Οι μισοί Ευρωπαίοι πληρώνουν «ανέπαφα»

Οι μισοί Ευρωπαίοι πληρώνουν «ανέπαφα»

Με βάση την έρευνα Ηλεκτρονικών Πληρωμών που διεξήγαγε το 2016, η χρήση τους έχει αυξηθεί στο 52% φέτος, έναντι του 36% το 2015 - Στην Ευρώπη χρησιμοποιούνται 165 εκατ. ανέπαφες κάρτες και 3,4 εκατ. τερματικά

Οι μισοί Ευρωπαίοι πληρώνουν «ανέπαφα»
Ανοδική τάση εμφανίζει η χρήση ανέπαφων καρτών στην Ευρώπη, σύμφωνα με τα στοιχεία της Visa.

Με βάση την έρευνα Ηλεκτρονικών Πληρωμών που διεξήγαγε το 2016, η χρήση τους έχει αυξηθεί στο 52% φέτος, έναντι του 36% το 2015. Στην Ευρώπη χρησιμοποιούνται 165 εκατ. ανέπαφες κάρτες και 3,4 εκατ. τερματικά.

Κλείσιμο
Η τάση αυτή έχει προκαλέσει αλλαγές στον τρόπο πληρωμών. Ανά την Ευρώπη, οι χρήστες ανέπαφων καρτών είναι πιο ανοιχτοί στο να χρησιμοποιούν μία κινητή συσκευή ως μέθοδο πληρωμής σε ένα κατάστημα (52% χρηστών ανέπαφων έναντι 32% χρηστών μη ανέπαφων καρτών), να ψωνίσουν μέσω μίας εφαρμογής (49% έναντι 31%) και να πληρώσουν για το γεύμα τους (50% έναντι 30%).



Το 44% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι χρησιμοποιούν εφαρμογές πληρωμής μέσω κινητών (mobile payment apps), σε σχέση με το 38% το 2015. Σχεδόν οι μισοί συμφωνούν ότι το να έχουν τη δυνατότητα να πληρώνουν χρησιμοποιώντας την φορητή ή τη wearable συσκευή τους έχει διευκολύνει τις αγορές τους.

Επίσης, οι Ευρωπαίοι καταναλωτές δείχνουν ενδιαφέρον και για τα ψηφιακά πορτοφόλια. Η ευκολία (61%) και η δυνατότητα να πληρώνουν οποτεδήποτε και οπουδήποτε (59%), ήταν τα κυρίαρχα πλεονεκτήματα.

Η έρευνα της Visa έδειξε επίσης ότι οι αγοραστές χρησιμοποιούν ένα συνδυασμό διαδικτυακών και φυσικών καναλιών όταν πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους, ειδικά για πιο ακριβά αντικείμενα. Επτά στους δέκα Ευρωπαίους καταναλωτές χαρακτηρίζονται ως 'showroomers', δηλαδή που κοιτούν ένα αντικείμενο σε ένα κατάστημα προτού το αποκτήσουν διαδικτυακά, ενώ 66% χαρακτηρίζονται ως 'webroom', δηλαδή ψάχνουν για την καλύτερη τιμή στο διαδίκτυο προτού αποκτήσουν το αντικείμενο στο κατάστημα.

Παρά την άνοδο των Χριστουγεννιάτικων πωλήσεων στο διαδίκτυο, τα καταστήματα συνεχίζουν να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της καταναλωτικής συμπεριφοράς, με το 60% των καταναλωτών να επιλέγει να διαλέξει τα δώρα του σε κατάστημα.

Διαβάστε περισσότερα στο Νewmoney
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης