Ετοιμο το… i8 της Volvo

Ετοιμο το… i8 της Volvo

Μετά το μεγάλο SUV, XC90, oι Σουηδοί βάζουν στο... στόχαστρό τους την κατηγορία των πολυτελών σπορτίφ αυτοκινήτων...

Ετοιμο το… i8 της Volvo
Μάλιστα σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, έχουν έτοιμες τις μελέτες και το τελικό σχέδιο του δικού τους 2θέσιου σποτ αυτοκινήτου, το οποίο αναμένει το "πράσινο φως¨ για να ξεκινήσει η παραγωγή του... 

Η απαρχή έγινε πέρσι, στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, όπου τo εντυπωσιακό πρωτότυπο Concept Coupe έκλεψε την παράσταση. Σύμφωνα μάλιστα με τον... αντίπαλο γερμανικό Τύπο, η θριαμβευτική υποδοχή που είχε το σπορ πρωτότυπο, δημιούργησε ευχάριστους πονοκεφάλους στα... μεγάλα κεφάλια της Σουηδικής εταιρείας.

Το αρχικό πλάνο δεν προέβλεπε την παραγωγή ενός τόσο ακριβού (σε παραγωγή) αυτοκινήτου. Και αυτό γιατί, πέρα από την τεχνολογία που θα φέρει (διαβάστε πιο κάτω), θα είναι ένα πολυτελέστατο αυτοκίνητο, όπως άλλωστε μας έχουν συνηθίσει οι Σουηδοί τα τελευταία χρόνια.

Κλείσιμο
Παρόλα αυτά, η αποθεωτική υποδοχή που επιφύλαξε το Ευρωπαϊκό κοινό στην πρωτότυπη μορφή του αυτοκινήτου, αλλά και το ενδιαφέρον που δείχνει ο κόσμος ρωτώντας γι’ αυτό στις εκθέσεις της Volvo, βάζει σε δεύτερες σκέψεις τους ιθύνοντες της Σουηδικής εταιρείας.

Οι πληροφορίες μας αναφέρουν πως στο επόμενο Δ.Σ. στο Γκέτεμποργκ θα τεθεί θέμα για την παραγωγή του coupe, το οποίο μάλιστα, εφόσον παραχθεί, θα τεθεί απέvαντι στην BMW i8, που μόλις κυκλοφόρησε στην Ευρώπη. 

Μαθαίνουμε πως το coupe της Volvo θα διαθέτει έναν diesel 1.6lt της νέας οικογένειας «Drive-E», που θα διαθέτει turbo αλλά και κομπρέσορα. Αυτός θα συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, με την συνδυαστική ισχύ των δύο να φθάνει τους 400 PS. Οι μπαταρίες του ηλεκτροκινητήρα θα φορτίζονται και από μία οικιακή πρίζα, ενώ το coupe θα έχει τη δυνατότητα να κινείται μόνο ηλεκτρικά, με μηδενική κατανάλωση δηλαδή και μηδενικούς ρύπους. 

Ο κινητήρας πετρελαίου θα είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα. Ο ηλεκτροκινητήρας στον εμπρόσθιο και η κίνηση θα περνάει, από το νέο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων, σε όλους τους τροχούς, όταν το σύστημα θα δουλεύει σε πλήρη ισχύ. Όταν θα δουλεύει μόνο ο ηλεκτροκινητήρας το αυτοκίνητο θα είναι προσθιοκίνητο. 

Σημειώστε πως η Volvo ήταν η πρώτη εταιρεία που έβγαλε σε μαζική παραγωγή ένα Plug-in μοντέλο, το V60. 

Διαβάστε ΕΔΩ για το V60 Plug-in (τιμές)

Για περισσότερα μείνετε συντονισμένοι…






Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης