Η πρεμιέρα των δύο πρωινών ψυχαγωγικών εκπομπών του Mega και του Ant1 έβαλαν «φωτιά» στα μηχανάκια της AGB.
Έτσι, σύμφωνα με τους δείκτες της Nielsen, το ζεύγος Λιάγκα-Σκορδά «χτύπησε» μέσο όρο 36,1% στο σύνολο του τηλεοπτικού κοινού, ενώ οι «νέοι» τους αντίπαλοι, το ζεύγος Κωστόπουλου – Μπαλατσινού κατέγραψαν 30,1%.
Στις ηλικίες 15-44, στο λεγόμενο δυναμικό κοινό, η διαφορά των δύο εκπομπών ήταν απειροελάχιστη με τις δύο εκπομπές να είναι σχεδόν «ισοδύναμες». Πιο αναλυτικά, απέναντι στο 34,5% του Mega, ο Ant1 σημείωσε 34,6%.
Όσο για τις υπόλοιπες εκπομπές που έχουν ξεκινήσει την προβολή τους εδώ και μερικές εβδομάδες, φαίνεται ότι έμειναν «στην απ’ έξω» μιας και το τηλεοπτικό κοινό είχε μεγαλύτερη περιέργεια να δει τα νέα προγράμματα. Η Πόπη Τσαπανίδου και η εκπομπή της στο Star σημείωσε 9,5%, ενώ η εκπομπή του ΣΚΑΙ «Τώρα» με την Άννα Μπουσδούκου 6,9%.
Κλείσιμο
Περνώντας η μέρα, το κοινό έστρεψε το ενδιαφέρον του στα κεντρικά δελτία ειδήσεων των τηλεοπτικών σταθμών. Πιο συγκεκριμένα, το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star κέρδισε το 9,5% του κοινού, το δελτίο του Ant1 σημείωσε 14,9% στο σύνολο του τηλεοπτικού κοινού, ενώ στην πρώτη θέση βρέθηκε το δελτίο του Mega με 18,5%.
Η Uber δεν είναι απλώς μια εφαρμογή, είναι τρόπος ζωής που εξελίσσεται μαζί μας, σε κάθε ηλικία, κάθε στιγμή, για κάθε ανάγκη. Δεν μιλάμε απλά για νέες υπηρεσίες, αλλά για διευκολύνσεις που απελευθερώνουν χρόνο.
Η Χριστουγεννιάτικη συλλογή της Oxford Company προτείνει κομμάτια με χαρακτήρα, υψηλής ποιότητας υλικά και γραμμές που παραμένουν πάντα στη μόδα, για δώρα που διαρκούν.