PROTOTHEMA

Πολιτική

Προβλέπει εκλογές

Ντόρα Μπακογιάννη: Δεν πιστεύω ότι ο Τσίπρας θα βγάλει την 'Ανοιξη

Ντόρα Μπακογιάννη: Δεν πιστεύω ότι ο Τσίπρας θα βγάλει την 'Ανοιξη

Η τομεάρχης της ΝΔ ανέφερε ότι «ο κ. Τσίπρας είναι ο παραγωγός της γενιάς των 360 ευρώ», ενώ πρόσθεσε πως είναι «ασύμβατες λέξεις επιχειρηματικότητα και σχέδιο»

Πρόωρες εκλογές πριν από το καλοκαίρι του 2018 προέβλεψε η τομεάρχης της ΝΔ Ντόρα Μπακογιάννη.


«Δεν πιστεύω ότι ο
Τσίπρας θα "βγάλει" την 'Ανοιξη» είπε, μιλώντας στον ΣΚΑΪ, ενώ σημείωσε πως οι πολίτες θα επιλέξουν τη ΝΔ επειδή «είναι σοβαρότερη, έχει σχέδιο και όραμα», σε αντίθεση με τον ΣΥΡΙΖΑ.

Μίλησε για αλλαγές στο γραφειοκρατικό κράτος και μείωση της φορολογίας. Σε ότι αφορά την αξιολόγηση είπε: «μακάρι να κλείσει στο τέλος του έτους» αλλά συμπλήρωσε πως η πραγματική οικονομία στενάζει. Ανέφερε ότι «ο κ. Τσίπρας είναι ο παραγωγός της γενιάς των 360 ευρώ», ενώ πρόσθεσε πως είναι «ασύμβατες λέξεις επιχειρηματικότητα και σχέδιο».

Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ 

Συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε όλη την έκτακτη επικαιρότητα πρώτοι!
Ακολουθήστε μας στα

Ευαγγελια05/09/201722:33

Να πω πάντως ότι η διευθύντρια νοσηλευτικου προσωπικού κυρία κειμαλη καθώς και η διοικητρια του νοσοκομείου έχουν ον μη διοριστει με το Συριζα

Απάντηση
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΕΓΓΟΣ05/09/201714:59

Ντορούλα μου αυτά που λες κάθε τόσο, είναι ευσεβείς πόθοι δικοπι σου και κυρίων του αδελφού σου Κυριάκου, που θέλει σώνει και καλά να γίνει πρωθυπουργός για να μας σώσει. Πάρτο απόφαση λοιπόν, ότι ούτε αυτή την άνοιξη, ούτε την άλλη θα γίνουν εκλογές, γιατί ο Τσίπρας θα αντέξει. Άλλωστε και εσείς το ξέρετε, αλλά τα κλέτε έυσι για να έχετε κάτι να πείτε στους ψηφοφόρους σας. Επίσηε θέλω να σου πω και κάτι άλλο. Μπορεί τις πόμενες εκλογές, όποτε γίνουν αυτές, μπορεί λέω εγώ τώρα, να τις κερδίσει η ΝΔ, αλλά κάνω μία πρόβλεψη. Τότε δεν θα είναι ο Κυριάκος ο πρόεδρος της, άρα δεν θα γίνει και ο πρωθυπουργός της χώρας. Θα μείνει με την επιθυμία και μόνο.

Απάντηση
Wake up05/09/201712:09

ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΘΑ ΒΟΛΕΥΤΕΙΤΕ ( ΟΠΩΣ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ) ΜΗΝ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΤΕ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΠΟΛΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ !!!!!!!! GAME OF THRONES ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ !!!!! ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΑΠΟ ΚΑΤΩ !!!!!

Απάντηση