Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Ελεονώρα Μελέτη: Η τέχνη της αυτοαποθέωσης
Ελεονώρα Μελέτη: Η τέχνη της αυτοαποθέωσης
Είδαμε (και πάθαμε) την πρώτη προπαρασκευαστική εκπομπή της Ελεονώρας Μελέτη στη νέα τηλεοπτική στέγη της. Ενα μικρό ντοκιμαντερίστικο αριστούργημα αποθέωσης που θα μείνει για πάντα χαραγμένο στο τηλεοπτικό συλλογικό ασυνείδητο
Αυτοψυχανάλυση: η τέχνη να αναλύεις τα σώψυχά σου, εσύ και ο εαυτός σου.
Γλιτώνεις τα έξοδα ψυχοθεραπευτή και πουλάς και μούρη στις
δυσλειτουργικές παρέες σου.
Αυτοπαπαράτσωμα: η τέχνη να βγάζεις την υπέρτατη selfie. Δρέπεις like, κοιμάσαι πιο ήσυχος τα βράδια, έχεις έναν χειροπιαστό λόγο να είσαι με το smartphone στο χέρι και αν ζεις στην Ελλάδα, κάνεις μέχρι και καριέρα στο σοου-μπιζ-ο-χώρι.
Αυτοαποθέωση: η τέχνη να είσαι η Ελεονώρα Μελέτη. Κάνεις τηλεοπτικά αφιερώματα στον εαυτό σου, ξαποσταίνοντας σε σημαντικές στιγμές της καριέρας σου, όπως λόγου χάρη όταν από το μακρύ ξανθό μαλλί πέρασες στο κόκκινο της κολάσεως κι από εκεί στη φιλόξενη αγκαλιά της ντεκαπάζ.
Αυτοπαπαράτσωμα: η τέχνη να βγάζεις την υπέρτατη selfie. Δρέπεις like, κοιμάσαι πιο ήσυχος τα βράδια, έχεις έναν χειροπιαστό λόγο να είσαι με το smartphone στο χέρι και αν ζεις στην Ελλάδα, κάνεις μέχρι και καριέρα στο σοου-μπιζ-ο-χώρι.
Αυτοαποθέωση: η τέχνη να είσαι η Ελεονώρα Μελέτη. Κάνεις τηλεοπτικά αφιερώματα στον εαυτό σου, ξαποσταίνοντας σε σημαντικές στιγμές της καριέρας σου, όπως λόγου χάρη όταν από το μακρύ ξανθό μαλλί πέρασες στο κόκκινο της κολάσεως κι από εκεί στη φιλόξενη αγκαλιά της ντεκαπάζ.
Την προηγούμενη Τρίτη, το ημερολόγιο έγραφε 21 Οκτωβρίου, ο καιρός ήταν σχεδόν αίθριος, οι άνεμοι έπνεαν ασθενείς έως μέτριοι, η δύση του ηλίου έγινε στις 6:39 μ.μ. ακριβώς και η Ελεονώρα Μελέτη ντεμπούταρε στο νέο τηλεοπτικό σπίτι της -το οποίο αν αναλογιστεί κανείς πόσους τηλεστάρ έχει συγκεντρώσει, πρέπει να έχει τις διαστάσεις τουλάχιστον της έπαυλης του Γιάγκου Δράκου, αν όχι του φτωχικού του Μπλέικ Κάριγκτον-, το EPSILON TV. Η παρθενική εμφάνιση της Νονόρας, όπως αυτοπροσδιορίζεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δεν έγινε ως είθισται με την προβολή του πρώτου επεισοδίου της πολύφερνης, πολυδιαφημισμένης, πολυεκπομπής της. Αλλωστε κάτι τέτοιο θα ήταν εξόχως πεζό και μάλλον παράταιρο για την οίηση που διακατέχει την ακάματη τηλεπαρουσιάστρια.
Η ίδια αλλά και ο τηλεοπτικός σταθμός που τη φιλοξενεί αποφάσισαν να εγκαινιάσουν τη συνεργασία τους με την προβολή ενός τηλεοπτικού ντοκουμέντου για τα έργα και τις ημέρες της Ελεονώρας στην ιδιωτική τηλεόραση. Μια περιπλάνηση που μπορεί να έχει διαρκέσει λίγο περισσότερο από τον νόστο του Οδυσσέα προς την Ιθάκη (αυτός κράτησε μόλις 10 χρόνια, το ταξίδι της Ελεονώρας μετρά ήδη 13 έτη), όμως είχε και Κύκλωπες και Λαιστρυγόνες και πολλά ακόμη μυθικά τέρατα, απολύτως ταιριαστά δηλαδή με τις διαστάσεις μύθου που τείνει αν δεν έχει ήδη λάβει η Νονόρα για το ντόπιο τηλεοπτικό γίγνεσθαι.
Ανοιξε, Epsilon, να μπω
Μαυροφορεμένη αλά Μαρινέλλα στο «Ανοιξε πέτρα», με αυστηρά στυλιζαρισμένο χτένισμα, κατακόκκινο κραγιόν και φυσικά smokey eyes (συμπαραδήλωση της θυμοσοφίας «μαύρα μάτια κάναμε να σε δούμε» για αρχάριους) η δημιουργός, τηλεπαρουσιάστρια, ιθύνων νους, εμπνεύστρια της εκπομπής «Hashtag» πήρε τη γενναία απόφαση να φυλλομετρήσει τις σελίδες της τηλεοπτικής καριέρας της παρέα με το φιλοθέαμον κοινό. Αλλοτε καθισμένη σε μια πάλλευκη δερμάτινη πολυθρόνα μινιμαλιστικού σχεδιασμού κι άλλοτε όρθια με το μπούστο να γέρνει με νωχέλεια στην πλάτη του επίπλου και με το πρόσωπο σταθερά στραμμένο προς τα αριστερά σαν να μιλά στον αόρατο, άφατο μέσο τηλεθεατή, η Νονόρα αυτοβιογραφήθηκε, όπως μόνο μια τολμηρή τηλεοπτική αστέρας έχει το ψυχικό απόθεμα να κάνει.
Εντάξει, όλοι μιλάμε κάθε τόσο με τον εαυτό μας, αρχίζουμε ατελείωτους διαλόγους και ενίοτε στήνουμε ομηρικούς καβγάδες. Ποιος λοιπόν θα μπορούσε να παρεξηγήσει την αγαπημένη TV persona που αποφάσισε να τα πει λιγάκι με τον εαυτό της, ενώ καταγραφόταν από τις φιλοπερίεργες κάμερες του E TV; Η Νονόρα μάς πήρε από το χέρι και μας ταξίδεψε πίσω στο μακρινό 2001. Τότε που, άγουρη ακόμη δημοσιογραφίσκη του εξωτερικού δελτίου ειδήσεων του ALTER, κλήθηκε την 11η Σεπτεμβρίου, η οποία εκτός από τη το τρομοκρατικό χτύπημα στους Δίδυμους Πύργους επεφύλαξε και την πρώτη μέρα της στο μεροκάματο, να διαχειριστεί έναν όγκο και μια ροή πληροφοριών καινοφανή για τα παγκόσμια χρονικά. Εν συνεχεία ταξιδέψαμε στα χρόνια του ΑΝΤ1, στην περίοδο του «Πρωινού Καφέ», την οποία ενώ κάθε εχέφρων άνθρωπος θα θεωρούσε ευλογία για την καριέρα του, η Ελεονώρα ανακαλεί απλώς ως τα χειρότερα χρόνια της ζωής της.
Είδαμε τη μεταπήδηση στο STAR και την πολύ πρωινή ζώνη με το πρωτοφανές για τα ντόπια χρονικά τηλεοπτικό κόνσεπτ «κουτσομπολιό (aka κοινωνική κριτική) απ’ τα αχάραγα», ζήσαμε ξανά τη σκληρή, όπως τελικά η ίδια την εισέπραξε, μεταγραφή της στη μεσημεριανή ζώνη, για να καταλήξουμε στη λήξη του συμβολαίου της με το κανάλι της Νέας Κηφισιάς και τη σαπουνοπερική μετοίκησή της στο EPSILON. Εμβόλιμα του αυτοαποθεωτικού με σπαράγματα ακκισμού μονολόγου, παρακολουθήσαμε μικρά βίντεο με παλαιούς συνεργάτες της Νονόρας -από την Κατερίνα Γκαγκάκη και τον Γιάννη Λάτσιο μέχρι τον Δημήτρη Στάμου-, έγκριτους δημοσιογράφους, όπως ο Νίκος Γεωργιάδης και οι αφές Αυγερινοπούλου, αλλά και το alter ego -και αρχισυντάκτη της- τον Θέμη Μάλλη να μιλούν για εκείνην, προσθέτοντας μερικές ακόμη στρώσεις στο παλίμψηστο της αποθέωσης.
Μια μικρή εισαγωγή στη Μελετη-τική
Το καινοφανές -όχι μόνο για τα εγχώρια αλλά και για παγκόσμια χρονικά- όσο και τολμηρό project της αυτοπαρουσίασης, αυτοανάλυσης, αυτοπροσδιορισμού μπρος στην κάμερα ήταν ίσως για το EPSILON ένας ιδιότυπος τρόπος να μεταβούν οι τηλεθεατές από τη Νονόρα στη νέα Νονόρα (κατά το Σμύρνη-Νέα Σμύρνη, Μουδανιά-Νέα Μουδανιά, Ελβετία-Νέα Ελβετία) με τον κατά τον δυνατόν ομαλότερο τρόπο.
Ακόμη ήταν ενδεχομένως μια πρώτης τάξεως φόρμουλα να καταλάβουν όλοι στο εσωτερικό του σταθμού ποια είναι η αδιαφιλονίκητη σταρ, πολύ περισσότερο τώρα που οι αστέρες στο νεότευκτο κανάλι πολλαπλασιάζονται πιο γρήγορα κι από τις ντεμέκ γαλλικής κοπής boulangeries των προαστίων της Αθήνας. Ισως ήταν τελικά ένα μεγαλοπρεπές τηλεοπτικό κάψιμο εγκεφάλου του μέσου τηλεθεατή, μια σπονδή στον ναό του αυτο-τρολαρίσματος, μια ιστορική στιγμή για την ελληνική τηλεόραση που δεν μπορεί να χωρέσει σε τίποτα λιγότερο από το hashtag #posogamatieimai. Τελικά γιατί το έκανε όλο αυτό το αυτο-αφιέρωμα η Νονόρα; Είναι απλό: Γιατί μπορεί.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα