Κόκκινο χτύπησε χθες το κοντέρ της εκπομπής «Μετά τα μεσάνυχτα» καθώς σημείωσε υψηλά ποσοστά τηλεθέασης σε όλα τα κοινά και αναδείχθηκε νικήτρια στη μεταμεσονύκτια ζώνη.
Η Ελεονώρα Μελέτη αναδεικνύεται τελικά ένας πολύ ισχυρός αντίπαλος για τον ανταγωνισμό. Με τη χθεσινή της εκπομπή τερμάτισε πρώτη στο σύνολο κοινού με ποσοστό 24,2%, αφήνοντας πίσω τον ανταγωνισμό σχεδόν 8 μονάδες (Βινύλιο, Master Chef (Ε), Επιστροφή (Ε), Criminals Minds/ξένη ταινία) καθώς και στο δυναμικό κοινό 18-54 με ποσοστό 20,1% αφήνοντας πίσω τον ανταγωνισμό σχεδόν 2,5 μονάδες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η εκπομπή στις γυναίκες ηλικίας 15-24, κατέγραψε ποσοστό 35,4% και ήταν σχεδόν 13 μονάδες μπροστά από τον ανταγωνισμό.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.