Η Ευρώπη θέλει Volvo

Η Ευρώπη θέλει Volvo

Στο Παρίσι, όπου κάνει πρεμιέρα για το κοινό το νέο XC90, η Volvo ενημέρωσε επίσης για την αποδοχή που έχουν τα μοντέλα της στις χώρες της Ευρώπης.

Η Ευρώπη θέλει Volvo
Σύμφωνα με την Ένωση των Κατασκευαστών Αυτοκινήτων στην Ευρώπη (ACEA), η Volvo Cars κατέγραψε αύξηση 12,9% των πωλήσεων της το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2014, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα.

Η Ευρώπη αντιπροσωπεύει πάνω από το 50% των συνολικών πωλήσεων της Volvo και η σουηδική μάρκα τα πηγαίνει εξαιρετικά σε αγορές όπως η γερμανική και η βρετανική. «Η ανάκαμψη της ευρωπαϊκής αγοράς αυτοκινήτου γίνεται με αργούς ρυθμούς, όμως η Volvo κινείται ανοδικά με πιο γρήγορο ρυθμό»
, σχολίασε ο ο Hakan Samuelsson, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας.
Κλείσιμο

Στις επιδόσεις της Volvo έχουν συμβάλλει τα νέα ή ανανεωμένα μοντέλα (V40, S60, XC60 κ.α.), αλλά και το λανδάρισμα των εκδόσεων με τη νέα γενιά 2λιτρων κινητήρων Drive-E.

Η άνοδος σε Ευρώπη και Κίνα «μηδένισε» τις απώλειες της Volvo στις ΗΠΑ, με αποτέλεσμα σε παγκόσμιο επίπεδο να καταγράφεται άνοδος 9,2% το πρώτο οκτάμηνο του 2014.


Πατήστε ΕΔΩ για να διαβάσετε τα πάντα σχετικά με το νέο Volvo XC90.





Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης