Παρά το μικρό διάστημα που δραστηριοποιείται στον χώρο της υποκριτικής, ηΜάγια Χοκέχει ήδη αντιμετωπίσει απογοητευτικές συμπεριφορές. Μάλιστα, η ηθοποιός περιέγραψε ένα περιστατικό που έχει βιώσει στην καριέρα της, σε συνέντευξη που έδωσε στο podcast «Happy, Sad, Confused».
Όπως είπε, σε μία από τις δουλειές που πήγε, ο σκηνοθέτης της έκανε ένα προσβλητικό σχόλιο σχετικά με το πρόσωπό της. Πιο συγκεκριμένα, της είπε ότι μοιάζει πιο όμορφη όταν έχει το στόμα της κλειστό, πράγμα που δεν της άρεσε. «Ένας σκηνοθέτης, που στην πραγματικότητα ήταν παραγωγός, μου είπε ότι έδειχνα πιο όμορφη με κλειστό στόμα και με συμβούλευσε να προσπαθώ να το έχω κλειστό όσο μιλάω», είπε χαρακτηριστικά.
Δείτε το βίντεο
Ωστόσο, η ίδια θεωρεί ότι οι εκφράσεις της είναι μέρος της ερμηνείας της και αρνείται να τις αλλάξει, παρά τα σχόλια. Ανέφερε μάλιστα, πως ειδικότερα το σαγόνι μπορεί να δείξει τι άνθρωπος είναι ο άλλος. «Συχνά αφήνω το στόμα μου να μείνει ανοιχτό, αλλά ανάλογα με τον χαρακτήρα που υποδύομαι, γιατί νιώθω ότι η ένταση στο σαγόνι και η ένταση του στόματος είναι τόσο σημαντικά για να εκφράσω το είδος του ανθρώπου που είμαι», εξήγησε.
Παρακάτω, εξέφρασε τη λύπη της για το σχόλιο που άκουσε. «Ήμουν πραγματικά αναστατωμένη που μου είπαν ότι πρέπει να κλείσω το στόμα μου περισσότερο για να φαίνομαι πιο όμορφη, επειδή έπαιζα έναν χαρακτήρα που ήταν σαφώς αναίσθητος. Αυτό ήταν ένα χαρακτηριστικό του χαρακτήρα, ότι δεν τους ένοιαζε να φαίνονται όμορφες και ήταν αναίσθητες. Οπότε ήταν ξεκάθαρα απλώς μια επιθυμία της αισθητικής του πράγματος και με ενοχλούσε γι’ αυτό», ανέφερε, αποφεύγοντας ωστόσο να αποκαλύψει σε ποια δουλειά αναφέρεται.
Οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να διεκδικήσουν μια θέση σε πανεπιστήμια του εξωτερικού χωρίς International Baccalaureate, με την καθοδήγηση και τη μεθοδικότητα των Εκπαιδευτηρίων Καίσαρη.
Το WORLD PASS powered by Telekom έδωσε την ευκαιρία σε δύο startups να επισκεφθούν το Hubraum, το Tech Incubator Center της Telekom στην Κρακοβία, και να βρεθούν στην καρδιά της επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας.
Από το 2019 η Wolt ανατρέπει τα δεδομένα στη διανομή φαγητού και προϊόντων, ενισχύοντας τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, και αναβαθμίζοντας συνεχώς την αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών.