Μετρό: Ξεκινά από την Κατεχάκη ο πρώτος μετροπόντικας της Γραμμής 4
Είναι από τα μεγαλύτερα έργα συγκοινωνιακών υποδομών στην Ευρώπη - Θα εξυπηρετεί επιπλέον 340.000 επιβάτες - 53.000 αυτοκίνητα θα «βγουν» από τους δρόμους - Σε 17 λεπτά Γαλάτσι - Γουδή
Ο πρώτος μετροπόντικας της Γραμμής 4 του Μετρό«θα ξεκινήσει το ταξίδι του από την Κατεχάκη» σύμφωνα με τον υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, κ. Γιώργο Καραγιάννη, ο οποίος ανάρτησε βίντεο με τις πρώτες εικόνες του έργου.
Πρόκειται να σημαντικό ορόσημο καθώς θα σημάνει την έναρξη του βασικού κατασκευαστικού έργου.
Ο πρώτος μετροπόντικας της Γραμμής 4 του #Μετρό θα ξεκινήσει το ταξίδι του από την Κατεχάκη. Ένα σημαντικό ορόσημο καθώς θα σημάνει την έναρξη του βασικού κατασκευαστικού έργου. Ένα από τα μεγαλύτερα έργα συγκοινωνιακών υποδομών στην Ευρώπη που θα εξυπηρετεί επιπλέον 340.000 επιβάτες υλοποιείται στην #Αθήνα.
Kostas Karamanlis #GeorgeKaragiannis #ypodomes #Megala_Erga #Γραμμη_4 #ΝΔ #Νεα_Δημοκρατια
Η Γραμμή 4 του Μετρό είναι ένα από τα μεγαλύτερα έργα συγκοινωνιακών υποδομών στην Ευρώπη και αναμένεται να αλλάξει τον συγκοινωνιακό χάρτη της Αττικής.
Πολίτες και επισκέπτες του λεκανοπεδίου θα έχουν τη δυνατότητα να μετακινούνται καθημερινά μέσω ενός σύγχρονου και φιλικού προς το περιβάλλον, συστήματος μετρό, με ασφάλεια και ταχύτητα.
Με την ολοκλήρωση κατασκευής του πρώτου τμήματος, «Άλσος Βεΐκου – Γουδή», 340.000 επιβάτες θα μετακινούνται σε καθημερινή βάση, 53.000 αυτοκίνητα θα «βγουν» από τους δρόμους και η απόσταση Γαλάτσι – Γουδή θα καλύπτεται σε 17 λεπτά.
Για το πρώτο τμήμα της Γραμμής 4 που θα συνδέει το Άλσος Βεΐκου με το Γουδή, οι πρόδρομες εργασίες προχωρούν, τα εργοτάξια και τα φρέατα έχουν στηθεί σε σταθμούς, και ο πρώτος μετροπόντικας ήδη βρίσκεται στο εργοτάξιο της Κατεχάκη απ όπου θα ξεκινήσει το υπόγειο ταξίδι του στην Αθήνα σύμφωνα με τον προγραμματισμό της Αττικό Μετρό και της αναδόχου κοινοπραξίας ΑΒΑΞ- GHELLA-ALSTOM.
Κλείσιμο
Υπενθυμίζεται πως από την Κατεχάκη είχε ξεκινήσει και πριν 28 χρόνια, το 1994 ο ένας από τους δυο μετροπόντικες, που διάνοιξαν τα πρώτα τμήματα των Γραμμών 2 και 3 του Μετρό της Αθήνας. Ο δεύτερος μετροπόντικας, που θα μεταφερθεί στο εργοτάξιο της Βεΐκου, αναμένεται να ξεκινήσει το ταξίδι του, τέλος της άνοιξης του 2023. Οι δυο καινούργιοι μετροπόντικες, ο ένας θα σκάβει από το Φρέαρ Βεΐκου και ο άλλος θα σκάβει από το Φρέαρ Κατεχάκη, θα «συναντηθούν» και αποσυναρμολογηθούν στον Φρέαρ Ευαγγελισμού έχοντας κατασκευάσει 12.8χλμ έτοιμης σήραγγας με 15 νέους υπόγειους σταθμούς. Πρόκειται για τους Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ζωγράφου, Ιλίσια, Γουδή.
«Η Γραμμή 4 θα αλλάξει ουσιαστικά τον συγκοινωνιακό χάρτη της πρωτεύουσας» λέει ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, ο οποίος δηλώνει ότι με «αποφασιστικότητα και προσήλωση προχωράμε για να κάνουμε πραγματικότητα , αυτό το τεράστιας σημασίας έργο για την Αθήνα».
Η διεθνής διάκριση iF Design Award 2024 για το ελαστικό ECSTA PS71 EV, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας για λύσεις υψηλών προδιαγραφών και κορυφαίας συμπεριφοράς στον δρόμο.
Banana breads, σκανδιναβικά σέμλα με σαντιγί, cinnamon rolls, κρουασάν gianduja, brownies με αλμυρή καραμέλα και πολλές ακόμη high-quality επιλογές από τα premium bakeries της πόλης
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.