Το success story του δήμου της Αθηναϊκής Ριβιέρας

riv123

Ο δήμος των 3Β αποτελούσε ανέκαθεν το κόσμημα της Αττικής. Eνα κόσμημα στο οποίο ο δήμαρχος Γρηγόρης Κωνσταντέλλος   προσέδωσε ακόμη περισσότερη λάμψη τόσο με τις καινοτόμες ιδέες του όσο και με την προσέλκυση επενδύσεων

Η περίπτωση της πορείας του Δήμου Βάρης - Βούλας  -Βουλιαγμένης, της πόλης που χτυπά στην καρδιά της Αθηναϊκής Ριβιέρας και του δημάρχου της Γρηγόρη Κωνσταντέλλου, είναι η πλέον χαρακτηριστική ως case study δημόσιας διοίκησης τόσο για τον αριθμό όσο και για την ποιότητα των επιτευγμάτων που πέτυχε κατά την ιδιαίτερα δύσκολη -πολιτικά και οικονομικά- πενταετία 2014-19. Μια πορεία που οικοδομήθηκε από 290 μικρά και μεγάλα έργα, τα οποία υλοποιήθηκαν αθόρυβα, χωρίς τυμπανοκρουσίες και φιέστες εγκαινίων και επιβραβεύτηκαν πανηγυρικά από τους πολίτες, οι οποίοι στις πρόσφατες δημοτικές εκλογές έδωσαν με 73% από τον πρώτο γύρο εντολή στον κ. Κωνσταντέλλο να συνεχίσει το έργο του.

Ο δήμαρχος των 3Β, όπως συχνά αποκαλείται ο Δήμος Βάρης Βούλας-Βουλιαγμένης, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί  πολιτικό φαινόμενο. Το 2014 κέρδισε στον... πόντο, με διαφορά μόλις 8 ψήφων από τον ανθυποψήφιό του, φέρνοντας ένα αποτέλεσμα που χρειάστηκε αποφάσεις του Εκλογοδικείου και του Συμβουλίου της Επικρατείας για να επικυρωθεί. Το πώς ο πολιτικά τριχοτομημένος καλλικρατικός δήμος του 2014 μετατοπίστηκε σε τέτοιο βαθμό ώστε ο Κωνσταντέλλος να ξεπεράσει τα θρυλικά ποσοστά που κατέγραφε ο προκάτοχός του και μύθος της Αυτοδιοίκησης Γρηγόρης Κασιδόκωστας, και στις 3 δημοτικές ενότητες, είναι φαινομενικά ένα πολιτικό παράδοξο, όμως η εξήγησή του βρίσκεται εύκολα αν ξεφυλλίσει κάποιος τα πεπραγμένα της προηγούμενης θητείας και πολύ περισσότερο αν βιώσει τις αλλαγές στις τρεις πόλεις.
kosta

Το ποιος είναι ο Γρηγόρης Κωνσταντέλλος από άποψη διοικητικών ικανοτήτων έγινε αντιληπτό σε ολόκληρη την Αττική τον Σεπτέμβριο του 2017, όταν το ναυάγιο του «Αγία Ζώνη ΙΙ» γέμισε τον Σαρωνικό με πετρέλαιο. Με αστραπιαίες κινήσεις -και υπερβαίνοντας τις τυπικές αρμοδιότητες του δήμου- ο Κωνσταντέλλος παρήγγειλε και πόντισε ένα πλωτό φράγμα 3,5 χιλιομέτρων, διασώζοντας τις ακτές του δήμου του από τον μαύρο εφιάλτη που κατέκλυσε την παραλιακή ζώνη. Αλλωστε, από την πρώτη στιγμή ανάληψης των καθηκόντων του επέδειξε πυγμή υπέρ του δημοσίου συμφέροντος χωρίς κανένα δισταγμό: επέβαλε κανόνες στους επιχειρηματίες, σφράγισε νυχτερινά κέντρα που για πολλά χρόνια ταλαιπωρούσαν τους κατοίκους της πόλης αλλά και το Ασκληπιείο Βούλας, ενώ για την προστασία του πρασίνου και της φυσιογνωμίας της περιοχής δεν δίστασε να συγκρουστεί σε κορυφαίο επίπεδο ακόμη και με την Εκκλησία της Ελλάδος μόλις δύο μήνες πριν από τις δημοτικές εκλογές.

Ρεκόρ ανακύκλωσης

Αρχικά, ο Γρ. Κωνσταντέλλος ήταν ο πρώτος αιρετός της Αττικής που άνοιξε θαρρετά το ασφυκτικό πρόβλημα της διαχείρισης απορριμμάτων. Θέτοντας τον δάκτυλον επί τον τύπον των ήλων και αναλαμβάνοντας πλήρως το πολιτικό κόστος, διερεύνησε με την αρωγή του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου την πιθανότητα δημιουργίας τοπικής μονάδας διαχείρισης αποβλήτων. Το σχέδιο, οι λεπτομέρειες του οποίου συζητήθηκαν ανοιχτά με διαδικασίες διαβούλευσης, κρίθηκε τελικά περιβαλλοντικά μεν ωφέλιμο, αλλά οικονομικά μη βιώσιμο.

Παράλληλα όμως υλοποίησε σε όλο τον δήμο ένα σαρωτικό πρόγραμμα ανακύκλωσης πράσινων και βιοαποδομήσιμων αποβλήτων, φτάνοντας το ποσοστό της εκτροπής από την ταφή στο 36%, μια επίδοση που συνιστά εθνικό ρεκόρ και η οποία άφησε στα δημοτικά ταμεία εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ. Παράλληλα, ο Δήμος Βάρης - Βούλας - Βουλιαγμένης τρέχει πιλοτικά σε μια συνοικία του το πρώτο στην Ελλάδα πρόγραμμα συλλογής αποβλήτων σε 6 χωριστά ρεύματα, με στόχο να καθιερώσει μια ριζικά διαφορετική κουλτούρα αντιμετώπισης των σκουπιδιών στους κατοίκους του.

Προσέλκυση επενδύσεων

Η μεγαλύτερη ιστορία πάντως επιτυχίας στον παραλιακό δήμο επί θητείας Κωνσταντέλλου είναι η διασύνδεσή του με την αγορά και η προσέλκυση σημαντικών επενδύσεων. Σε μια περίοδο που τη χαρακτήρισε η πολιτική αβεβαιότητα και η καχυποψία του επιχειρηματικού κόσμου προς το Δημόσιο και τους φορείς του, ο δήμος των 3Β κατόρθωσε να κάνει τη διαφορά, συμβάλλοντας καθοριστικά στην ολοκλήρωση της επένδυσης στον «Αστέρα Βουλιαγμένης» ύστερα από το αρχικό ναυάγιο, αλλά και ολοκληρώνοντας ένα πολύ φιλόδοξο σχέδιο: τη σύναψη συμβάσεων με εμβληματικούς τουριστικούς ομίλους για τρεις οργανωμένες ακτές του δήμου που μέχρι σήμερα παρέμεναν κλειστές με στόχο την αναβίωσή τους.

Είναι από κάθε άποψη αξιοσημείωτο ότι ένας δήμος εν μέσω κρίσης κατόρθωσε να συνάψει συμφωνίες για ιδιωτικές επενδύσεις ύψους 13 εκατ. ευρώ, δημιουργώντας 500 νέες θέσεις εργασίας και ενισχύοντας τα ταμεία του με περίπου 1 εκατ. ευρώ τον χρόνο, κρατώντας παράλληλα την πρόσβαση των δημοτών στις ακτές ελεύθερη.

Οι οργανωμένες ακτές άλλωστε περιήλθαν στη διαχείριση του δήμου μετά από μεθοδευμένες προσπάθειες της δημοτικής αρχής, ικανοποιώντας ένα αίτημα δεκαετιών. Πρέπει να τονιστεί, δε, ότι από τις ελεύθερες παραλίες της περιοχής κατεδαφίστηκαν παράνομες εγκαταστάσεις που υπήρχαν επί σαράντα και πλέον χρόνια με αποτέλεσμα να απομακρυνθούν 3.000 κυβικά μέτρα τσιμέντο.

Αποδείχτηκε επίσης ότι ο Γρηγόρης Κωνσταντέλλος διαθέτει τις πολιτικές δεξιότητες που απαιτεί η υπερκομματική θέση του, μολονότι δεν απέκρυψε ποτέ την ιδεολογική του ταυτότητα. Απέναντι σε μια περιφερειακή διοίκηση με καθαρά αντίθετο πολιτικό προσανατολισμό, διεκδίκησε εγκαίρως και με ώριμες μελέτες μια σειρά σημαντικών έργων υποδομής, εξασφαλίζοντας χρηματοδοτήσεις ύψους 43 εκατ. ευρώ. Και τα 10 μεγάλα αυτά έργα ξεκίνησαν να υλοποιούνται εντός της θητείας που μόλις τελείωσε, αποδεικνύοντας ότι τα γραφειοκρατικά εμπόδια στη διοίκηση μπορούν να ξεπεραστούν, αρκεί να υπάρχουν αποφασιστικές διοικήσεις με γνώση και σωστά αντανακλαστικά. Συνολικά, η δημοτική αρχή Κωνσταντέλλου αξιοποίησε όλα τα διαθέσιμα χρηματοδοτικά εργαλεία (ΕΣΠΑ, Φιλόδημος, Πράσινο Ταμείο, Horizon, Life+, Interreg κ.ά.), μεγεθύνοντας σημαντικά το τεχνικό πρόγραμμα του δήμου και εμπλουτίζοντας τις υπηρεσίες προς τους πολίτες χωρίς να επιβαρύνει τον δημοτικό προϋπολογισμό, ενώ το σύνολο των πόρων που άντλησε ο Δήμος από την Περιφέρεια, τα ευρωπαϊκά και εθνικά προγράμματα ανήλθαν σε 65 εκατ. ευρώ.

riv02


Σύγχρονη πόλη

Πάνω απ’ όλα, η καθημερινότητα στον Δήμο Βάρης - Βούλας  -Βουλιαγμένης κυλά σε διαφορετικούς ρυθμούς τα τελευταία 5 χρόνια. Κι αυτό είναι ένα κορυφαίο γεγονός που οι εκλογείς πίστωσαν στον Γρηγόρη Κωνσταντέλλο. Από το σύνολο των παρεμβάσεων αυτών, ξεχωρίζουν δύο:
Πρώτον, ανακατασκευάστηκαν πλήρως και έλαβαν νόμιμη πιστοποίηση με σύγχρονα και ταιριαστά στο τοπίο όργανα το σύνολο των 54 παιδικών χαρών. Ως μέτρο σύγκρισης και μόνο, ο μεγαλύτερος δήμος της χώρας, η Αθήνα, σήμερα έχει πιστοποιήσει μόλις 28 παιδικές χαρές από τις 70 που βρίσκονται εντός των ορίων του. Δεύτερον, η πόλη φωτίστηκε από 9.000 φωτιστικά σώματα νέας τεχνολογίας εξοικονόμησης ενέργειας. Ο Γρηγόρης Κωνσταντέλλος διενήργησε τον πρώτο στη χώρα διεθνή διαγωνισμό για την αλλαγή όλου του δικτύου οδοφωτισμού, ενώ φώτισε με LED και τους κοινόχρηστους χώρους, αλλάζοντας την όψη του δήμου κατά τη διάρκεια της νύχτας, που πλέον δεν κρύβει σκοτεινές παγίδες, και εξοικονομώντας παράλληλα τεράστια ποσά από την κατανάλωση ρεύματος (πάνω από 60%). Με τις επιδόσεις αυτές, ο Δήμος Βάρης - Βούλας - Βουλιαγμένης έπιασε και τους στόχους του «Συμφώνου των Δημάρχων» για μείωση του ενεργειακού αποτυπώματος κατά 35% δύο έτη νωρίτερα από το προσδοκώμενο!

Την ίδια στιγμή, μικρότερες παρεμβάσεις, που βρίσκονται όμως στον πυρήνα της αυτοδιοικητικής αποστολής, συνθέτουν τον καμβά μιας πόλης που βρίσκεται στην αιχμή της τεχνολογίας για την εξυπηρέτηση του δημόσιου συμφέροντος: Τέσσερα σχολεία του Δήμου Βάρης - Βούλας - Βουλιαγμένης έγιναν ενεργειακά αυτόνομα με την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών πάνελ. Σε καίρια σημεία του δήμου εγκαταστάθηκαν θερμογραφικές κάμερες για την πυρασφάλεια. Εγκαταστάθηκε τηλεματικός έλεγχος για υδραυλικές διαρροές και υδατοκλοπή στο δημοτικό δίκτυο. Πιλοτικά δοκιμάστηκε και σύντομα υιοθετείται σε όλο τον δήμο η ογκομέτρηση των 5.000 κάδων απορριμμάτων, κάνοντας αποδοτικότερη τη λειτουργία της υπηρεσίας. Από το 2015 ο κ. Κωνσταντέλλος εγκαινίασε μια ψηφιακή εφαρμογή του δήμου για την καταγραφή από τους πολίτες και την αποστολή στις υπηρεσίες κάθε δυσλειτουργίας ή προβλήματος, ενώ ο Δήμος Βάρης - Βούλας - Βουλιαγμένης πρώτος λειτούργησε ένα δημοτικό taxis net για προσωποποιημένες ηλεκτρονικές συναλλαγές. Ψηφιακά άλλωστε διακινούνται πλέον όλα τα εσωτερικά έγγραφα του δήμου, ενώ έτοιμη είναι και μια πρωτοποριακή εφαρμογή για online έκδοση πιστοποιητικών  από τους πολίτες. Παράλληλα, όσα δεν μπορούν να εκδοθούν ηλεκτρονικά θα παραδίνονται στους δημότες κατ’ οίκον.

Η οικονομική κρίση ανέδειξε τους δήμους ως τους κρίκους εκείνους που μπορούν να κρατήσουν την κοινωνία όρθια. Στη νέα περίοδο που φαίνεται ότι ανοίγεται για τη χώρα, η περίπτωση του κ. Κωνσταντέλλου και του Δήμου Βάρης - Βούλας  -Βουλιαγμένης είναι κάτι παραπάνω από αναγκαίο να λειτουργήσει ως παράδειγμα και έμπρακτη απόδειξη ότι υπάρχει άλλος δρόμος με οδηγό μια καλύτερη Αυτοδιοίκηση.

ΣΧΟΛΙΑ (24)

Δημότης Βάρης

Οντως ωραίο το ρεπορτάζ για τον κύριο Κωνσταντελλο ... Αλλά Με τις κεραίες στο οικόπεδο του ΟΤΕ θα τις έχουμε για πολύ ακόμα πάνω από τα κεφάλια μας και των παιδιών μας ;;;

Δημότης Ασύρματος Βάρης

Ωραίο το ρεπορτάζ για τον κύριο Κωνσταντελλο αλλά λογο ότι υπάρχει ένα πολύ σοβαρό ζήτημα Υγείας που μας αφορά όλους και λογο ότι είχε ασχοληθεί προσωπικά ο Νην δήμαρχος με αρνητικά όπως δείχνει αποτελέσματα ... Παρακατω έχω καποιες ερωτησεις .. Α) τι θα γίνει με τις κεραίες του οικόπεδο του ΟΤΕ ;; Β) θα ζούμε πολλά χρόνια με αυτές πάνω από κεφάλια μας και των παιδιών μας ;; Γ) υπάρχει κάποιος φοβος να συγκρουστεί ο δημαρχος με μια πολυεθνική οπως ο ΟΤΕ ;; Θα χαρώ να έχω μια απάντηση από κάποιον αρμόδιο ..

ELI

Ωραία η δουλειά με τον φωτισμό αλλά ας κοιτάξουμε και λίγο τους δρόμους γύρο από την Καλύμνου που υπάρχει σκουπίδια και βρωμιά. τέλος χρειάζεται και ασφάλεια στους δρόμους π.χ. σαμαράκια στην Αθηναϊδος γιατί θα υπάρξει ατύχημα με την ταχύτητά που κατεβαίνουν τ΄ αυτοκίνητα προς Καλύμνου.

Μάκης αντρέου

Η πλάκα είνΑι ότι το φιλέτο ξεκινάει μετά απο αυτές τις περιοχές κ προς το Σούνιο

55

Όντως γίνεται δουλειά, αλλά χρειάζεται πολλή ακόμη. ΟΚ με τα led, κούρασε όμως σαν επιχείρημα. Υποδομές χρειαζόμαστε, καθαριότητα και ασφάλεια. Με τα έργα που θα παίξουν σε όλο το παραλιακό, και ειδικά στο Ελληνικό και στην Βούλα με τις πλάζ, η εικόνα σε 10 χρόνια θα είναι πολύ διαφορετική.

Κοκοβιος

Οι τιμαι εχουν ξεφυγει στα νοτια προαστια ουτε σεντραλ παρκ να ήταν

Βάγγος

Ελάτε βόρεια τότες που είναι ακόμ χαμηλά οι τιμές

Κατοικος Βαρης

Αθανασίου Διάκου Βάρη – Αντιπλημμυρικά έργα που κράτησαν 1 χρόνο και ολοκληρώθηκαν έχουν καταστήσει τον μισό δρόμο γεμάτο λακκούβες από τα μπαλώματα που έγιναν με λάθος τρόπο στα σημεία που έσκαψαν. Εννοείται ότι οι ρήσεις δεν είναι σωστές με συνέπεια το έργο να αποδίδει στο 30%. Παρέλαβε κάποιος αυτό το έργο? Καλύμνου σε όλο το μήκος – Καθαρίζει ο Δήμος τα πεζοδρόμια αριστερά και δεξιά (κόψιμο ξερών χόρτων κλπ.) και η νησίδα στην μέση είναι σε μαύρο χάλι γεμάτη χόρτα ξερά φυτά. Πιθανότατα η νησίδα ανήκει στην Περιφέρεια και ο Δήμος δεν ασχολείται αλλά όταν θα πιάσει φωτιά από τσιγάρο που θα πετάξει κάποιος τότε θα τρέχουνε και δεν θα φτάνουν. Σίγουρα έχουν γίνει κάποια έργα στην Βάρη (ειδικά ο φωτισμός) αλλά δυστυχώς η Βάρη είναι άλλο ένα παράδειγμα άναρχης επέκτασης όπου πρώτα χτίσαμε και μετα φτιάξαμε ή προσπαθούμε να φτιάξουμε υποδομές. Όταν θα έχουμε πολιτικούς/δημάρχους κλπ οι οποίοι δεν θα ασχολούνται με αγιασμούς σε νέα έργα που ξεκινάνε (λες και ο Θεός θα το φτιάξει) όπως αυτά στην υπόγεια γέφυρα της Βάρκιζας και δεν θα δίνουνε χρήματα να βάζουν την μεγαλύτερη σημαία σε δημόσιο κτήριο και να το διαφημίζουν σε πρωινές εκπομπές τότε θα έχουμε ελπίδα για κάτι καλύτερο εφόσον βέβαια αλλάξουμε και εμείς!

αναγυρος

Το εργο στην Αθανασιου Διακου δεν εχει παραδωθει διοτι ο εργολαβος παρεδωσε εναν δρομο με μπαλωματα κατι το οποιο δεν προβλεποταν αν οντως ειχε παραδωθει θα ηταν μεγαλο σκανδαλο. Το ποιος αφησε να χτιστει ετσι Η ΒΑΡΗ εχει ονομα και επιθετο αν τολματε εφοσον εισαστε παλιος κατοικος αποκαλυψτε ποιοι κ ποιος αφησε να χτιστει. Κακως χαρακτηριζετε ενα εργο των 25εκ ευρω ΥΠΟΓΕΙΟ το 1992 χρειαστηκαν βαρκες για σωθει ο κοσμος στο ρεμα ΚΟΡΠΙ!! Ας βαλει ο Θεος το χερι του για 24 μηνες μεχρι να ολοκληρωθει το εργο να μην γινει καμμια πλημμυρα οποτε ο Αγιασμος ηταν απαραιτητος. ΑΝ ο Δημαρχος εκοβε κορδελες για τα εργα που εχει κανει θα χρειαζοταν πολλα χιλιομετρα κορδελας!!! Βλεπω ομως οτι σας ενοχλει καποιος που ειναι πατριωτης και χριστιανος ορθοδοξος προσωπικα μου δινει χαρα κ υπερηφανεια.

αναγυρος

Το εργο στην Αθανασιου Διακου δεν εχει παραδωθει διοτι ο εργολαβος παρεδωσε εναν δρομο με μπαλωματα κατι το οποιο δεν προβλεποταν αν οντως ειχε παραδωθει θα ηταν μεγαλο σκανδαλο. Το ποιος αφησε να χτιστει ετσι Η ΒΑΡΗ εχει ονομα και επιθετο αν τολματε εφοσον εισαστε παλιος κατοικος αποκαλυψτε ποιοι κ ποιος αφησε να χτιστει. Κακως χαρακτηριζετε ενα εργο των 25εκ ευρω ΥΠΟΓΕΙΟ το 1992 χρειαστηκαν βαρκες για σωθει ο κοσμος στο ρεμα ΚΟΡΠΙ!! Ας βαλει ο Θεος το χερι του για 24 μηνες μεχρι να ολοκληρωθει το εργο να μην γινει καμμια πλημμυρα οποτε ο Αγιασμος ηταν απαραιτητος. ΑΝ ο Δημαρχος εκοβε κορδελες για τα εργα που εχει κανει θα χρειαζοταν πολλα χιλιομετρα κορδελας!!! Βλεπω ομως οτι σας ενοχλει καποιος που ειναι πατριωτης και χριστιανος ορθοδοξος προσωπικα μου δινει χαρα κ υπερηφανεια.

ΚΑΤΟΙΚΟ ΠΗΓΑΔΑΚΙΑ ΒΟΥΛΑΣ

Ο κος Δημαρχος να μαθει τι ακριβώς συμβαινει και στην περιοχή πηγαδακια Βουλας στους δρομους ΗΡΑΚΛΕΙΔΩΝ -ΔΑΒΑΚΗ-ΧΡ. ΣΜΥΡΝΗΣ σταματαει απο κακοτεχνιες της ΕΥΔΑΠ η υδροδοτηση εν μεσω 40 βαθμων κελσιου.....για 24-48-72 ωρες......καθως οι αγωγοι σπαζουν συνεχεια.....κριμα στο κοσμο που εχει επενδυσει εκκατομυρια σε κατοικιες και φυσικά σε μαι σειρα απο συμπολιτες ανημπορους ειδικά μεγαλης ηλικίας που στην κυριολεξια μενουν στα κρυα του λουτρου.....κι επειδη εμας τους κοινους θνητους δεν μας δινει σημασία η αξιότιμη ΕΥΔΑΠ Ε ΚΑΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΝΑ ΜΗ ΖΗΤΑ ΜΟΝΟ ΨΗΦΟΥΣ......ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ HIGH END ΤΟΠΙΚΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ.....ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ

Νίκη

Το μόνο που θα ήθελα να προσθέσω και που αφορά το Δήμο Βάρης, Βούλας, Βουλιαγμένης είναι τα δεκάδες ατυχήματα που συμβαίνουν κάθε μέρα στην παραλιακή. Μήπως θα μπορούσε ο Δήμος να μεριμνήσει ώστε να προστεθούν σαμαράκια ή ειδική σήμανση έτσι ώστε να αποφεύγονται οι κόντρες ιδίως αργά το βράδι; Επίσης καλύτερη αστυνόμευση της παραλιακής έστω για τα μάτια των Ιουδαίων είμαι σίγουρος ότι θα έφερνε άμεσα αποτελέσματα.

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

zak0

Επιχειρούν 171 πυροσβέστες με 52 οχήματα, δύο μηχανοκίνητες και εννέα πεζοπόρες ομάδες, ενώ συνδράμουν και 13 υδροφόρες και πέντε μηχανήματα έργου της Περιφέρειας και του ΟΤΑ - Στο νησί και ο γενικός γραμματέας Πολιτικής Προστασίας, Νίκος Χαρδαλιάς - Εκκενώθηκε η περιοχή από το Κερί ως τον Αγαλά - Η φωτιά ξεκίνησε από την Λιθάκια, αλλά λόγω των ισχυρών ανέμων εξαπλώθηκε

72
zak__1_

Σύμφωνα με την εισαγγελική πρόταση, προτείνεται η παραπομπή σε δίκη για το αδίκημα της πρόκλησης θανατηφόρου σωματικής βλάβης για δύο φυσικούς αυτουργούς (καταστηματάρχης και μεσίτης) και τέσσερις αστυνομικούς

7