Για τις μαραθώνιες προσπάθειες που καταβάλλονται μίλησε ο διασώστης της ΕΜΑΚ Νίκος Ζυγούρης που πρόσφατα συμμετείχε στις έρευνες μετά τον σεισμό της Τουρκίας, και τώρα έσπευσε στο σημείο του δυστυχήματος.
Μιλώντας στην κάμερα της ΕΡΤ περιέγραψε την κατάσταση που επικρατεί, σημειώνοντας ωστόσο πως δύσκολα θα βρεθούν άλλοι επιζώντες.
«Είναι διαφορετικό το πεδίο εδώ σε σχέση με την Τουρκία και διαφορετικά τα μεγέθη προφανώς. Δεν παύει να είναι πολύ δύσκολο όμως… Εχουν ανασυρθεί από την 8η ΕΜΑΚ οκτώ σοροί. Τελευταίος ήταν ο μηχανοδηγός του ενός τρένου. Οι επιχειρήσεις σταμάτησαν και μόνο ο γερανός προσπαθεί να ανασύρει τη μηχανή του τρένου» είπε ειδικότερα.
«Η σύγκρουση ήταν σφοδρή. Οπου επιχειρήσαμε υπήρχαν ευρήματα. Είτε σοροί είτε κάτι άλλο. Υπάρχουν σημεία που πιθανόν να βρεθούν κι άλλοι σοροί. Κάνουμε το καθήκον μας γιατί οι οικογένειες πρέπει να παραλάβουν τους ανθρώπους τους. Δυστυχώς» πρόσθεσε ο διασώστης της ΕΜΑΚ.
Ερωτώμενος για το αν οι έρευνες πρέπει να συνεχιστούν και αν υπάρχει πιθανότητα να βρεθούν ζωντανοί κάτω από τα συντρίμμια, απάντησε: «Υπάρχουν σημεία που χρίζουν περαιτέρω διερεύνησης. Θα συνεχίσουμε την αναζήτηση».
«Από τη μορφολογία του πεδίου υπάρχουν σημεία που πρέπει να ερευνηθούν. Δε ξέρω αν θα τελειώσουμε αύριο. Η πυροσβεστική διευθύνει όλη την έρευνα. Είναι δύσκολο το πεδίο. Δεν μπορούν να ενεργήσουν οι διασώστες χωρίς την βοήθεια των γερανών και γι’ αυτό έπαυσαν οι ενέργειες εκεί. Δύσκολα θα υπάρχει επιζών, αλλά η ελπίδα πεθαίνει τελευταία» κατέληξε.
Η διεθνής διάκριση iF Design Award 2024 για το ελαστικό ECSTA PS71 EV, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας για λύσεις υψηλών προδιαγραφών και κορυφαίας συμπεριφοράς στον δρόμο.
Banana breads, σκανδιναβικά σέμλα με σαντιγί, cinnamon rolls, κρουασάν gianduja, brownies με αλμυρή καραμέλα και πολλές ακόμη high-quality επιλογές από τα premium bakeries της πόλης
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.