WSJ: Η Amazon μπαίνει και στην αγορά τροφίμων

WSJ: Η Amazon μπαίνει και στην αγορά τροφίμων

Ο κολοσσός του λιανικού εμπορίου θα λανσάρει τα brand Happy Belly και Wickedly Prime για προϊόντα όπως οι ξηροί καρποί, το τσάι και το λάδι

WSJ: Η Amazon μπαίνει και στην αγορά τροφίμων
Η Amazon ετοιμάζεται να μπει στην αγορά προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στα τρόφιμα, λανσάροντας τo πρώτο brand μέχρι το τέλος του μήνα.
 
Όπως μεταδίδει η WSJ, ο κολοσσός του λιανικού εμπορίου θα λανσάρει τα brand Happy Belly και Wickedly Prime για προϊόντα όπως οι ξηροί καρποί, το τσάι και το λάδι. Όλα τα κέρδη θα πηγαίνουν κατευθείαν στην Amazon.
 
Το πρώτο brand μπορεί να αρχίσει να εμφανίζεται στην ομώνυμη ιστοσελίδα της Amazon μέχρι το τέλος του μήνα ή τις αρχές Ιουνίου, ανέφερε μια από τις πηγές.
 
Κλείσιμο
Η εταιρεία εργάζεται για χρόνια πάνω στην εξέλιξη νέων προϊόντων και είχε προσεγγίσει συμβούλους σε θέματα branding.
 
Εκπρόσωπος της Amazon αρνήθηκε να κάνει κάποιο σχόλιο.
 
«Η ιδιωτική ετικέτα τος επιτρέπει να ελέγξουν νέες τιμές και διαφορετικές γεύσεις με λιγότερο ρίσκο» δήλωσε ο επικεφαλής της συμβουλευτικής Brick Meets Click στην WSJ. Ο ίδιος σημείωσε πως τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας επιτυγχάνουν υψηλότερα περιθώρια κέρδους έναντι των επώνυμων προϊόντων, επειδή η εταιρείες εξοικονομούν κόστος στην διαφήμιση.
 
Η Amazon με την μεγάλη δεξαμενή δεδομένων, μπορεί να είναι σε θέση να προβλέψει καλύτερα ποια προϊόντα θα πουλήσουν καλύτερα, σημείωσε.
 
Η εταιρεία με έδρα το Σιάτλ θα προσφέρει τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας μόνο στους prime συνδρομητές.
 
Σημειώνεται πως η εταιρεία λιανικού εμπορίου έχει λανσάρει προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας σε άλλες αγορές, μεταξύ των οποίων πετσέτες για το μπάνιο, μπαταρίες, θήκες κινητών και γυναικεία φορέματα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης