Tesla: Το όχημα που σκοτώθηκε 38χρονος πατέρας βρισκόταν σε κατάσταση Autopilot

tesla02ole

O οδηγός που είχε θέσει σε λειτουργία το σύστημα αυτόνομης οδήγησης φαίνεται να αγνόησε τις πολλαπλές προειδοποιήσεις για επικείμενη σύγκρουση

Το ένα χτύπημα μετά το άλλο δέχεται η αγορά των αυτόνομων οχημάτων. Μετά το τραγικό περιστατικό με αυτόκινητο της Uber που παρέσυρε ποδηλάτη, η Tesla που ήδη "παραπαίει" τον τελευταίο καιρό, αντιμετωπίζει ένα νέο "πονοκέφαλο".

Η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία, σχεδόν μια εβδομάδα μετά από το θανατηφόρο τροχαίο το οποίο αφορούσε δικό της όχημα, συγκεκριμένα το Tesla Model X, έχοντας εξετάσει τα ηλεκτρονικά δεδομένα του οχήματος, επιβεβαίωσε πως το αυτοκίνητο βρισκόταν σε λειτουργία Autopilot, δηλαδή αυτόνομης λειτουργίας.

Ωστόσο η εταιρεία "υπερασπίζεται" το λογισμικό της Autopilot, υποστηρίζοντας πως από τα δεδομένα προκύπτει ότι ο οδηγός είχε τα χέρια του στο τιμόνι (όπως άλλωστε επιβάλλεται), και πως το σύστημα έστελνε ηχητικές και οπτικές προειδοποιήσεις στον οδηγό τουλάχιστον πέντε δευτερόλεπτα ή 150 μέτρα πριν τη σύγκρουση.

Υπενθυμίζεται πως στο δυστύχημα όπου συνέβη στον αυτοκινητόδρομο 101 της Καλιφόρνια, έχασε τη ζωή του ένας 38χρονος υπάλληλος της Apple και πατέρας δύο παιδιών, ονόματι Walter Wong, ο οποίος σκοτώθηκε μετά από σφοδρή σύγκρουση του αυτόνομου Model X, ενώ ο ίδιος βρισκόταν στη θέση του οδηγού.

Ο οδηγός του αυτοκινήτου βρισκόταν στον αυτοκινητόδρομο 101 στην Καλιφόρνια όταν χτύπησε με δύναμη πάνω σε ένα τσιμεντένιο διαχωριστικό. Η σύγκρουση ήταν ιδιαίτερα σφοδρή με το εμπρός μέρος να διαλύεται τελείως και το Tesla να παίρνει φωτιά, την ίδια στιγμή που δύο ακόμα αυτοκίνητα που ακολουθούσαν έπεσαν επάνω του. Ο Huang ανασύρθηκε νεκρός από το σημείο του δυστυχήματος, ενώ οι άνθρωποι της Tesla μίλησαν για χαλασμένο αποσβεστήρα πάνω στο διαχωριστικό από προηγούμενο ατύχημα και για μια ιδιαίτερα σφοδρή σύγκρουση, σε τέτοιο βαθμό που δεν είχαν ξαναδεί σε Model X.

Ειδικότερα όσον αφορά τις δηλώσεις της Tesla, οι οποίες έγιναν υπό το βάρος των καταγγελιών ότι το θύμα είχε συχνά παραπονεθεί για την κακή λειτουργία του συστήματος, γίνεται ξεκάθαρο ότι το Autopilot ήταν σε λειτουργία, με το adaptive cruise control να είναι ρυθμισμένο στην μικρότερη απόσταση από το εμπρός αυτοκίνητο. Στα δευτερόλεπτα που οδήγησαν στην σύγκρουση υπήρχαν οι απαραίτητες οπτικές και ηχητικές προειδοποιήσεις, που ζητούν από τον οδηγό να βάλει τα χέρια στο τιμόνι και να πάρει τον έλεγχο. Σύμφωνα με την Tesla ο οδηγός είχε περίπου 5 δευτερόλεπτα ή 150 μέτρα για να προλάβει την σύγκρουση με το τσιμεντένιο διαχωριστικό, αλλά όπως δείχνει ο υπολογιστής του αυτοκινήτου, κάτι τέτοιο δεν έγινε.

Η Tesla βεβαίως δεν απαντά γιατί το Autopilot απέτυχε να αναγνωρίσει το τσιμεντένιο διαχωριστικό και να το αποφύγει. Το περιστατικό ερευνάται από την NHTSA και το NTSB. Αυτό είναι το δεύτερο θανατηφόρο δυστύχημα με το Autopilot της Tesla μετά από ένα που έγινε στα μέσα του 2016. Τότε οι αρχές είχαν υποστηρίξει ότι η Tesla θα έπρεπε να είχε προχωρήσει σε περισσότερη εξέλιξη του συστήματος ώστε να αποφεύγονται τα προβλήματα κακής λειτουργίας.

Η Tesla πάντως παραδέχεται ότι το Autopilot δεν είναι τέλειο, αλλά υποστήριξε ότι κάνει την οδήγηση πιο ασφαλή. Δεν είναι ένα σύστημα που καταργεί όλα τα ατυχήματα, όμως τα κάνει λιγότερο πιθανά να συμβούν. Το σίγουρο είναι ότι τα συστήματα αυτόνομης οδήγησης έχουν ακόμα πολύ δρόμο μπροστά τους για να είναι εντελώς ασφαλή.

Μετά το περιστατικό με το Volvo XC 90 της Uber, είναι προφανές ότι τα δυστυχήματα στα οποία εμπλέκονται συστήματα αυτόνομης οδήγησης συγκεντρώνουν πλέον πολύ περισσότερο τα φώτα της δημοσιότητας.

Σημειώνεται ότι αυτήν την ώρα η μετοχή της Tesla βουτάει σχεδόν 5%, έχοντας υποχωρήσει σχεδόν 30% μέσα σε μια εβδομάδα.

ΣΧΟΛΙΑ (35)

Τακης

Αν και θα μπορουσα να εμπιστευτω πιο πολυ στον αυτοματο πιλοτο απο εναν ασχετο και απροσεχτο οδηγο, σε τετοια περιπτωση ενας υπολογιστης δεν μπορει να σκεφτει και να εχει την ιδια αντιδραση απο εναν ανθρωπο. Βεβαια σκεφτομαι σοβαρα και τα περι συνομωσιας για τα τοσα που ακουγονται για το Tesla και θελουν απλα να τον βγαλουν απο την μεση. Εδω η ΕΕ πηρε αποφαση να απαγορευσει την παραγωγη ηλεκτροκινητων αυτοκινητων. Ξεσηκωθηκαν οι πετρελαϊκές εταιρίες μου φαινεται...

Aσε Τάκη

Δεν έχεις πάρει χαμπάρι τι γίνετε..Λοιπόν,η Τεσλα είναι μια Αμερικάνικη εταιρία,φουλ αμερικάνικων συμφερόντων(κυβερνητικών),που είχε σκοπό/στόχο/διακαή πόθο..πές το όπως γουστάρεις,να πληξει την Ευρωπαική αυτοκ/νία και κατ'επέκταση την ευρωπαική οικονομία.Επειδή όμως το εγχείρημα απέτυχε παταγωδώς(επιτυχία στην γλώσσα της πιάτσας=πωλήσεις,άρα και κέρδη)άρχισαν τώρα τα περι συνομωσίας,κάποιοι επενέβησαν,φταίει αυτός,φταίει εκείνος κτλ.@@δια τούμπανα αδερφέ.Ο κόσμος δεν είναι χαζός.Το προιόν τους ήταν πανάκριβο,φτηνιάρικο,ημιτελές και επικύνδυνο.Αν ήταν τόσο τέλειο όπως μας το παρουσίαζαν θα εκανε και πωλήσεις.Απλά τα πράγματα.Ο καιρός της ηλεκτροκίνησης ή της αυτόνομης οδήγησης ακόμα αργεί πάρα πολύ.

Τακατάκης

Αυτό με την απαγόρευση παραγωγής ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων από την ΕΕ, δεν ισχύει. Ήταν πρωταπριλιάτικο αστείο και το οποίο για μια ακόμη φορά δείχνει πόσο εύκολη είναι η διασπορά ψευδών ειδήσεων στο Internet εφόσον δεν διασταυρώνετε καμία πληροφορία προτού διαμορφώσετε άποψη.

αχαχαχααχχχ

μετά απορούνε μερικοί γιατί κυβερνάει ο Σύριζα. Θα μάθετε ποτέ σας να διαβάζετε και ψάχνετε λίγο παραπάνω ή θα διαβάζουμε εδώ μέσα ότι βλακεία σας την βαρέσει?

ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ!!

Ο κάθε αγράμματος φραπεδόμαγκας, που θα βρεί δουλειά μόνο αν τον διορίσουν στο δημόσιο, βγαίνει και λέει την άποψή του για την αυτόνομη οδήγηση, τα διαστημόπλοια ή τους κβαντικούς υπολογιστές ενώ η γνώμη του μετράει μόνο για μας πει ποιά καφετέρια είναι καλύτερη....

έλεος με το Δημόσιο

Συμφωνώ με όσα λες...πραγματικά την ίδια άποψη έχω και σε τέτοιο βαθμό. Όμως αυτό με το Δημόσιο καταντάει κουραστικό. Ελληνάρας πλέον θεωρείται αυτός που βρίζει το Δημόσιο και το κατηγορεί για όλα τα δεινά της βλακείας του.

Μανώλης..

θα έπρεπε να προσέχετε λίγο την ελληνική γλώσσα. Είναι τίτλος με νόημα αυτός;

Λόρδος βολντεμορτ

Τι έχει ο τίτλος ακριβώς; Πολύ english για τα γούστα σου?

Elonu

Η Tesla ΕΧΕΙ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΣΤΟΧΑΣΤΡΟ ΤΩΝ ´ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ (κυρίως των γερμανικών) ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΤΙ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΕΝΑ Tesla ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΙΔΗΣΗ. ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ Ή ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΘΑΝΑΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ (των ατυχημάτων Tesla) ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ ΣΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΜΕ ΑΣΤΟΧΙΕΣ ΥΛΙΚΩΝ Ή ΚΑΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ (Όπως εδώ) σε αυτοκίνητα των ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ. ΟΛΟΣ Ο ΝΤΟΡΟΣ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΓΙΑΣΕΙ ΩΣ ΔΙΑ ΜΑΓΕΙΑΣ ΚΑΙ Η Tesla ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΗΠΙΟ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΗ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ, ΟΤΑΝ ΧΡΕΩΚΟΠΗΣΕΙ ΚΑΙ ΕΞΑΓΟΡΑΣΘΕΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ. ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΟΛΟΙ ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΑΝΕ ΝΑ ΣΚΟΤΩΘΕΙ Η ΝΑ ΚΑΕΙ ΕΝΑΣ ΟΔΗΓΟΣ Tesla ΚΑΘΩΣ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕ ΝΑ ΜΑΝΤΕΨΕΙ ΤΗΝ ΝΤΑΛΙΚΑ ΠΟΥ ΕΠΕΣΕ ΠΑΝΩ ΤΟΥ

Dimitriss

Η Tesla είναι μια τεράστια φούσκα και είναι θεμά χρόνου να φορολογηθούν χοντρά οι ιδιοκτήτες αυτών των αυτοκινήτων που αποδεδειγμένα επιβαρύνουν πολύ περισσότερο το περιβάλλον. Διάβασα ενα πολύ πετυχημένο σχόλιο σε ενα άρθρο για τα κέρδη της Tesla: "The real reason Tesla isn't making money is that unlike the laws of the US the laws of thermodynamics are unbreakable." Τα μόνα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που έχουν νοήμα είναι τα υβριδικά που εχουν μια μικρή μπαταρία και φορτίζει απο ανεκμετάλλευτη ενέργεια. Το να γεμίζεις ενα αυτοκίνητο με μπαταρίες laptop δεν σε κάνει πρωτοποριακη και καινοτόμο εταιρεία.

Dim

ελπίζω να καταλαβαίνεις την διαφορά για το εάν το ατύχημα προκαλείται ή τουλάχιστον δεν αποφεύγεται από έναν υπολογιστή και διαφορετικό από έναν άνθρωπο. εάν ο υπολογιστής σκοτώσει 2 παιδάκια που περνάνε μια διάβαση ενώ έχει προειδοποιήσει ηχητικά τον οδηγό αλλά το αυτοκίνητο ενώ έχει την δυνατότητα να σταματήσει μόνο του δεν το κάνει, ποιος φταίει σε αυτήν την περίπτωση; το καταλαβαίνεις πως αφήνουμε το δικαίωμα των επιλογών στην οδήγηση (που είναι ζωής ή θανάτου σε πάρα πολλές περιπτώσεις) σε μηχανές. δεν έχει θέμα τόσο το ποιας εταιρείας είναι το αυτοκίνητο (άλλωστε όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες δοκιμάζουν τέτοιες λύσεις) αλλά για το ποιες αποφάσεις παίρνουν τα αυτοκίνητα, ποιος έχει την ευθύνη για τις αποφάσεις αυτές καθώς και το αντίκτυπο των αποφάσεων αυτών.

Σωστα

Καλυτερα να αφηνουμε την οδηγηση σε ανθρωπους που οδηγουν μετα απο 2-3 ποτακια κ βιαζονται να γυρισουν σπιτι. Ενω μιλουν στο κινητο τους. Ο υπολογιστης ειδοποιησε. Ο ανθρωπος κοιμοταν.

@11:18

Ο οδηγός, ξεκάθαρα. Ο οποίος, ενώ είχε το ερέθισμα και την ικανότητα, δεν αντέδρασε. Δε βλέπω γιατί να μπερδεύει εσένα ή τον οποιονδήποτε η περίπτωση αυτή. Αν δεν υπήρξε προειδοποίηση, είναι μηχανική/ηλεκτρονική βλάβη. Αν υπήρξε, είναι ανικανότητα του οδηγού. Απλά πράγματα.

αχου

καλά μιλάμε το brainwashing και το marketing έχει κάνει θαυματα για τον Musk και την Tesla. Τι γράφετε εδώ μέσα μερικοί πάτε καλά? H Tesla έχει μπει ήδη μέσα, το τελευταίο διάστημα στην Αμερική έχουν αρχίσει οι γκρίνιες και υπάρχει η υπόνοια ότι ο Musk λειτουργεί την εταιρεία με λογική πυραμίδας. Επίσης εσύ νομίζεις ότι οι Γερμανοί δεν κάνουν και αυτοι τις έρευνες τους εδώ και χρόνια? Η διαφορά ξέρεις ποια είναι? Ότι ο Musk και ένα πετραδάκι να σηκώσει θα το παρουσιάσει ότι σήκωσε κοτρώνα, και μάλιστα μόνος του, ενώ οι Γερμανοί δουλεύουν αθόρυβα και όταν φτάσουν την τεχνολογία εκεί που πρέπει τότε παρουσιάζουν.

Το αυτοκίνητο δεν είναι παιδικό παιχνίδι

Φούσκες και μπαρούφες είναι η αυτόνομη οδήγηση όπως και η επένδυση με κάμερες στο εσωτερικό όπως και κάθε άλλο παραφερνάλι κσι ο ηλεκτρισμός στην συτοκίνηση. Η βενζίνη πσραμένει το καύσιμο για το ιχε. Το συτοκινούμενο πάει όπου κυτάζει ο οδηγός. Το diedel δεν τραβάει σαν καύσιμο. Ο ηλεκτρσισμός είναι τελειωμένος στην αυτοκίνηση. Αν υπάρξει κάτι σε καύσιμο αυτό μπορεί το υδρογόνο Μπορεί .. δεν είναι βατό. Τα τρικυλινδρα χιλιάρια και ψιλιοπεντακοσάρια δεν έχουν μέλλον . Η αυτοκινηση δεν είναι πετζετάκια ας κοστίζει πολλά πεντοχίλιαρα. Όποιος οδηγήσει αυτοκίνητο 1.0 λίτρο τρικύλινδρο γεμάτο ηλεκτρικά θα καταλάβει τι σημαίνει μαιμού συτοκίνηση χειροτερη από κάρο παλιό και γεωργικό ελκυστήρα. Οι φυσικοί νόμοι παραμένουν και το αυτοκίνητο δεν είναι παιδικό παιχνίδι που αλλάζεις μπαταρία

planet

Tα ίδια γράφανε και για τo άλογo που έσερνε το κάρο (car). Αλλά δυστυχώς για σένα έχουμε 2018 γύρνα το ρολόι 100 χρόνια μπροστά και είσαι ok!

Λουκέτο η ΤESLA σε 2 χρόνια το πολύ

Τοκογλύφεεεεεεεεεεεεεεεε............

Νικόλας

Η τεχνολογία αυτόνομης (ή ανεξάρτητης) οδήγησης βρίσκεται υπό δοκιμή, τέστινγκ, και μάλιστα πρώιμες δοκιμές, καθώς δεν έχει μπει στην παραγωγή. Άρα, οι οδηγοί αυτοί είναι τζάμπα ή με κάποια αμοιβή δοκιμαστές, οδηγοί δοκιμαστικών. Άρα, πρώτον, ξέρουν ότι μπορεί να έχουν σοβαρότατα προβλήματα και, δεύτερον, ως οδηγοί δοκιμαστικών, οφείλουν να είναι προσεκτικοί και έτοιμοι να διορθώσουν το πρόβλημα στην δοκιμή. Οι περισσότεροι, απ'όσο έχω δει, νομίζουν ότι οδηγούν αυτοκίνητο με έτοιμο λογισμικό και μηδαμινή πιθανότητα αποτυχίας, και περί άλλα τυρβάζουν. Έτσι, σε κάποιες περιπτώσεις, θα πέσουν σε καταστάσεις που δεν έχει ξαναδεί το σύστημα (τεχνητής νοημοσύνης) - και για τις οποίες ακριβώς γίνονται οι δοκιμές - (κάτι το οποίο θα γίνεται και όταν ακόμα το σύστημα βγει στην παραγωγή για καμιά 20ετία πιο μετά, μέχρι να καλύπτει το 99.9....% των περιπτώσεων) και, έτσι, σε αυτές τις περιπτώσεις, όσοι δεν προσέχουν θα προκαλέσουν ή θα υποστούν ατύχημα. Οι εταιρίες, βέβαια, δεν τους το ξεκαθαρίζουν ότι είναι πειραματόζωα στο τζαμπέ, αλλά τους πουλάνε φούμαρα ότι είναι οι κουλ που έχουν το αυτόματο αυτοκίνητο που τους πάει μόνο του, και έτσι, την πληρώνουν οι αστοιχείωτοι με την ζωή τους. Δεν ισχύουν αυτά βέβαια για όλους. Ελπίζω να μην ισχύουν και για τον άτυχο πατέρα, και να έχει σωθεί η ψυχή του.

test iq

Μπορεί να μην είναι ακόμα τέλειο το Autopliot αλλά πρέπει να αναφέρονται και τα ατυχήματα που έχουν αποφθεχθεί με την χρήση της αυτόνομης οδήγησης, μην τα κάνουμε όλα ίσιωμα.

μακιςςς

ως συνήθως ένα σοβαρό τεχνικό πρόβλημα αρχίζει να γίνεται αντικείμενο θεωριών συνωμοσίας. Η τεχνητή νοημοσύνη έχει ένα σοβαρότατο κουσούρι ως μέθοδος. Δεν επιδιορθώνεται. Δεν υπάρχει έννοια σφάλματος. Ποτέ δεν ξέρεις τι θα προκαλέσει το επόμενο ατύχημα. Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να εκπαιδεύσεις την ΤΝ ακόμα παραπάνω ελπίζοντας ότι την επόμενη φορά θα συμπεριφερθεί καλλίτερα. Αλλά το πού θα την πατήσει είναι εντελώς απρόβλεπτο. Εκτιμώ ότι οι εταιρίες που χρησιμοποιούν ΤΝ θα καταρεύσουν. Ακόμα και αν οι πιθανότητα ατυχήματος είναι στατιστικά μικρότερη, η μη προβλεψιμότητα και "αδικία" των λαθών της ΤΝ θα κάνει μη βιώσιμη την τεχνολογία.

έχει ακόμα

έρχονται και άλλα μελλοντικά. Ο Musk είναι από τις μεγαλύτερες φουσκες που κυκλοφορούν, τον έχουν κάνει φίρμα και τον προωθούν ενώ δεν είναι ικανός να διοικήσει. Όλα για το εφέ και για να ακούγεται το όνομα του. Η Tesla ειδικά έχει τεράστια χρέη και μελλοντικά θα έχει θέμα. Από εκεί και πέρα ας ελπίσουμε ότι δεν θα σταματήσει η αυτοκινητοβιομηχανία την εξέλιξη τέτοιων συστημάτων γιατί μακροπρόθεσμα θα αποτρέψουν τον θάνατο χιλιάδων οδηγών και ειδικά σε μια χώρα σαν την δική μας όπου η οδηγική παιδεία είναι ανύπαρκτη.

Βαγγελης

Αυτά που ακους στα καφενεία από άσχετους μην τα αφομοιώνεσαι..ποιος προωθεί τον musk. Έχει ιδιωτική εταιρεία που έστειλε πύραυλο στο διάστημα και εσυ λες ότι τον προωθούνε??ελεος τι άλλο θα ακούσουμε.κλασσικος Έλληνας οποίος ειναι επιτυχημένος τον κράζεις γιατί δεν μπορείς να τον φθάσεις..

Dim

ο Musk φίλε μου δικά του λεφτά δεν έχει. από επενδυτές μαζεύει λεφτά (τώρα ποιοι είναι αυτοί και που τα βρίσκουν τα χρήματα αυτοί είναι άλλο θέμα) και αυτά τα χρήματα διαχειρίζεται

@11:20

Γκούγκλαρε "elon musk net worth", ακολούθως σκέψου για ποιο λόγο οι επενδυτές εμπιστεύονται τα λεφτά τους στο Musk, και μετά έλα να μας παραθέσεις τα συμπεράσματά σου.

@βαγγέλη

Μεγάλε τράβα μάθε πρώτα ποιος είναι ο Musk τι έχει καταφέρει μόνος του πραγματικά και τα ξαναλέμε. Η Tesla είναι καταχρεωμένη όσο δεν πάει. Ο Musk έχει ταλέντο στο να τάζει λαγούς με πετραχείλια και να καβατζώνει λεφτά από επενδυτές. Η διαχείριση που κάνει σε αυτά τα λεφτά είναι για γέλια και για κλάματα. Και ειδικά όσον αφορά την Tesla τον έχουν κατηγορήσει αρκετές φορές ότι την διοικεί ως πυραμίδα. Ζητάει λεφτά για προπαραγγελίες από αυτοκίνητα που "θα" μπουν στην παραγωγή ενώ η εταιρεία δουλεύει σε ρυθμούς χελώνας. Από μόστρα και μαρκετινγκ είναι πρώτος κανένας δεν μπορεί να του αμφισβητήσει αυτό.

αχαχαχαχα

τι λες βρε καραμήτρο? Μόνος του τον έστειλε τον πύραυλο στο διάστημα? Άλλες ιδιωτικές εταιρείες δεν το έχουν καταφέρει αυτό? Ότι σας πασάρουν το μασάτε κανονικά μου φαίνεται. Αντί να κοιτάξει να συμμαζέψει την Τεσλα που τα οικονομικά της είναι απαράδεκτα στέλνει αμάξια στο διάστημα για να ψαρώνει τους άμυαλους. Καλά σας κάνουν και ο Ζουκε, και ο Musk και οι λοιποί αφού δεν έχετε καθόλου μυαλό να ψάξετε τι γίνεται στην πραγματικότητα και στα παρασκήνια. Γουστάρετε μόστρα και δούλεμα.

lol

Βαγγέλη μάλλον είσαι από αυτούς που έλεγαν τα ίδια και για τον Ζουκεμπεργκ όταν τον κατηγορούσαν για όλα αυτά που βγήκαν στην φόρα. Αυτό που όταν κάποιος σκεπτόμενος γράφει κάτι εδώ μέσα και αμέσως πετάγεστε οι άσχετοι κυριολεκτικά να τον μειώσετε ότι δήθεν είναι κομπλεξικός είναι πραγματικά λυπηρό. Για ψάξε πρώτα την οικονομική κατάσταση της Tesla και μετά έλα να σχολιάσεις.

Καγκουρας

ο κλασικος ελληναρας θα το παει στο συνεργειο και θα τα βγαλει ολα αυτα τα χαζα , ειτε θα βαλει εξτρα κουμπακι μεσα που θα το επιδεικνυει με καμαρι για να τα ενεργοποιει - απενεργοποιει τετοια συστηματα κατα το δοκουν , γιατι αυτος ξερει !

@

τι χαζομάρες omg. πρώτον χάνεις την εγγύηση και 2ον δεν θα πληρώσει κανείς 150,000++. για να πάει σε ένα συνεργείο να του «χακάρουν» ένα αυτοκίνητο για να το κάνουν χειρότερο! άμα δεν θέλεις αυτόνομη πάρε κάτι άλλο

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

ElonMusk_1

«Αυτό το προϊόν θα επιτρέψει σε όποιον θέλει... να έχει υπεράνθρωπη γνώση», αναφέρει χαρακτηριστικά ο πολυπράγμων CEO της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας ηλεκτρικών οχημάτων Tesla Motors και της SpaceX  

14
zennsd_arthro

Εκτός από το κορυφαίο hardware που η ASUS κατάφερε να στριμώξει στο λεπτότατο (για τα… κυβικά του) ZenBookPro UX580, κατάφερε επίσης να τοποθετήσει και μια δεύτερη οθόνη. Το ZenBookPro UX580, είναι το πρώτο laptop της εταιρείας που διαθέτει το ScreenPad, έναν συνδυασμό touchpad και οθόνη αφή και μάλιστα τεχνολογίας IPS, ανάλυσηςFull HD και διαγωνίου 5,5 ιντσών.

1