
Ο κάθε αγράμματος φραπεδόμαγκας, που θα βρεί δουλειά μόνο αν τον διορίσουν στο δημόσιο, βγαίνει και λέει την άποψή του για την αυτόνομη οδήγηση, τα διαστημόπλοια ή τους κβαντικούς υπολογιστές ενώ η γνώμη του μετράει μόνο για μας πει ποιά καφετέρια είναι καλύτερη....
Συμφωνώ με όσα λες...πραγματικά την ίδια άποψη έχω και σε τέτοιο βαθμό. Όμως αυτό με το Δημόσιο καταντάει κουραστικό. Ελληνάρας πλέον θεωρείται αυτός που βρίζει το Δημόσιο και το κατηγορεί για όλα τα δεινά της βλακείας του.
Η Tesla ΕΧΕΙ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΣΤΟΧΑΣΤΡΟ ΤΩΝ ´ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ (κυρίως των γερμανικών) ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΤΙ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΕΝΑ Tesla ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΙΔΗΣΗ. ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ Ή ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΘΑΝΑΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ (των ατυχημάτων Tesla) ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ ΣΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΜΕ ΑΣΤΟΧΙΕΣ ΥΛΙΚΩΝ Ή ΚΑΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ (Όπως εδώ) σε αυτοκίνητα των ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ. ΟΛΟΣ Ο ΝΤΟΡΟΣ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΓΙΑΣΕΙ ΩΣ ΔΙΑ ΜΑΓΕΙΑΣ ΚΑΙ Η Tesla ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΗΠΙΟ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΗ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ, ΟΤΑΝ ΧΡΕΩΚΟΠΗΣΕΙ ΚΑΙ ΕΞΑΓΟΡΑΣΘΕΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ. ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΟΛΟΙ ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΑΝΕ ΝΑ ΣΚΟΤΩΘΕΙ Η ΝΑ ΚΑΕΙ ΕΝΑΣ ΟΔΗΓΟΣ Tesla ΚΑΘΩΣ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕ ΝΑ ΜΑΝΤΕΨΕΙ ΤΗΝ ΝΤΑΛΙΚΑ ΠΟΥ ΕΠΕΣΕ ΠΑΝΩ ΤΟΥ
Η Tesla είναι μια τεράστια φούσκα και είναι θεμά χρόνου να φορολογηθούν χοντρά οι ιδιοκτήτες αυτών των αυτοκινήτων που αποδεδειγμένα επιβαρύνουν πολύ περισσότερο το περιβάλλον. Διάβασα ενα πολύ πετυχημένο σχόλιο σε ενα άρθρο για τα κέρδη της Tesla: "The real reason Tesla isn't making money is that unlike the laws of the US the laws of thermodynamics are unbreakable." Τα μόνα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που έχουν νοήμα είναι τα υβριδικά που εχουν μια μικρή μπαταρία και φορτίζει απο ανεκμετάλλευτη ενέργεια. Το να γεμίζεις ενα αυτοκίνητο με μπαταρίες laptop δεν σε κάνει πρωτοποριακη και καινοτόμο εταιρεία.
ελπίζω να καταλαβαίνεις την διαφορά για το εάν το ατύχημα προκαλείται ή τουλάχιστον δεν αποφεύγεται από έναν υπολογιστή και διαφορετικό από έναν άνθρωπο. εάν ο υπολογιστής σκοτώσει 2 παιδάκια που περνάνε μια διάβαση ενώ έχει προειδοποιήσει ηχητικά τον οδηγό αλλά το αυτοκίνητο ενώ έχει την δυνατότητα να σταματήσει μόνο του δεν το κάνει, ποιος φταίει σε αυτήν την περίπτωση; το καταλαβαίνεις πως αφήνουμε το δικαίωμα των επιλογών στην οδήγηση (που είναι ζωής ή θανάτου σε πάρα πολλές περιπτώσεις) σε μηχανές. δεν έχει θέμα τόσο το ποιας εταιρείας είναι το αυτοκίνητο (άλλωστε όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες δοκιμάζουν τέτοιες λύσεις) αλλά για το ποιες αποφάσεις παίρνουν τα αυτοκίνητα, ποιος έχει την ευθύνη για τις αποφάσεις αυτές καθώς και το αντίκτυπο των αποφάσεων αυτών.
καλά μιλάμε το brainwashing και το marketing έχει κάνει θαυματα για τον Musk και την Tesla. Τι γράφετε εδώ μέσα μερικοί πάτε καλά? H Tesla έχει μπει ήδη μέσα, το τελευταίο διάστημα στην Αμερική έχουν αρχίσει οι γκρίνιες και υπάρχει η υπόνοια ότι ο Musk λειτουργεί την εταιρεία με λογική πυραμίδας. Επίσης εσύ νομίζεις ότι οι Γερμανοί δεν κάνουν και αυτοι τις έρευνες τους εδώ και χρόνια? Η διαφορά ξέρεις ποια είναι? Ότι ο Musk και ένα πετραδάκι να σηκώσει θα το παρουσιάσει ότι σήκωσε κοτρώνα, και μάλιστα μόνος του, ενώ οι Γερμανοί δουλεύουν αθόρυβα και όταν φτάσουν την τεχνολογία εκεί που πρέπει τότε παρουσιάζουν.
Φούσκες και μπαρούφες είναι η αυτόνομη οδήγηση όπως και η επένδυση με κάμερες στο εσωτερικό όπως και κάθε άλλο παραφερνάλι κσι ο ηλεκτρισμός στην συτοκίνηση. Η βενζίνη πσραμένει το καύσιμο για το ιχε. Το συτοκινούμενο πάει όπου κυτάζει ο οδηγός. Το diedel δεν τραβάει σαν καύσιμο. Ο ηλεκτρσισμός είναι τελειωμένος στην αυτοκίνηση. Αν υπάρξει κάτι σε καύσιμο αυτό μπορεί το υδρογόνο Μπορεί .. δεν είναι βατό. Τα τρικυλινδρα χιλιάρια και ψιλιοπεντακοσάρια δεν έχουν μέλλον . Η αυτοκινηση δεν είναι πετζετάκια ας κοστίζει πολλά πεντοχίλιαρα. Όποιος οδηγήσει αυτοκίνητο 1.0 λίτρο τρικύλινδρο γεμάτο ηλεκτρικά θα καταλάβει τι σημαίνει μαιμού συτοκίνηση χειροτερη από κάρο παλιό και γεωργικό ελκυστήρα. Οι φυσικοί νόμοι παραμένουν και το αυτοκίνητο δεν είναι παιδικό παιχνίδι που αλλάζεις μπαταρία
Tα ίδια γράφανε και για τo άλογo που έσερνε το κάρο (car). Αλλά δυστυχώς για σένα έχουμε 2018 γύρνα το ρολόι 100 χρόνια μπροστά και είσαι ok!
Η τεχνολογία αυτόνομης (ή ανεξάρτητης) οδήγησης βρίσκεται υπό δοκιμή, τέστινγκ, και μάλιστα πρώιμες δοκιμές, καθώς δεν έχει μπει στην παραγωγή. Άρα, οι οδηγοί αυτοί είναι τζάμπα ή με κάποια αμοιβή δοκιμαστές, οδηγοί δοκιμαστικών. Άρα, πρώτον, ξέρουν ότι μπορεί να έχουν σοβαρότατα προβλήματα και, δεύτερον, ως οδηγοί δοκιμαστικών, οφείλουν να είναι προσεκτικοί και έτοιμοι να διορθώσουν το πρόβλημα στην δοκιμή. Οι περισσότεροι, απ'όσο έχω δει, νομίζουν ότι οδηγούν αυτοκίνητο με έτοιμο λογισμικό και μηδαμινή πιθανότητα αποτυχίας, και περί άλλα τυρβάζουν. Έτσι, σε κάποιες περιπτώσεις, θα πέσουν σε καταστάσεις που δεν έχει ξαναδεί το σύστημα (τεχνητής νοημοσύνης) - και για τις οποίες ακριβώς γίνονται οι δοκιμές - (κάτι το οποίο θα γίνεται και όταν ακόμα το σύστημα βγει στην παραγωγή για καμιά 20ετία πιο μετά, μέχρι να καλύπτει το 99.9....% των περιπτώσεων) και, έτσι, σε αυτές τις περιπτώσεις, όσοι δεν προσέχουν θα προκαλέσουν ή θα υποστούν ατύχημα. Οι εταιρίες, βέβαια, δεν τους το ξεκαθαρίζουν ότι είναι πειραματόζωα στο τζαμπέ, αλλά τους πουλάνε φούμαρα ότι είναι οι κουλ που έχουν το αυτόματο αυτοκίνητο που τους πάει μόνο του, και έτσι, την πληρώνουν οι αστοιχείωτοι με την ζωή τους. Δεν ισχύουν αυτά βέβαια για όλους. Ελπίζω να μην ισχύουν και για τον άτυχο πατέρα, και να έχει σωθεί η ψυχή του.
Μπορεί να μην είναι ακόμα τέλειο το Autopliot αλλά πρέπει να αναφέρονται και τα ατυχήματα που έχουν αποφθεχθεί με την χρήση της αυτόνομης οδήγησης, μην τα κάνουμε όλα ίσιωμα.
ως συνήθως ένα σοβαρό τεχνικό πρόβλημα αρχίζει να γίνεται αντικείμενο θεωριών συνωμοσίας. Η τεχνητή νοημοσύνη έχει ένα σοβαρότατο κουσούρι ως μέθοδος. Δεν επιδιορθώνεται. Δεν υπάρχει έννοια σφάλματος. Ποτέ δεν ξέρεις τι θα προκαλέσει το επόμενο ατύχημα. Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να εκπαιδεύσεις την ΤΝ ακόμα παραπάνω ελπίζοντας ότι την επόμενη φορά θα συμπεριφερθεί καλλίτερα. Αλλά το πού θα την πατήσει είναι εντελώς απρόβλεπτο. Εκτιμώ ότι οι εταιρίες που χρησιμοποιούν ΤΝ θα καταρεύσουν. Ακόμα και αν οι πιθανότητα ατυχήματος είναι στατιστικά μικρότερη, η μη προβλεψιμότητα και "αδικία" των λαθών της ΤΝ θα κάνει μη βιώσιμη την τεχνολογία.
έρχονται και άλλα μελλοντικά. Ο Musk είναι από τις μεγαλύτερες φουσκες που κυκλοφορούν, τον έχουν κάνει φίρμα και τον προωθούν ενώ δεν είναι ικανός να διοικήσει. Όλα για το εφέ και για να ακούγεται το όνομα του. Η Tesla ειδικά έχει τεράστια χρέη και μελλοντικά θα έχει θέμα. Από εκεί και πέρα ας ελπίσουμε ότι δεν θα σταματήσει η αυτοκινητοβιομηχανία την εξέλιξη τέτοιων συστημάτων γιατί μακροπρόθεσμα θα αποτρέψουν τον θάνατο χιλιάδων οδηγών και ειδικά σε μια χώρα σαν την δική μας όπου η οδηγική παιδεία είναι ανύπαρκτη.
Αυτά που ακους στα καφενεία από άσχετους μην τα αφομοιώνεσαι..ποιος προωθεί τον musk. Έχει ιδιωτική εταιρεία που έστειλε πύραυλο στο διάστημα και εσυ λες ότι τον προωθούνε??ελεος τι άλλο θα ακούσουμε.κλασσικος Έλληνας οποίος ειναι επιτυχημένος τον κράζεις γιατί δεν μπορείς να τον φθάσεις..
ο κλασικος ελληναρας θα το παει στο συνεργειο και θα τα βγαλει ολα αυτα τα χαζα , ειτε θα βαλει εξτρα κουμπακι μεσα που θα το επιδεικνυει με καμαρι για να τα ενεργοποιει - απενεργοποιει τετοια συστηματα κατα το δοκουν , γιατι αυτος ξερει !
Αν και θα μπορουσα να εμπιστευτω πιο πολυ στον αυτοματο πιλοτο απο εναν ασχετο και απροσεχτο οδηγο, σε τετοια περιπτωση ενας υπολογιστης δεν μπορει να σκεφτει και να εχει την ιδια αντιδραση απο εναν ανθρωπο. Βεβαια σκεφτομαι σοβαρα και τα περι συνομωσιας για τα τοσα που ακουγονται για το Tesla και θελουν απλα να τον βγαλουν απο την μεση. Εδω η ΕΕ πηρε αποφαση να απαγορευσει την παραγωγη ηλεκτροκινητων αυτοκινητων. Ξεσηκωθηκαν οι πετρελαϊκές εταιρίες μου φαινεται...
Δεν έχεις πάρει χαμπάρι τι γίνετε..Λοιπόν,η Τεσλα είναι μια Αμερικάνικη εταιρία,φουλ αμερικάνικων συμφερόντων(κυβερνητικών),που είχε σκοπό/στόχο/διακαή πόθο..πές το όπως γουστάρεις,να πληξει την Ευρωπαική αυτοκ/νία και κατ'επέκταση την ευρωπαική οικονομία.Επειδή όμως το εγχείρημα απέτυχε παταγωδώς(επιτυχία στην γλώσσα της πιάτσας=πωλήσεις,άρα και κέρδη)άρχισαν τώρα τα περι συνομωσίας,κάποιοι επενέβησαν,φταίει αυτός,φταίει εκείνος κτλ.@@δια τούμπανα αδερφέ.Ο κόσμος δεν είναι χαζός.Το προιόν τους ήταν πανάκριβο,φτηνιάρικο,ημιτελές και επικύνδυνο.Αν ήταν τόσο τέλειο όπως μας το παρουσίαζαν θα εκανε και πωλήσεις.Απλά τα πράγματα.Ο καιρός της ηλεκτροκίνησης ή της αυτόνομης οδήγησης ακόμα αργεί πάρα πολύ.
Αυτό με την απαγόρευση παραγωγής ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων από την ΕΕ, δεν ισχύει. Ήταν πρωταπριλιάτικο αστείο και το οποίο για μια ακόμη φορά δείχνει πόσο εύκολη είναι η διασπορά ψευδών ειδήσεων στο Internet εφόσον δεν διασταυρώνετε καμία πληροφορία προτού διαμορφώσετε άποψη.
μετά απορούνε μερικοί γιατί κυβερνάει ο Σύριζα. Θα μάθετε ποτέ σας να διαβάζετε και ψάχνετε λίγο παραπάνω ή θα διαβάζουμε εδώ μέσα ότι βλακεία σας την βαρέσει?