Καβάλα, νέο περιστατικό bullying: «Ο γιος μου έφαγε μπουνιές στο σχολείο» καταγγέλλει πατέρας
Σύμφωνα με τον πατέρα του μαθητή, ο οποίος φοιτά στην τρίτη Δημοτικού, δέχθηκε επίθεση από δύο μαθητές μεγαλύτερης τάξης - Όπως δηλώνει, ο ένας κρατούσε τον οκτάχρονο και ο δεύτερος τον χτυπούσε με γροθιές στην κοιλία
Νεό επεισόδιο σχολικού εκφοβισμό βλέπει το φως της δημοσιότητας, στον απόηχο του πανελλήνιου σοκ από τον άγριο ξυλοδαρμό του 17χρονου μαθητή στον Βύρωνα.
Τον ξυλοδαρμό του γιου του από μαθητές μεγαλύτερης τάξης καταγγέλλει με ανάρτηση του στα κοινωνικά δίκτυα γονέας από την Καβάλα.
Όπως αναφέρει ο γιος του, μαθητής τρίτης Δημοτικού, δέχθηκε επίθεση από δύο παιδιά της τετάρτης Δημοτικού.
Σύμφωνα με τον πατέρα του παιδιού, ο ένας κρατούσε το γιο του και ο δεύτερος τον χτυπούσε με γροθιές στην κοιλία.
Παράλληλα καταγγέλλει ότι οι δάσκαλοι του σχολείου δεν έκαναν απολύτως τίποτα για το περιστατικό.
Αναλυτικά όσα αναφέρει:
«Ο Μ. είναι Τρίτη τάξη δημοτικού και σήμερα δυο παιδιά της Τετάρτης του επιτέθηκαν στο σχολείο . Ο ένας τον κρατούσε και ο άλλος τον βαρούσε γροθιές στην κοιλιά !!
Θέλω να μάθω οι 4 δάσκαλοι που υποτίθεται ήταν στην μικρή αυλή του σχολείου υπηρεσία τι προσέχουν ;;
Κλείσιμο
Και τι εννοούσε η Διευθύντρια του σχολείου όταν πήγε το παιδί να της αναφέρει το γεγονός ότι ήθελε να της φέρει μάρτυρες ;;;
Κατά τα αλλά παρεξηγούνται οι εκπευδευτικοι αν κάποιος γονιός κάνει παράπονα !!».
Τα ακραία καιρικά φαινόμενα και οι φυσικές καταστροφές δεν είναι πλέον σπάνιο γεγονός για την Ελλάδα. Η κλιματική αλλαγή κάνει διαρκώς αισθητή την παρουσία της, τα τελευταία χρόνια, με τα παραδείγματα να είναι πολλά.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.