάδες.

Νίκος Μαρκάτος

Έξυπνε πες μου που τις ξαναείδες?

δπ

Όποιος θέλει αυτοδιοίκητο πρέπει να δεχτεί και αυτοχρηματοδοτούμενο. Αλλιώς, από τη στιγμή που πληρώνει το κράτος, ο κάθε Μαρκάτος πρέπει να υπακούσει.

Γιάννης

Συμφωνώ απολύτως και προσθέτω: Με νοοτροπίες αρκετών Πανεπιστημιακών τύπου Μαρκάτου,τα Πανεπιστήμια κατάντησαν να έναι χώροι συγκέντρωσης και δράσης εγκληματικών στοιχείων! Τα Πανεπιστήμια πρέπει να λειτουργούν με κανόνες που ισχύουν στα καλά Πανεπιστήμια της Ευρώπης.

Nicholas Markatos

Ο Μαρκάτος υπακούει στο Σύνταγμα , αν ξέρεις τι είναι αυτό και τι ορίζει για τα πανεπιστήμια!

Λευθέρης

Μπερδεύει την απόδοση κάποιων Πανεπιστημιακών με την "Ελευθερία" τους που θα αμφισβητηθεί (:) από την ύπαρξη 'αοπλων Αστυνομικών που θα περιπολούν στους Κοινόχρηστους χώρους. Μην μου πείς ότι φοβάσαι μήπως μπουν στις αίθουσες να ελέγξουν τι διδάσκεις ....

TO ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ Κ ΜΑΡΚΑΤΕ ?

ΣΕ ΕΙΔΑΜΕ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΘΗΤΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΗΚΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΞΗΜΕΡΟΒΡΑΔΙΑΖΟΣΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΛΕΓΟΝΤΑΣ Μ@@@@@@ !!!!

Nicholas Markatos

Κρίμα που δεν κάηκε και η γειτονιά σου ανόητε που νομίζεις ότι κάτι ξερεις. Διάβασε πρώτα αγράμματε ποιός είμαι και μετά κρίνε. Μπες στο διαδίκτυο και βρες με. Ανέλαβα το ΕΜΠ με 500 εκ. δρχ. ζημιά και το έφτασα με 11 δις κερδος, δευτερο στα ανταγωνιστικά προγράμματα στην Ευρώπη, υπήρξα καθηγητής 20 χρόνια στην Αγγλία και μόλις τωρα 4 χρόνια καθηγητής στο Παν.TEXAS A&M, έχω βραβείο ΝΑΣΑ και πολλά άλλα, είμαι στο 2% των κορυφαίων επιστημόνων παγκοσμίως και στους 5 πλέον αναφερόμενους στο ΕΜΠ από τις εργασίες του, με αμερικάνικο βραβείο διδασκαλίας. Πήγαινε λοιπόν και δες τη μούρη σου στον καθρέφτη και αναλογίσου τι βλέπεις! Και ίσως ντραπείς αν και αμφιβάλλω , μαλλον τον Μεγαλέξαντρο θα δεις. Τα προβλήματα αυτής της χώρας θα εξαφανιστούν μόνο όταν εξαφανιστείτε όλοι εσείς που δήθεν συζητάτε για αυτά χωρίς καν να τα ξέρετε!!

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία