H Σουηδία προετοιμάζει το λαό της σε περίπτωση που δεχθεί πόλεμο ή τρομοκρατική επίθεση διανέμοντας φυλλάδια με χρήσιμες πληροφορίες.
Η Αρχή Πολιτικής Προστασίας της σκανδιναβικής χώρας προετοιμάζει τον πληθυσμό για κάθε είδους κρίση: ακόμη και φυσικές καταστροφικές,όπως γράφει η γερμανική εφημερίδα Bild.
Πρόκειται για ένα ενημερωτικό φυλλάδιο, 20 σελίδων, υπό τον τίτλο: «Όταν έρχεται η κρίση ή ο πόλεμος», το οποίο θα αποσταλεί σε 4,8 εκατομμύρια νοικοκυριά.
«Στόχος αυτού του φυλλαδίου είναι να μας βοηθήσει να προετοιμαστούμε καλύτερα για τα πάντα, από σοβαρά ατυχήματα, ακραίες καιρικές συνθήκες, κυβερνοεπιθέσεις μέχρι πολέμους». Κάτι αντίστοιχο είχε γίνει το 1961 στη Σουηδία.
Κλείσιμο
Με την διανομή του φυλλαδίου, το σουηδικό κράτος καθιστά σαφές ότι λαμβάνει σοβαρά υπόψη την κατάσταση που επικρατεί στη διεθνή κοινότητα.
Οι σχετικές πληροφορίες ενημερώνουν το λαό της Σουηδίας για τις απαραίτητες κινήσεις σε περίπτωση πολέμου, τρομοκρατίας και φυσικών καταστροφών. Στο φυλλάδιο αναγράφεται ο κατάλογος των τροφίμων τα οποία θα πρέπει να προμηθεύονται εκ των προτέρων οι πολίτες αλλά και τον τρόπο με τον οποίο θα πρέπει να τα συντηρήσουν για την επιβίωσή τους.
«Προετοιμαστείτε», γράφει μεταξύ άλλων το ενημερωτικό φυλλάδιο στο κεφάλαιο «τρομοκρατική επίθεση» παραθέτοντας σχετικές εικόνες που πληροφορούν τους πολίτες για το τι πρέπει να κάνουν εάν η χώρα δεχθεί τρομοκρατική επίθεση.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.