Μετά την συνέντευξη-φωτιά που παραχώρησε στην εφημερίδα Espresso, ο Χρήστος Συριώτης έκανε δηλώσεις το πρωί της Κυριακής 28 Νοεμβρίου στην κάμερα του «Χαμογέλα και Πάλι!».
Ο ηθοποιός αναφέρθηκε ξανά στην άσχημη συνεργασία του με τον Πέτρο Φιλιππίδη, το 2011.
«Ήταν το χειρότερο καλοκαίρι της ζωής μου τότε, ψέματα να πω; Ο τίτλος της εφημερίδας δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα των όσων είπα. Είπα ότι ήταν ένα περιβάλλον ζοφερό, ότι ήταν εξευτελιστικό για τη δουλειά μας, για την προσωπικότητά μας και για αυτό που αγαπάμε. Δεν είπα ότι ο Πέτρος Φιλιππίδης με εξευτέλιζε, επειδή είχα καρκίνο. Όχι! Ο τίτλος είναι παραπλανητικός» τόνισε σχετικά με τον πρωτοσέλιδο τίτλο της εφημερίδας Espresso.
«Βίωσα κάτι, το οποίο για εμένα ήταν απάνθρωπο. Ήμουν σε μία πολύ δύσκολη περίοδο της ζωής μου, είχα καρκίνο και πίστευα πως μετά την επέμβασή μου, η επιστροφή μου στις πρόβες, θα με βοηθούσε ψυχολογικά, εργασιοθεραπεία. Ήταν πολύ δύσκολο και για εμένα και τους υπόλοιπους ηθοποιούς που ήμασταν εκεί. Υπήρχε ένα ζοφερό, αρρωστημένο κλίμα.
Ήμασταν με συναδέλφους και πηγαίναμε με το αυτοκίνητο για πρόβα και δεν θέλαμε να φτάσουμε στην Επίδαυρο. Δεν θέλαμε να πατήσουμε το πόδι μας εκεί. Ακούγαμε τις φωνές και τα ουρλιαχτά του. Οι εξευτελισμοί από τον Πέτρο Φιλιππίδη ήταν συνεχείς προς όλους τους ηθοποιούς της παράστασης» εξομολογήθηκε.
Δείτε το σχετικό απόσπασμα από την εκπομπή του MEGA:
«Ο Φιλιππίδης μπορεί να ξυπνούσε στραβά, να του έφταιγε κάτι και να φώναζε και να έβριζε. Ήταν μία συνεργασία που δεν θα επαναλάμβανα με τίποτα στον κόσμο. Δεν πέρασα καλά πλάι του. Και πραγματικά στεναχωριέμαι. Ως καλλιτέχνες συστήθηκαν και όχι ως κακοποιοί» υποστήριξε, τέλος, ο Χρήστος Συριώτης.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.