Η Γαλλία ο δημοφιλέστερος τουριστικός προορισμός παγκοσμίως

meyie_main01


Η Ελλάδα επιστρέφει στον τουριστικό χάρτη της Γαλλίας - Παρίσι, Κυανή Ακτή και Προβηγκία οι αγαπημένοι προορισμοι των Ελλήνων στη Γαλλία- Ποια τα στοιχεία-κλειδιά για τη βελτίωση στον τουρισμό

Αισιόδοξα είναι τα στοιχεία για τον ελληνικό τουρισμό σύμφωνα με την Έκθεση Τουρισμού «Rendez-vous en France» που πραγματοποιήθηκε πριν λίγες ημέρες στο Παρίσι και αποτέλεσε σημείο συνάντησης, μεταξύ άλλων, για 750 εκθέτες και 947 ταξιδιωτικούς πράκτορες από ολόκληρο τον κόσμο. Όπως δήλωσε ο διευθυντής του Γαλλικού Οργανισμού Τουρισμού «Atout France», Φρεντερίκ Μεγιέ, η Ελλάδα επιστρέφει στον τουριστικό χάρτη της Γαλλίας, με τη χώρα να σημειώνει μεγάλη επιτυχία στους Γάλλους ταξιδιώτες.

Μιλώντας στο protothema.gr ο κύριος Μεγιέ τόνισε πως η αύξηση των Ελλήνων επισκεπτών στη Γαλλία αποτελεί βασική προτεραιότητα, ενώ έκανε λόγο για συνεργασία με την ελληνική αγορά και τους ταξιδιωτικές πράκτορες και έκανε ειδική αναφορά για τις πρωτοβουλίες της γαλλικής πρεσβείας στη χώρα με στόχο την ενίσχυση των διμερών σχέσεων σε πολιτιστικό και οικονομικό επίπεδο. 

Η Γαλλία βρίσκεται στην πρώτη θέση του παγκόσμιου τουρισμού, πώς νιώθετε στην κορυφή του κόσμου; Μπορεί να σημειωθεί ακόμα μεγαλύτερη πρόοδος;
Είναι μία πρόκληση, μία ευθύνη. Είναι μεγάλη μας τιμή που βρισκόμαστε εκεί, αλλά δεν είναι τυχαία η θέση μας. Είμαστε τυχεροί γιατί έχουμε υπέροχα μέρη, τα οποία μπορούμε να διαθέσουμε στους επισκέπτες μας και τους Γάλλους πολίτες. Εργαστήκαμε πολύ, βέβαια, και αφιερώσαμε πολύ χρόνο για να δομήσουμε μία τουριστική στρατηγική, να την εξελίξουμε και να την εφαρμόσουμε στη Γαλλία, αλλά παράλληλα και να την προωθήσουμε στο εξωτερικό. Είναι το αποτέλεσμα πολλής δουλειάς που ξεκινά από την κοινότητα του τουρισμού. Την ίδια στιγμή, πρόκειται για πρόκληση γιατί θέλουμε να συνεχίσουμε να είμαστε πρώτοι. Βέβαια, υπάρχει χώρος για βελτίωση καθώς ο κόσμος αλλάζει, ο καταναλωτής έχει άλλες προσδοκίες, η τεχνολογία αλλάζει, ενώ υπάρχουν και δυσκολίες περιβαλλοντικές, η ασφάλεια, οι μετακινήσεις, που μπορούν να περιπλέξουν τα πράγματα.

Η τουριστική βιομηχανία εξαρτάται από τους εξωτερικούς παράγοντες και πρέπει να προσαρμόζεται στις καταστάσεις. Και αυτό μερικές φορές δεν είναι εύκολο αλλά αποτελεί στοιχείο που πρέπει να λάβουμε υπόψη αν θέλουμε να υποδεχόμαστε και να καλωσορίζουμε τους επισκέπτες μας. Το Rendezvous en France είναι μία πολύ σημαντική στιγμή γιατί συμβαίνει την κατάλληλη στιγμή, για να προετοιμαστεί ο επόμενος χρόνος και να υπάρχει μία ιδέα για τα πιο σημαντικά γεγονότα του ερχόμενου έτους. Αποτελεί στοιχείο-κλειδί γιατί συναντώνται δήμοι, πόλεις, υπηρεσίες, ξενοδοχεία και όλες οι εταιρίες που αφορούν στον τουρισμό με ταξιδιωτικούς πράκτορες για δύο ημέρες.

Μπορούν να ανακαλύψουν περιοχές που ήδη γνωρίζουν, με βελτιωμένες παροχές, αλλά την ίδια στιγμή έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν νέα μέρη που δεν είχαν φανταστεί. Να ανακαλύψουν νέους τρόπους για να φτάσει κανείς στη Γαλλία, όπως το TGV ή οι πτήσεις της Air France. Να ανακαλύψουν νέα προϊόντα και νέες υπηρεσίες σχετικά με την καινοτομία. Είναι η στιγμή που ερχόμαστε κοντά και έχουμε προσωπική επαφή με τον κόσμο. Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες μαθαίνουν το προϊόν και νιώθουν σαν να βρίσκονται στη γαλλική οικογένειά μας.


Η Ελλάδα, από την άλλη, βρίσκεται στην 14η θέση παγκοσμίως στον τουρισμό. Τι πρέπει να γίνει για να φτάσει η χώρα σε καλύτερη θέση. Τι μπορούμε να μάθουμε από εσάς;
Αυτό είναι έργο των ελληνικών αρχών. Εξαρτάται από τις τοπικές αρχές γιατί ό,τι λειτουργεί για την Γαλλία μπορεί να μην αποδίδει σε άλλες χώρες, αλλά η Ελλάδα σημείωσε μεγάλη πρόοδο πέρυσι. Η ελληνική αγορά είναι διαφορετική από την γαλλική, οι δομές δεν είναι ίδιες, ο τρόπος οργάνωσης είναι διαφορετικός, η Γαλλία είναι τοποθετημένη στην καρδιά της Ευρώπης και αυτό την ευνοεί, ενώ η γεωγραφική θέση της Ελλάδας είναι διαφορετική. Αυτό που θα θέλαμε να κάνουμε είναι να αυξήσουμε τον αριθμό των Ελλήνων επισκεπτών, αυτό αποτελεί βασική προτεραιότητα.


Πόσοι Έλληνες επισκέπτονται την Γαλλία ετησίως;
Αυτή τη στιγμή είναι σχετικά χαμηλός ο αριθμός, γύρω στους 250.000 ετησίως, οι οποίοι επιλέγουν κυρίως το Παρίσι, την Κυανή Ακτή και την Προβηγκία. Η κατάσταση στην Ελλάδα έχει οδηγήσει στη μείωση των επισκεπτών προς τη Γαλλία, επομένως υπάρχει πολύς χώρος βελτίωσης. Εργαζόμαστε με την ελληνική αγορά, με τους ταξιδιωτικούς πράκτορες και πριν την έκθεση καλέσαμε Έλληνες εκπροσώπους. Επιπλέον, κυκλοφορήσαμε το περιοδικό «Rendez-vous en France» στα ελληνικά, γιατί θέλουμε να υπάρχει ένα έντυπο στα ελληνικά που ο κόσμος μπορεί να χρησιμοποιεί.


Έχετε πραγματοποιήσει σημαντική επένδυση. Ποιο είναι το τάργκετ σας;
Η ανώτερη τάξη γιατί μπορεί να ταιριάξει με το προϊόν που διαθέτουμε, αλλά και η μεσαία τάξη γιατί η Γαλλία δεν είναι ακριβή. Μερικά προϊόντα ναι, αλλά υπάρχουν και πολλά που δεν είναι. Υπάρχουν οικονομικές πτήσεις από την Ελλάδα προς τη Γαλλία προς το Παρίσι και τη Νίκαια.


Πιστεύετε, όμως, ότι οι Έλληνες θα «εγκαταλείψουν» τα νησιά τους για την Κυανή Ακτή;
Στην Ελλάδα το τουριστικό προϊόν είναι υπέροχο. Αγαπώ την Ελλάδα. Δεν πάω τόσο συχνά και κάθε φορά λυπάμαι που φεύγω. Οι Έλληνες δεν εγκαταλείπουν την Ελλάδα, απλώς επιλέγουν για τουρισμό και δουλειά την Γαλλία. Η Κυανή Ακτή η Προβηγκία και το Παρίσι μπορούν να προσελκύσουν τους Έλληνες ταξιδιώτες. Τ

ο Παρίσι είναι μία μαγική πόλη, μερικές φορές είναι πολύ ρομαντική και δίνεται η δυνατότητα για πολλές δραστηριότητες, η Κυανή Ακτή είναι διαφορετική και το χειμώνα, που είναι ήπιος, μπορεί κανείς να θαυμάσει την Τέχνη και να κάνει πολλά που δε μπορεί να κάνει αλλού. Είναι πολύ ελκυστική πόλη και εύκολα προσεγγίσιμη καθώς υπάρχουν καθημερινές πτήσεις από την Αθήνα στη Νίκαια.
Αυξήθηκε και ο γαλλικός τουρισμός στην Ελλάδα. Τα τελευταία τρία χρόνια έχει σημειωθεί άνοδος στο ποσοστό των Γάλλων επισκεπτών στη χώρα μας.
Δεν είμαι σίγουρος αν υπάρχει πραγματικός στρατηγικός σύνδεσμος των δύο τουριστικών προορισμών, αλλά η Ελλάδα αγαπά πολύ τη Γαλλία. Οι Έλληνες επέστρεψαν στο χάρτη και από την άλλη οι Γάλλοι αναζητούν προορισμούς που δεν είναι πολύ μακρινοί, όπου μπορούν να είναι άνετοι όπως στα ελληνικά νησιά. Δεν αποτελεί έκπληξη που η Ελλάδα σημειώνει μεγάλη επιτυχία ανάμεσα στους Γάλλους. Εύχομαι η Γαλλία να έχει την ίδια επιτυχία με τους Έλληνες.


Ο τουρισμός είναι η βαριά βιομηχανία της Ελλάδας. Υπάρχουν γκρίζες ζώνες σε αυτόν τον τομέα;
Η τουριστική είναι πραγματική βιομηχανία. Είναι ευχάριστη γιατί μιλάει για την χαρά της ζωής και από την άλλη είναι μία βιομηχανία με σαβουάρ φερ κι αυτό μπορεί να είναι πολύπλοκο. Σαφώς υπάρχει χώρος για βελτίωση γιατί το να φέρνεις κάποιον από τη χώρα του στη δική σου είναι μακρά διαδικασία και πρέπει να επιστρέψει χαρούμενος. Πιστεύω ότι η πρόσβαση, η υποδοχή, η ασφάλεια, οι δραστηριότητες, όσα θα σου μείνουν για πάντα στο μυαλό και την καρδιά, αποτελούν τα στοιχεία-κλειδιά. Πολλά μέρη στη Γαλλία θα σας εκπλήξουν για την ομορφιά τους και την ποιότητα των ανθρώπων που χαίρονται να υποδέχονται τους επισκέπτες. Η Γαλλία είναι φτιαγμένη για τον τουρισμό, ο οποίος παίζει σημαντικό ρόλο για το εγχώριο ακαθάριστο προϊόν. Ο κόσμος γνωρίζει ότι ο τουρισμός είναι πολύ σημαντικός και είναι έτοιμος να καλωσορίσει τους επισκέπτες. Μερικές φορές είναι πολλοί, αλλά αυτό είναι το κλειδί της επιτυχίας.
Παρά την τρομοκρατική απειλή ο κόσμος εξακολουθεί να επισκέπτεται τη Γαλλία.
Η απειλή βρίσκεται παντού. Παρά την απειλή οι τουρίστες συνεχίζουν να είναι τουρίστες. Ελπίζουμε να συνεχίσουν κατ’αυτόν τον τρόπο. Το ελπίζουμε σαν επιχειρηματίες και σαν άνθρωποι, γιατί δεν πρέπει να εγκαταλείψουμε ποτέ.


Ανάμεσα στη Γαλλία και την Ελλάδα υπάρχουν ισχυροί δεσμοί φιλίας και εμπιστοσύνης. Υπάρχουν προγραμματισμένες νέες συνεργασίες ανάμεσα στις δύο χώρες;
Πιστεύω ότι η γαλλική πρεσβεία και οι γαλλικές υπηρεσίες στην Ελλάδα είναι πάρα πολύ δραστήριες και έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά για την ενίσχυση των διμερών σχέσεων, σε πολιτιστικό και οικονομικό επίπεδο. Έχει γίνει πολύ καλή δουλειά και μπορούμε πάντα να κάνουμε καλύτερα.


Είστε αισιόδοξος για την ευημερία της Ελλάδας;
Έχω πίστη στο μέλλον, είμαι πολύ θετικός άνθρωπος.

ΣΧΟΛΙΑ (1)

mm

Η Γαλλία είναι το νούμερο ένα, η Ισπανία το νούμερο δύο.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

hotel_pixabay_364610768

Τα πιο παράξενα αιτήματα που διατυπώθηκαν το 2018 από τουρίστες αποκαλύπτουν οι εργαζόμενοι της βρετανικής αλυσίδας οικονομικών ξενοδοχείων Travelodge, στις 552 μονάδες της στο Ηνωμένο Βασίλειο. Διαβάστε ορισμένα από αυτά...

tourismos_tour

Στο ρεπορτάζ τονίζεται ότι «περισσότεροι επισκέπτες φθάνουν στην Ελλάδα από πιο μακρινές χώρες, όπως η Κίνα ή οι Ηνωμένες Πολιτείες, για να ανακαλύψουν την Νότια Ευρώπη και να δουν την Ελλάδα ότι είναι μια ασφαλής χώρα»