Δυο τράκτορες 30 μέτρων ο καθένας μεταφέρουν τον πρώτο συρμό του μετρό Θεσσαλονίκης, στην πόλη, στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας. Ο «ιταλικός» συρμός αποτελείται από τέσσερα βαγόνια από το εργοστάσιο της Hitachi στην Ιταλία, όπως γράφει το seleo.grπου παρουσιάζει τις αποκλειστικές φωτογραφίες από το «ταξίδι» του συρμού, που φτάνει στην Θεσσαλονίκη έξι μήνες μετά τα... εγκαίνια στο μετρό, τα οποία έκανε στα μέσα του περασμένου Δεκεμβρίου, ο Αλέξης Τσίπρας.
Όπως έγραψε στο fb ο πρόεδρος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, Γιάννης Μυλόπουλος ''ο ταξίδι του πρώτου συρμού του Μετρό από Ν. Ιταλία προς Θεσσαλονίκη ήδη έχει ξεκινήσει. Ο συρμός έφτασε στην Ηγουμενίτσα με καράβι και αναμένεται να φτάσει στο Αμαξοστάσιο της Θεσσαλονίκης τις αμέσως επόμενες ημέρες. Η κόκκινη σιδηροτροχιά κάτω αριστερά στη φωτό είναι η σιδερένια ράμπα που στήθηκε ειδικά, προκειμένου να υποδεχθεί τον συρμό κατά την εκφόρτωσή του από τους τράκτορες (νταλίκες) με τους οποίους μεταφέρεται ήδη οδικώς στη Θεσσαλονίκη''.
Η διεθνής διάκριση iF Design Award 2024 για το ελαστικό ECSTA PS71 EV, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας για λύσεις υψηλών προδιαγραφών και κορυφαίας συμπεριφοράς στον δρόμο.
Banana breads, σκανδιναβικά σέμλα με σαντιγί, cinnamon rolls, κρουασάν gianduja, brownies με αλμυρή καραμέλα και πολλές ακόμη high-quality επιλογές από τα premium bakeries της πόλης
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.