Εικονική περιήγηση στα καταστήματα της ΙΚΕΑ

ikea_virtual_walkthrough_0

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα οι καταναλωτές εισέρχονται στη νέα εποχή των καταστημάτων της ΙΚΕΑ  - Πατήστε κλικ για να βιώσετε την εμπειρία

Γνωστή για τις καινοτόμες πρακτικές που υιοθετεί τόσο στα προϊόντα της όσο και στον τρόπο που επιδιώκει να μυεί τον κόσμο στη φιλοσοφία της, η ΙΚΕΑ στρέφει για ακόμα μια φορά τα φώτα πάνω της, με πρωταγωνιστή την ΙΚΕΑ Ελλάδος.

Για πρώτη φορά στην ελληνική και την ευρωπαϊκή αγορά, η IKEA Ελλάδος, πάει ένα βήμα παραπέρα την επίσκεψη του κοινού στα καταστήματά της, χρησιμοποιώντας την τελευταία λέξη της τεχνολογίας και προσφέροντας την εμπειρία εικονικής περιήγησης στη διάθεση οποιουδήποτε χρησιμοποιεί ίντερνετ και πραγματοποιεί online αγορές.

Άλλωστε το brand έχει ήδη δώσει δείγματα γραφής που καταδεικνύουν την εναρμόνισή του με τη σύγχρονη πραγματικότητα και την ενσωμάτωση της τεχνολογίας στην καθημερινότητα των ανθρώπων –ακόμα και μέσω των προϊόντων και των υπηρεσιών που προσφέρει. Η πλατφόρμα αυτή αποτελεί μία ακόμα απόδειξη της επιθυμίας της εταιρίας να βελτιώνει την καθημερινότητά μας με κάθε δυνατό τρόπο.

Ακριβώς όπως θα λειτουργούσε ο καταναλωτής σε ένα φυσικό κατάστημα ΙΚΕΑ, έτσι θα μπορεί πλέον να λειτουργεί από τη θέση του υπολογιστή ή του κινητού του. Ο online χρήστης, δηλαδή, μπορεί να επισκεφτεί εικονικά ένα κατάστημα ΙΚΕΑ - μέσω του www.ikea.gr - και να προχωρήσει σε αγορές εύκολα και γρήγορα.  Όλα με ένα κλικ.

Η εμπειρία έχει ως εξής:

Κατά τη διάρκεια της περιήγησης, εμφανίζονται προϊόντα με σήμανση (tags), που εάν επιλεγούν, οδηγούν το χρήστη στη σχετική προϊόντική σελίδα του IKEA e-shop είτε για αγορά, είτε να τα «μοιραστεί» στα Social Media.

Για μεγαλύτερη διευκόλυνση, υπάρχουν σχετικές ενδείξεις πλοήγησης στον φυσικό διάδρομο αλλά και λειτουργίες, όπως το «panorama», όπου προβάλλονται ολοκληρωμένα δωμάτια και χώροι με τη μορφή πανοραμικών εικόνων στα πλαϊνά σημεία του Walkthrough ή το «timeline» όπου παρουσιάζονται προϊόντα, προωθητικές ενέργειες κ.α. συγκεντρωμένα όλα σε μια οθόνη.
Επιπλέον, ο χρήστης έχει την επιλογή να «επισκεφτεί» συγκεκριμένους χώρους του καταστήματος όπως υπνοδωμάτιο, καθιστικό, χαλιά κλπ.


panorama



Η πλατφόρμα βασίζεται στην προηγμένη τεχνολογία VitrinaBox, η οποία με τον συνδυασμό video και εικόνας δίνει τη δυνατότητα στον online επισκέπτη να περιηγηθεί εικονικά στο κατάστημα, από το κινητό ή laptop, χωρίς να χρειάζεται η εγκατάσταση κάποιας εφαρμογής ή χρήσης ειδικού εξοπλισμού.

timeline




Πρωταρχικό μέλημα της εταιρείας είναι το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης των πελατών, υπογραμμίζουν τα στελέχη της ΙΚΕΑ Ελλάδος, θέτοντας στο επίκεντρο τις ανάγκες των καταναλωτών, τη διευκόλυνση της καθημερινότητας και τη δημιουργία εμπειριών με αξία και θετική επίδραση. 'Οσο για την εγχώρια, πρωτοποριακή, πρωτοβουλία «Virtual Walkthrough» ο Πάνος Κατηφόρης -Διευθύνων Σύμβουλος της Housemarket A.E.- σχολιάζει: «Δημιουργούμε μια ακόμα ευκαιρία ώστε να αντλήσουν έμπνευση μέσα από τους έτοιμους χώρους που υπάρχουν στα καταστήματά μας και να ανακαλύψουν λειτουργικές λύσεις για το σπίτι τους, σαν να βρίσκονται εκεί».

Βιώστε την εμπειρία εδώ και κάντε τις αγορές σας!

sinexeia

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

20767077

Μετά το «μπλόκο» της Google, η Huawei ανακοίνωσε ότι θα συνεχίσει να προσφέρει υπηρεσίες για τα smartphones και τα tablets της – Δεν διευκρινίζει τι θα συμβεί με όσα τηλέφωνα πουλήσει στο μέλλον 

turbo

H παρουσία του turbo στους κινητήρες εσωτερικής καύσης δεν είναι στοιχείο των τελευταίων δεκαετιών, αλλά μας έρχεται από τον προηγούμενο αιώνα.