Νέο κρεσέντο προκλητικότητας από τον Τσελίκ: «Είναι απαράδεκτο η Ελλάδα να εξοπλίζει τα νησιά»
Βολές κατά της Ελλάδας εξαπέλυσε ο αντιπρόεδρος του κυβερνώντος κόμματος ΑΚΡ στην Τουρκία -και εκπρόσωπος τύπου- χαρακτηρίζοντας «μαξιμαλιστικές» τις ελληνικές θέσεις για τις ελληνοτουρκικές διαφορές
Νέες βολές κατά της Ελλάδας εξαπέλυσε ο αντιπρόεδρος του κυβερνώντος κόμματος ΑΚΡ στην Τουρκία -και εκπρόσωπος τύπου- Ομέρ Τσελίκ, χαρακτηρίζοντας «μαξιμαλιστικές» τις ελληνικές θέσεις για τις ελληνοτουρκικές διαφορές και «Ειρηνευτική επιχείρηση» την τουρκική εισβολή στην Κύπρο.
«Δεν υπάρχει άλλη χώρα στον κόσμο εκτός από την Ελλάδα που να απαιτεί διπλάσιο εναέριο χώρο από τη θαλάσσια περιοχή της. Παράλληλα εξοπλίζει τα νησιά χωρίς να λαμβάνει υπόψη τις Συνθήκες της Λωζάνης και των Παρισίων. «Η στρατιωτικοποίηση των νησιών είναι ξεκάθαρη παραβίαση των Συνθηκών και απαράδεκτη.. Η Τουρκία λέει πως στο πλαίσιο του διεθνούς δικαίου θα αμφισβητήσει το ζήτημα της κυριαρχία τους» δήλωσε.
Ο Τσελίκεμφανίστηκε υπέρ του διαλόγου με την Ελλάδα, τονίζοντας ωστόσο πως αυτός πρέπει να γίνει βάση των «ευαισθησιών» της Τουρκίας για την λεγόμενη «Γαλάζια Πατρίδα», ενώ σχολίασε και πάλι την πρόσφατη ομιλία του Έλληνα πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στο αμερικανικό κογκρέσο. «Είμαστε αυτοί που λέμε : «να τα λύσουμε στο τραπέζι, μεταξύ μας». Η βάση της συζήτησης όμως είναι η ευαισθησία της Τουρκίας για τη «Γαλάζια Πατρίδα». Η Ελλάδα τη νόμιμη έννοια της Γαλάζιας Πατρίδας τη βλέπει ως απειλή πάντα στο πλαίσιο των μαξιμαλιστικών της στόχων που είναι απόλυτα νόμιμη. Ο Μητσοτάκης παρουσίασε μάλιστα τη νόμιμη ειρηνευτική επιχείρηση στην Κύπρο ως απειλή στο Κογκρέσο των ΗΠΑ» σχολίασε προκλητικά.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.