Ζάκυνθος: Ο Δήμος αναλαμβάνει τη διαχείριση του Ναυαγίου - Καθιερώνεται και εισιτήριο
Τι αναφέρει η σχετική διάταξη στο φορολογικό νομοσχέδιο του υπουργείου Εθνικής Οικονομίας για την παραχώρηση της περιοχής του Ναυαγίου στον Δήμο Ζακύνθου
Την παραχώρηση της διαχείρισης, προστασίας και αξιοποιήσης της περιοχής του Ναυαγίου της Ζακύνθουστον Δήμο του νησιού, προβλέπει, σε διάταξή του, το φορολογικό νομοσχέδιο του υπουργείου Εθνικής Οικονομίας, που τέθηκε ήδη σε δημόσια διαβούλευση.
Σύμφωνα με τη σχετική διάταξη, ο Δήμος Ζακύνθου αναλαμβάνει και την εκτέλεση έργων και εργασιών συντήρησης και αποκατάστασης της περιοχής και των έργων, εγκαταστάσεων και υποδομών αυτής, ενώ καθιερώνεται, επίσης, και εισιτήριο, τα έσοδα του οποίου θα αξιοποιούνται για την εξυπρέτηση των αναπτυξιακών αναγκών της περιοχής του Ναυαγίου.
Η σχετική διάταξη του νομοσχεδίου του υπουργείου Εθνικής Οικονομίας αναφέρει:
«Παραχώρηση χρήσης αιγιαλού, παραλίας και θαλάσσιου χώρου της περιοχής «Ναυάγιο Ζακύνθου» στον Δήμο Ζακύνθου, αφού πρώτα γίνουν οι βασικές εργασίες διάσωσης του ναυαγίου από το Δημόσιο, χωρίς αντάλλαγμα για τη διαχείριση, προστασία και αξιοποίηση της. Στο πλαίσιο αυτό ο Δήμος Ζακύνθου αναλαμβάνει και την εκτέλεση έργων και εργασιών συντήρησης και αποκατάστασης της περιοχής και των έργων, εγκαταστάσεων και υποδομών αυτής. Επίσης, καθιερώνεται εισιτήριο εισόδου υπέρ του Δήμου Ζακύνθου και αποτελεί έσοδο που αξιοποιείται υποχρεωτικά για τη χρηματοδότηση έργων που εξυπηρετούν τις αναπτυξιακές ανάγκες της Ζακύνθου και ιδίως της περιοχής «Ναυάγιο Ζακύνθου». Ποσοστό 15% του εισιτηρίου αποδίδεται από τον Δήμο Ζακύνθου στο Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών και όμοιο ποσοστό αποδίδεται στον Ο.ΦΥ.ΠΕ.Κ.Α».
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.