Ryanair: Γιατί κόβει τη σύνδεση Αθήνα - Θεσσαλονίκη από τον Απρίλιο

Ryanair: Γιατί κόβει τη σύνδεση Αθήνα - Θεσσαλονίκη από τον Απρίλιο

Πρώτη προτεραιότητα για την εταιρεία ο έλεγχος του κόστους αν και το  Αθήνα-Θεσσαλονίκη ήταν ένα από τα πιο πολυσύχναστα δρομολόγια στις πτήσεις εσωτερικού

Ryanair: Γιατί κόβει τη σύνδεση Αθήνα - Θεσσαλονίκη από τον Απρίλιο
«Από την 1η Απριλίου 2019 διακόπτεται η σύνδεση Θεσσαλονίκη-Αθήνα και αντίστροφα. Η τελευταία πτήση θα πραγματοποιηθεί από την Θεσσαλονίκη προς την Αθήνα την 31η Μαρτίου 2019 με ώρα αναχώρησης 20:05 και αριθμό πτήσης FR8969. Η πώληση των εισιτηρίων έχει διακοπεί για τις πτήσεις μετά την 31η Μαρτίου. Ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη που μας δείχνετε».

Αυτό γνωστοποιεί η Ryanair, η οποία είχε ανακοινώσει την πρόθεσή της να «κόψει» το δρομολόγιο Αθήνα- Θεσσαλονίκη, ήδη από το τέλος του 2018, στο πλαίσιο αναδιαμόρφωσης των συνδέσεων στις πτήσεις εσωτερικού κι ενίσχυσης αυτών του εξωτερικού. Η ανακοίνωση αυτή έρχεται μόλις λίγες μέρες μετά από το «φιάσκο» της πτήσης, στις αρχές του Ιανουαρίου, για το δρομολόγιο από το Λονδίνο προς τη Θεσσαλονίκη που κατέληξε τελικά στην ...Τιμισοάρα (και όχι σε κάποιο άλλο πιο κοντινό, ελληνικό αεροδρόμιο για λόγους, σύμφωνα με τον υπουργό Χ. Σπίρτζη που οφείλονται στην πολιτική προτεραιότητας χαμηλού κόστους της αεροπορικής εταιρείας) και ανάγκασε τη low cost αεροπορική να ζητήσει συγνώμη από τους επιβάτες της.

Η απόφαση για την διακοπή της σύνδεσης του δρομολογίου Αθήνα- Θεσσαλονίκη δεν έχει να κάνει μεν με το περιστατικό στις αρχές Ιανουαρίου, σχετίζεται ωστόσο με την αλλαγή πλεύσης της αεροπορικής στην Ελλάδα, όπου η εταιρεία, με βάση τους δείκτες αποδοτικότητας και ελέγχου του κόστους της, προτιμά να ενισχύει τα δρομολόγια του εξωτερικού έναντι αυτών του εσωτερικού με δεδομένη και τη σαφώς μεγαλύτερη- σε διψήφιο ποσοστό- αύξηση της επιβατικής κίνησης της χώρας μας από το εξωτερικό. Για τη σύνδεση Αθήνα- Θεσσαλονίκη, η εταιρεία, έχοντας ως πρώτη προτεραιότητα τον έλεγχο του κόστους, προτιμά να τη διακόψει, έστω κι αν πρόκειται για ένα από τα πιο πολυσύχναστα δρομολόγια στις πτήσεις εσωτερικού, όπου όμως ο ανταγωνισμός έχει ενταθεί την τελευταία διετία.

Στο πλαίσιο ακριβώς της ενίσχυσης των συνδέσεων εξωτερικού, η εταιρεία ανακοίνωσε στο τέλος Δεκεμβρίου την έναρξη 6 νέων δρομολογίων προς την Ελλάδα από την Βουλγαρία, την Ιταλία, και το Ηνωμένο Βασίλειο από Καλαμάτα, Ζάκυνθο και Ηράκλειο προσθέτοντας επιπλέον πτήσεις σε άλλα 6 δρομολόγια, αυξάνοντας το καλοκαιρινό της πρόγραμμα για το 2019.

Για Θεσσαλονίκη, το καλοκαιρινό πρόγραμμα της Ryanair για το 2019, περιλαμβάνει 32 δρομολόγια στο σύνολο για τη Θεσσαλονίκη, με 6 νέα δρομολόγια προς το Τελ Αβίβ, το Δουβλίνο, την Μάλτα, το Μάντσεστερ και την Λαπεενράντα. Για Αθήνα, το πρόγραμμα της low cost αεροπορικής για το 2019 περιλαμβάνει 33 δρομολόγια στο σύνολο, και 6 νέα δρομολόγια προς την Κατάνια, το Αϊντχόφεν, το Κίεβο, το Λονδίνο Λούτον, το Μαρακές και το Παλέρμο, μεταφέροντας, σύμφωνα με την εταιρεία, 2,4 εκατ. επιβάτες μέσω της Αθήνας το επόμενο έτος.

Πηγή: newmoney.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Δείτε Επίσης