Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Οι επτά αεροπορικές τραγωδίες που συγκλόνισαν τον κόσμο τα τελευταία πέντε χρόνια
Οι επτά αεροπορικές τραγωδίες που συγκλόνισαν τον κόσμο τα τελευταία πέντε χρόνια
Μνήμες από αεροπορικές τραγωδίες που συγκλόνισαν την ανθρωπότητα, ξύπνησε το δυστύχημα στο Κατμαντού, που στοίχισε τη ζωή σε 50 ανθρώπους
Με αφορμή την πρόσφατη αεροπορική τραγωδία στο Κατμαντού , όπου 50 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους και άλλοι 17 τραυματίστηκαν κατά τη διάρκεια της προσγείωσης, σας υπενθυμίζουμε τα χειρότερα αεροπορικά δυστυχήματα που συγκλόνισαν την παγκόσμια κοινότητα, τα τελευταία πέντε χρόνια.
Iran Aseman Airlines Flight 3704 – 65 νεκροί
Το αεροσκάφος της Aseman Airlines συνετρίβη στις 18 Φεβρουαρίου του 2018, κοντά στα όρη Ζάγκρος, στα δυτικά του Ιράν.
Iran Aseman Airlines Flight 3704 – 65 νεκροί
Το αεροσκάφος της Aseman Airlines συνετρίβη στις 18 Φεβρουαρίου του 2018, κοντά στα όρη Ζάγκρος, στα δυτικά του Ιράν.
Το 24χρονο αεροσκάφος εκτελούσε πτήση 344 μιλίων από την Τεχεράνη στο Γιασούζ. Τόσο οι επιβάτες όσο και το πλήρωμα έχασαν τη ζωή τους κατά την πρόσκρουση.
Το αεροπλάνο ATR72 ήταν ένα από τα νεότερα αεροσκάφη του στόλου της αεροπορικής εταιρείας, η οποία λέγεται ότι είναι μία από τις παλαιότερες στον κόσμο.
Saratov Airlines Flight 703 – 71 νεκροί
Λίγες μέρες πριν από την τραγωδία στο Ιράν, ένα αεροσκάφος An-148 που ανήκει στις Saratov Airlines συνετρίβη λίγο μετά την απογείωσή του από το αεροδρόμιο Domodedovo της Μόσχας, στις 11 Φεβρουαρίου.
Και οι 71 άνθρωποι που επέβαιναν στο αεροπλάνο πέθαναν, ενώ το αεροπλάνο συνετρίβη κοντά στο χωριό Αργούννοβο. Το αεροσκάφος εκτελούσε διαδρομή από το αεροδρόμιο Domodedovo της Μόσχας στο αεροδρόμιο Orsk, της νότιας Ρωσίας.
Έπειτα από ειδική εξέταση που πραγματοποιήθηκε στα συντρίμμια του αεροσκάφους, διαπιστώθηκε ότι η αεροπορική εταιρεία παραβίασε σημαντικούς κανόνες ασφαλείας.
Myanmar Air Force – 122 νεκροί
Αυτή ήταν, ίσως, η μεγαλύτερη αεροπορική καταστροφή του 2017 και συνέβη στις 7 Ιουνίου. Το αεροσκάφος άνηκε στην Πολεμική Αεροπορία της Μιανμάρ και είναι η χειρότερη αεροπορική τραγωδία στην ιστορία της ασιατικής χώρας.
Το αεροπλάνο μετέφερε 108 μέλη στρατιωτικού προσωπικού, καθώς και τις οικογένειές τους. Όλοι οι επιβάτες, συμπεριλαμβανομένου του πληρώματος, πέθαναν, αφού το αεροπλάνο συνετρίβη στη θάλασσα Ανταμάν.
Σύμφωνα με αξιωματούχους της υπηρεσίας πολιτικής υπηρεσίας, αλλά και εκπροσώπους των ενόπλων δυνάμεων, εντοπίστηκαν συντρίμμια στη θάλασσα, σε απόσταση 218 χιλιομέτρων από την πόλη Νταουέι, της νοτιοανατολικής Μιανμάρ.
Η πτήση είχε προορισμό το Yangon International Airport, αλλά σύμφωνα με ειδική εξέταση, ο πιλότος, φέρεται έχασε τον έλεγχο λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών.
Russian Defence Ministry Tupolev flight – 92 νεκροί
Την ημέρα των Χριστουγέννων, το 2016, ένα ρωσικό στρατιωτικό αεροπλάνο συνετρίβη στη Μαύρη Θάλασσα, με αποτέλεσμα να σκοτωθούν όλοι οι επιβαίνοντες.
Η πτήση είχε προορισμό την Συρία και μετέφερε την ρώσικη στρατιωτική μουσική μπάντα, που προοριζόταν να παίξει στις εκδηλώσεις της Πρωτοχρονιάς.
Το αεροπλάνο είχε απογειωθεί από το αεροδρόμιο Chkalovsky της Μόσχας. Έρευνες αποκάλυψαν ότι μια τεχνική δυσλειτουργία, ήταν η κύρια αιτία που προκάλεσε τη συντριβή.
Sumatra Indonesian Air Force C-130 – 143 νεκροί
Στις 30 Ιουνίου του 2015, 143 στρατιωτικοί, οι οικογένειες και το πλήρωμά τους έχασαν τη ζωή τους μετά από συντριβή αεροσκάφους της Ινδονησιακής Πολεμικής Αεροπορίας στο Μεντάν της Βόρειας Σουμάτρας.
Το αεροσκάφος συνετρίβη σε κατοικημένη περιοχή και αυτός ήταν και ο λόγος που άλλα 22 άτομα έχασαν τη ζωή τους.
Έπειτα από έρευνα, διαπιστώθηκε ότι ένας κινητήρας ήταν εκτός λειτουργίας.
Germanwings Flight 9525 – 150 νεκροί
Και οι 150 άνθρωποι που επέβαιναν στο αεροπλάνο της Germanwings από τη Βαρκελώνη στο Ντύσελντορφ στις 24 Μαρτίου 2015, σκοτώθηκαν, αφού, όπως αποδείχθηκε, ο πιλότος οδήγησε σκόπιμα το αεροπλάνο προς την συντριβή, στις γαλλικές Άλπεις.
Σύμφωνα με γερμανικά ΜΜΕ, ο Andreas Lubitz έπασχε από κατάθλιψη και υπερκόπωση (εργασιακό burn out) με αποτέλεσμα να αφήσει για κάποιους μήνες την εκπαίδευση του. Στη συνέχεια επέστρεψε και πέρασε όλα τα τεστ και τον ψυχολογικό έλεγχο, σύμφωνα με εκπροσώπους της Germanwings. Το τι ακριβώς συνέβη σε εκείνο το διάστημα της ζωής του, όμως, παραμένει θολό.
Ήταν το πρώτο δυστύχημα στην ιστορία της αεροπορικής εταιρείας. Το ατύχημα είχε ως αποτέλεσμα ορισμένες χώρες να εφαρμόσουν διάφορες αλλαγές στους κανόνες ασφαλείας, διασφαλίζοντας ότι στο πιλοτήριο θα υπάρχουν πάντα και κάθε στιγμή δύο πιλότοι.
Indonesia AirAsia Flight QZ8501 – 162 νεκροί
Και τα 162 άτομα που βρισκόταν στη πτήση AirAsia από τη Σουραμπάγια της Ινδονησίας στη Σιγκαπούρη, στις 28 Δεκεμβρίου 2014, πέθαναν, όταν το αεροπλάνο συνετρίβη στη θάλασσα της Ιάβα.
Το ατύχημα προκλήθηκε από ένα πλήθος προβλημάτων, όπως ένα ραγισμένο κομμάτι στον πίνακα κυκλωμάτων και μια φυσική διαφωνία μεταξύ των δύο πιλότων πάνω από τα χειριστήρια του αεροπλάνου.
Οι αρχές αναζητούσαν τα πτώματα από τα συντρίμματα, μέχρι τις 17 Μαρτίου του 2015. Ήταν η δεύτερη πιο τραγική συντριβή στην ιστορία της Ινδονησίας.
Το αεροπλάνο ATR72 ήταν ένα από τα νεότερα αεροσκάφη του στόλου της αεροπορικής εταιρείας, η οποία λέγεται ότι είναι μία από τις παλαιότερες στον κόσμο.
Saratov Airlines Flight 703 – 71 νεκροί
Λίγες μέρες πριν από την τραγωδία στο Ιράν, ένα αεροσκάφος An-148 που ανήκει στις Saratov Airlines συνετρίβη λίγο μετά την απογείωσή του από το αεροδρόμιο Domodedovo της Μόσχας, στις 11 Φεβρουαρίου.
Και οι 71 άνθρωποι που επέβαιναν στο αεροπλάνο πέθαναν, ενώ το αεροπλάνο συνετρίβη κοντά στο χωριό Αργούννοβο. Το αεροσκάφος εκτελούσε διαδρομή από το αεροδρόμιο Domodedovo της Μόσχας στο αεροδρόμιο Orsk, της νότιας Ρωσίας.
Έπειτα από ειδική εξέταση που πραγματοποιήθηκε στα συντρίμμια του αεροσκάφους, διαπιστώθηκε ότι η αεροπορική εταιρεία παραβίασε σημαντικούς κανόνες ασφαλείας.
Myanmar Air Force – 122 νεκροί
Αυτή ήταν, ίσως, η μεγαλύτερη αεροπορική καταστροφή του 2017 και συνέβη στις 7 Ιουνίου. Το αεροσκάφος άνηκε στην Πολεμική Αεροπορία της Μιανμάρ και είναι η χειρότερη αεροπορική τραγωδία στην ιστορία της ασιατικής χώρας.
Το αεροπλάνο μετέφερε 108 μέλη στρατιωτικού προσωπικού, καθώς και τις οικογένειές τους. Όλοι οι επιβάτες, συμπεριλαμβανομένου του πληρώματος, πέθαναν, αφού το αεροπλάνο συνετρίβη στη θάλασσα Ανταμάν.
Σύμφωνα με αξιωματούχους της υπηρεσίας πολιτικής υπηρεσίας, αλλά και εκπροσώπους των ενόπλων δυνάμεων, εντοπίστηκαν συντρίμμια στη θάλασσα, σε απόσταση 218 χιλιομέτρων από την πόλη Νταουέι, της νοτιοανατολικής Μιανμάρ.
Η πτήση είχε προορισμό το Yangon International Airport, αλλά σύμφωνα με ειδική εξέταση, ο πιλότος, φέρεται έχασε τον έλεγχο λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών.
Russian Defence Ministry Tupolev flight – 92 νεκροί
Την ημέρα των Χριστουγέννων, το 2016, ένα ρωσικό στρατιωτικό αεροπλάνο συνετρίβη στη Μαύρη Θάλασσα, με αποτέλεσμα να σκοτωθούν όλοι οι επιβαίνοντες.
Η πτήση είχε προορισμό την Συρία και μετέφερε την ρώσικη στρατιωτική μουσική μπάντα, που προοριζόταν να παίξει στις εκδηλώσεις της Πρωτοχρονιάς.
Το αεροπλάνο είχε απογειωθεί από το αεροδρόμιο Chkalovsky της Μόσχας. Έρευνες αποκάλυψαν ότι μια τεχνική δυσλειτουργία, ήταν η κύρια αιτία που προκάλεσε τη συντριβή.
Sumatra Indonesian Air Force C-130 – 143 νεκροί
Στις 30 Ιουνίου του 2015, 143 στρατιωτικοί, οι οικογένειες και το πλήρωμά τους έχασαν τη ζωή τους μετά από συντριβή αεροσκάφους της Ινδονησιακής Πολεμικής Αεροπορίας στο Μεντάν της Βόρειας Σουμάτρας.
Το αεροσκάφος συνετρίβη σε κατοικημένη περιοχή και αυτός ήταν και ο λόγος που άλλα 22 άτομα έχασαν τη ζωή τους.
Έπειτα από έρευνα, διαπιστώθηκε ότι ένας κινητήρας ήταν εκτός λειτουργίας.
Germanwings Flight 9525 – 150 νεκροί
Και οι 150 άνθρωποι που επέβαιναν στο αεροπλάνο της Germanwings από τη Βαρκελώνη στο Ντύσελντορφ στις 24 Μαρτίου 2015, σκοτώθηκαν, αφού, όπως αποδείχθηκε, ο πιλότος οδήγησε σκόπιμα το αεροπλάνο προς την συντριβή, στις γαλλικές Άλπεις.
Σύμφωνα με γερμανικά ΜΜΕ, ο Andreas Lubitz έπασχε από κατάθλιψη και υπερκόπωση (εργασιακό burn out) με αποτέλεσμα να αφήσει για κάποιους μήνες την εκπαίδευση του. Στη συνέχεια επέστρεψε και πέρασε όλα τα τεστ και τον ψυχολογικό έλεγχο, σύμφωνα με εκπροσώπους της Germanwings. Το τι ακριβώς συνέβη σε εκείνο το διάστημα της ζωής του, όμως, παραμένει θολό.
Ήταν το πρώτο δυστύχημα στην ιστορία της αεροπορικής εταιρείας. Το ατύχημα είχε ως αποτέλεσμα ορισμένες χώρες να εφαρμόσουν διάφορες αλλαγές στους κανόνες ασφαλείας, διασφαλίζοντας ότι στο πιλοτήριο θα υπάρχουν πάντα και κάθε στιγμή δύο πιλότοι.
Indonesia AirAsia Flight QZ8501 – 162 νεκροί
Και τα 162 άτομα που βρισκόταν στη πτήση AirAsia από τη Σουραμπάγια της Ινδονησίας στη Σιγκαπούρη, στις 28 Δεκεμβρίου 2014, πέθαναν, όταν το αεροπλάνο συνετρίβη στη θάλασσα της Ιάβα.
Το ατύχημα προκλήθηκε από ένα πλήθος προβλημάτων, όπως ένα ραγισμένο κομμάτι στον πίνακα κυκλωμάτων και μια φυσική διαφωνία μεταξύ των δύο πιλότων πάνω από τα χειριστήρια του αεροπλάνου.
Οι αρχές αναζητούσαν τα πτώματα από τα συντρίμματα, μέχρι τις 17 Μαρτίου του 2015. Ήταν η δεύτερη πιο τραγική συντριβή στην ιστορία της Ινδονησίας.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα