Ryanair: Γιατί κόβει τη σύνδεση Αθήνα - Θεσσαλονίκη από τον Απρίλιο

fot-rai1

Πρώτη προτεραιότητα για την εταιρεία ο έλεγχος του κόστους αν και το  Αθήνα-Θεσσαλονίκη ήταν ένα από τα πιο πολυσύχναστα δρομολόγια στις πτήσεις εσωτερικού

«Από την 1η Απριλίου 2019 διακόπτεται η σύνδεση Θεσσαλονίκη-Αθήνα και αντίστροφα. Η τελευταία πτήση θα πραγματοποιηθεί από την Θεσσαλονίκη προς την Αθήνα την 31η Μαρτίου 2019 με ώρα αναχώρησης 20:05 και αριθμό πτήσης FR8969. Η πώληση των εισιτηρίων έχει διακοπεί για τις πτήσεις μετά την 31η Μαρτίου. Ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη που μας δείχνετε».

Αυτό γνωστοποιεί η Ryanair, η οποία είχε ανακοινώσει την πρόθεσή της να «κόψει» το δρομολόγιο Αθήνα- Θεσσαλονίκη, ήδη από το τέλος του 2018, στο πλαίσιο αναδιαμόρφωσης των συνδέσεων στις πτήσεις εσωτερικού κι ενίσχυσης αυτών του εξωτερικού. Η ανακοίνωση αυτή έρχεται μόλις λίγες μέρες μετά από το «φιάσκο» της πτήσης, στις αρχές του Ιανουαρίου, για το δρομολόγιο από το Λονδίνο προς τη Θεσσαλονίκη που κατέληξε τελικά στην ...Τιμισοάρα (και όχι σε κάποιο άλλο πιο κοντινό, ελληνικό αεροδρόμιο για λόγους, σύμφωνα με τον υπουργό Χ. Σπίρτζη που οφείλονται στην πολιτική προτεραιότητας χαμηλού κόστους της αεροπορικής εταιρείας) και ανάγκασε τη low cost αεροπορική να ζητήσει συγνώμη από τους επιβάτες της.

Η απόφαση για την διακοπή της σύνδεσης του δρομολογίου Αθήνα- Θεσσαλονίκη δεν έχει να κάνει μεν με το περιστατικό στις αρχές Ιανουαρίου, σχετίζεται ωστόσο με την αλλαγή πλεύσης της αεροπορικής στην Ελλάδα, όπου η εταιρεία, με βάση τους δείκτες αποδοτικότητας και ελέγχου του κόστους της, προτιμά να ενισχύει τα δρομολόγια του εξωτερικού έναντι αυτών του εσωτερικού με δεδομένη και τη σαφώς μεγαλύτερη- σε διψήφιο ποσοστό- αύξηση της επιβατικής κίνησης της χώρας μας από το εξωτερικό. Για τη σύνδεση Αθήνα- Θεσσαλονίκη, η εταιρεία, έχοντας ως πρώτη προτεραιότητα τον έλεγχο του κόστους, προτιμά να τη διακόψει, έστω κι αν πρόκειται για ένα από τα πιο πολυσύχναστα δρομολόγια στις πτήσεις εσωτερικού, όπου όμως ο ανταγωνισμός έχει ενταθεί την τελευταία διετία.

Στο πλαίσιο ακριβώς της ενίσχυσης των συνδέσεων εξωτερικού, η εταιρεία ανακοίνωσε στο τέλος Δεκεμβρίου την έναρξη 6 νέων δρομολογίων προς την Ελλάδα από την Βουλγαρία, την Ιταλία, και το Ηνωμένο Βασίλειο από Καλαμάτα, Ζάκυνθο και Ηράκλειο προσθέτοντας επιπλέον πτήσεις σε άλλα 6 δρομολόγια, αυξάνοντας το καλοκαιρινό της πρόγραμμα για το 2019.

Για Θεσσαλονίκη, το καλοκαιρινό πρόγραμμα της Ryanair για το 2019, περιλαμβάνει 32 δρομολόγια στο σύνολο για τη Θεσσαλονίκη, με 6 νέα δρομολόγια προς το Τελ Αβίβ, το Δουβλίνο, την Μάλτα, το Μάντσεστερ και την Λαπεενράντα. Για Αθήνα, το πρόγραμμα της low cost αεροπορικής για το 2019 περιλαμβάνει 33 δρομολόγια στο σύνολο, και 6 νέα δρομολόγια προς την Κατάνια, το Αϊντχόφεν, το Κίεβο, το Λονδίνο Λούτον, το Μαρακές και το Παλέρμο, μεταφέροντας, σύμφωνα με την εταιρεία, 2,4 εκατ. επιβάτες μέσω της Αθήνας το επόμενο έτος.

Πηγή: newmoney.gr

ΣΧΟΛΙΑ (50)

μικος

ρε συ βουρλο αν εσυ εχεις τα φραγκα να κανεις πτησεις μισης ωρας για 150 ευρω εμας τι μας νοιαζει; Μας εχουν υπερφορολογησει μας τα παιρνουν απο παντου και για να παμε ενα ταξιδακι μεσα στην Ελλαδα μας ζητανε απο 150 ευρα και πανω!! Δεν ειναι ολοι λεφταδες σαν και σενα!

Αθ. Πολιτης

Οσο υπάρχουν "ανθρωποι" που νοσταλγούν την ΟΑ και τα λεφτά που τρώγανε καθημερινα, και όσο αυτοί ψηφίζουν ακόμα, προκοπή για αυτό τον τόπο δεν υπάρχει...!!!

Δώσε πόνο!

Θέλατε να κλείσει η Ολυμπιακή γιατί σας κόστιζε...ένα νοσοκομείο την ημέρα! Τώρα λοιπόν που φτιάξατε τόσα πολλά νοσοκομεία με τα λεφτά που γλιτώσατε, ακουμπήστε τα χοντρά στη κάθε air-γαλέρα που σας την σερβίρουν ως...αεροπορικη εταιρεία! Κάθομαι στο καναπέ με μπύρες και τσίπς και διασκεδάζω με την κωμωδία αυτη!!! Δωσε κι άλλο πόνο! Εχει και συνέχεια...

Bebelis

Την ώρα που οι ταξιδιώτες κάνουν τις διακοπούλες τους και γνωρίζουν νέα μέρη, εσύ θα έχεις γίνει ακατάσχετα χοντρός και γλυκούλης κριτής από τον καναπέ σου

Βασικά...

...με αυτά που λες, το πολύ μέχρι τραμ να έχεις πάρεις. Άσχετος, τζομπάνης είσαι.

280€ για Καβάλα με Aegean! 80 € για Λονδίνο με οποιαδήποτε άλλη εταιρεία !

Super extra high τα εισιτήρια της Aegean!! Μετριότατη ποιότητα !! Θα πληρώνουμε μονοπώλιο σα βλάκες

εεεμ

το "ελληνικο" ειναι καλοοοοοοοο μας μαθανε, η καλυτερη χωρα του κοσμου δε μπορει παρα να εχει τα καλυτερα προιοντα και υπηρεσιες που ευχαριστως σαν ιθαγενεις θα πληρωσουμε χρυσαφι

Σαράντα (40) λεπτά πτήση της Aegean, τριακόσια (300) ευρώ !! Έλεος !!

Μας γδέρνει το Μονοπώλιο της Aegean και δε βγάζουμε ΚΙΧ !! Μας δημεύουν τα δηλωμένα εισοδήματα, μας υπερφορολογούν με 76%, μας υποθηκεύουν τη δημόσια περιουσία στο Υπερταμείο, μας εκβιάζουν να πληρώσουμε τον καταργημένο ΕΝΦΙΑ ... και πάλι ... ούτε ΚΙΧ !! Κίτρινα γιλέκα μας λείπουν !!

Φαιδρά Πορτοκαλέα

Το ότι κάποιοι χαίρονται που θα βγεί η Ryanair και θα έχει η (overpriced) Aegean μονοπώλιο (σ.σ. που τους δίνει και ένα κεσεδάκι φαι catering για να τους χρεώνει 150€ για μία πτήση 40 λεπτών), καταδεικνύει εύγλωττα και το πως ο κάθε τσαρλατάνος έχει κάνει "καριέρα" σ' αυτην την χώρα... Απο τον Τσάκα μέχρι τον Σώρρα... Νιώθω ότι αν σας πώ "ιθαγενείς" προσβάλλω τους άλλους ιθαγενείς, τύπου Μαο-Μαο.

ΑΑ

Στο καλό να πάει. Οι πτήσεις της είναι χάλια, εξυπηρέτηση μηδέν, χρεώσεις για τα πάντα, τόσες που η τιμή του εισιτηρίου δεν είναι πλέον και τόσο φτηνή αν υπολογίσεις και το ρίσκο που έχεις να ακυρωθεί η πτήση σου και να σε αφήσουν όπου νάναι (μου έχει τύχει 2 φορές). Ποτέ Ράιαν, εκτός κι αν δε σε νοιάζει αν θα φτάσεις και να θα επιστρέψεις.

lol

ρε κακομοιρη αν η πτηση ακυρωθει απο υπαιτιοτητα της αεροπορικης δικαιουσαι αποζημιωση... ειναι νομος της ΕΕ.. τι σε αφησαν στη μεση του πουθενα μας τσαμπουνας

Πόσο

ηλίθιος είσαι;

ο Έλληνας έχει πλάκα...

Θέλει να πετάει με 30 ευρώ, να μην πληρώνει ΦΠΑ και φόρους αλλά να έχει δουλειά με καλό μισθό και το κράτος να ειναι οπως στη Σουηδία ... Για να ευημερεί μια κοινωνία το χρήμα πρέπει να κυκλοφορεί. Για να πληρωθεί ένας υπάλληλος σωστά οι εταιρίες πρέπει να έχουν κέρδη. Για να είσαι στις καλύτερες αεροπορικές εταιρίες του κόσμο ΠΡΕΠΕΙ να έχεις κέρδη και το ανάλογο κόστος. Τι δεν καταλαβαίνετε; Εγώ χαίρομαι που υπάρχει ελληνική εταιρία σαν την Aegean.

Ωωωωχ

Θα πέσουμε τώρα στα νύχια και στα δόντια του μονοπωλίου της αεροπορίας Αιγαίου.Low cost-low quality ο ένας, Super extra high cost-average quality ο άλλος.Και ναι μεν ο ξενος, παραδέχονται όλοι, ακόμα και ο ίδιος, ότι είναι χαμηλότατης ποιότητας οι υπηρεσίες του, αλλά μπορείς και να πηγαίνεις σχεδόν παντού με 20-30-50€ ενώ ο Έλληνας που νομίζει στον ύπνο του ότι είναι η Singapore η Etihad και η Emirates μαζί, ας χρεώνει 200€ για 35 λεπτά πτήσης και θα πρέπει να λέμε και ευχαριστώ?Πολλούς big spenders μπρούκληδες έχει ακόμα αυτή η χώρα τελικά, ή μάλλον πολλά κορόιδα χωρίς καταναλωτική συνείδηση

Μου αρεσουν οι τσιπηδες!

Πετουν εμ Ραϊαν Αιρ επειδη δε θελουν να δωσου ν για ΠΤΗΣΗ Αθνηα-Σαλονικη 150 ευρω και δεν σκεφτονται απο που τα βγαζει αυτα τα φτηνα λεφτα η εταιρεια, αν πληρωνει καλα εργαζομενους τους, με ποιε ςσυνθηκε παρκαρει κλπ κλπ. Οπως οι αλλοι της Αμαζον του δισεκατομμυριουχου Μπεζου, που βγαζει κερδη πιεζοντας εργαζομενους να εργαζονται σε απανθρωποες ωρες και συνθηκες εργασιας. Μερικα πραγματα οφειλου να κοστιζουν και το λοου κοστ δε σημαινει πως ειναι το ιδι αξιο με το καποιο κοστος. Και τα Λιντλ εχουν φετα και κασερια, ομως δεν ξερεις τι μπορει αν φας και απο που παραγονται. Η Ραϊαναιρι εκανε μια καλη ΜΠΑΖΑ στην Ελλαδα. Σε αλλες ευρωπαϊκες πολεις δεν πεταει απο μεγαλα αεροδρομια (πχ Φρανκφουρτη, Αμβουργο, Μοναχο κλπ σε Γερμανια που εχω γνωστους), μα πεταει απο "περιφεριακα", δηλ. στην Ελλαδα θα πετουσε πχ απο Γιαννενα προς Καβαλα και οχι προς Θεσσαλονικη. Ειχε λοιπον αυτο το δρομολογιο απλα για να εθιστει ο πελατης. Ομως καιρος ειναι να δημιουργηθει και αλλη μια εταιρεια για εσωτερικα δρομολογια ασφαλως. Ομως οχι να πεταω με 50 ευρω και να κλαιγομια μετα, που με πανε οπου βρουνε αυτοι.

Pol

Πετάει από Λονδίνο από Βερολίνο από Ρώμη από Μιλάνο ....θες να συνεχίσω?

Φαιδρά Πορτοκαλέα

Η Amazon ανόητε έχει εφαρμόσει την πολιτική του "15$/ώρα κατώτατο μισθό" απο πέρσι. Ο μόνος που ειναι σκλάβος είσαι εσύ. Άσε τους άλλους, πέρνουν λεφτά. Εσύ ταίζεις το σύστημα "ΠΑΣΟΚ-ΝΔ" εδώ και 40 χρόνια. Δουλεύεις για να φτιάχνουν βίλες σε κοσμικούς νήσους οι πολιτικοί.

Takis

Εγω μια χαρα εβλεπα παντως τον κοσμο να ειχε βολευτει με την ραιανερ. Δηλαδη σε μια ωρα πτησης το πολύ τι ανεση χρειαζεσαι ?? Θες να πεταχτείς για μια δουλεια εσωτερικου για ένα 2ημερο ή 3ημερο και θες να πληρωσεις 200 ευρω σε εισιτηρια?? Καθιστε τωρα με την ετζιαν να εχετε την ανεση σας. Λες και η ετζιαν νοιαζεται για σας. Εδώ τον χειμωνα μειωνει τοσο τις πτησεις εσωτερικου που για νησια με μια πτηση την ημερα αν σου τυχει κατι δεν βρίσκεις θεση( γιατι εχει τυχει φετος που σταματησε η ραιανερ) !! Δηλαδη μεγαλα νησια με εκατοντάδες χιλιαδες κοσμο ( κρητη - ροδος ) να μην μπορουν να εξυπηρετηθουν και οι τιμες βεβαια στον θεο και η χαλαρη απαντηση της εταιριας είναι ότι είναι νορμαλ οι τιμες λογο φπα ( 15 ευρω φπα και 70 ευρω κοστος ναυλου ακούγεται πολύ νορμαλ )

Sophia

Μια χαρα ειναι η Ryanair για το επιβατικο κοινο.Επιτελους ταξιδεψε ολος ο κοσμος παντου. Φαγωθηκαν οι ανταγωνιστες κ οι χλιδατοι ταξιδευτες να την φανε. Τωρα να δειτε κ εσεις οι υποστηρικτες των ανταγωνιστων,που ξεχασατε τις υπερυπερυπερβολικες τιμες των εγχωριων εταιριων,πως θα τα βγαλετε περα.Μεχρι και τα τραινα και τα κτελ θα αυξησουν τιμες για την γραμμη Αθηνα Θεσσαλονικη. Θα συμφερει να ταξιδευουμε απο Θεσσαλονικη Σοφια κ απο με πτηση Ryanair στην Αθηνα.Αλλα αυτοι που μιλανε ειναι αυτοι που πληρωνουν στα ταξιδιωτικα γραφεια πακετα,που περιλαμβανουν φορους αεροδρομιων,οι οποιοι φοροι δεν υπαρχουν καν.Τοση λογικη και γνωση διαθετουν. Και επειδη καταστρεφουν την τσεπη τους με την απαιδευτη λογικη τους,πρεπει να το επιβαλλουν και στον διπλανο τους. Πληρωστε τωρα το μονοπωλιο της Aegean,εμεις θα παμε με Ryanair στο Λονδινο με 10 ευρω κ ας μας παει και Τιμισοαρα στην ιδια τιμη,ουτε περιμενουμε πολυτελεια με τις τιμες αυτες.

Εμ τότε αφού εχει

τόσο ψωμί το εσωτερικό γιατι την κάνουν οι Ράινερ και όμοιοι?

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

kar65

Βασική αποστολή του πατέρα Αλέξανδρου Καρλούτσου θα είναι ουσιαστικά το fund raising, δηλαδή η συλλογή των απαραίτητων πόρων για την ενίσχυση του όλου έργου, κοινωνικού, φιλανθρωπικού και άλλου της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αμερικής