Φρίκη στην Αιτωλοακαρνανία: Ανιψιός και γείτονες οι δράστες της φονικής ληστείας!
Ομολόγησε ένας από τους δράστες ότι μπήκαν στη μονοκατοικία των γερόντων για να αρπάξουν το κομπόδεμα που γνώριζαν ότι είχαν στην άκρη - Νεκρός ο 91χρονος - Τι αποκάλυψε η 85χρονη σύζυγός του που ήταν πέντε ημέρες δεμένη - Έθαψαν σε χωράφι τα χρήματα που άρπαξαν
Η 85χρονη γυναίκα, η οποία βρέθηκε δεμένη χειροπόδαρα στο κρεβάτι της δίπλα στον91χρονο σύζυγό της που είχε ξεψυχήσει και νοσηλεύεται στο νοσοκομείο του Αγρινίου, φέρεται να κατονόμασε τους αδίστακτους κακοποιούς. Μάλιστα, δυο από αυτούς φέρονται να είναι γείτονες του ζευγαριού και πιο συγκεκριμένα δύο αδέρφια που εργάζονται ως σιδηρουργοί και ο τρίτος ανιψιός των θυμάτων!
Ομολόγησε ένας από τους τρεις δράστες - Έθαψαν τα χρήματα σε ένα χωράφι
Ήδη, ένας από τους δράστες φέρεται να έχει ομολογήσει ότι μπήκαν στη μονοκατοικία των γερόντων για να αρπάξουν το κομπόδεμα που γνώριζαν ότι είχαν στην άκρη. Σύμφωνα με πληροφορίες, αποκάλυψε ότι έθαψαν τα χρήματα σε ένα χωράφι όπου οι αστυνομικοί ερευνούν για να τα εντοπίσουν!
Σταμάτησαν να ψάχνουν όταν βρήκαν το ποσό των χρημάτων που ήθελαν
Για τα περίπου 14.000 ευρώ που βρέθηκαν άθικτα στο σπίτι, ο δράστης ισχυρίστηκε ότι σταμάτησαν να ψάχνουν όταν βρήκαν το -αδιευκρίνιστο, μέχρι στιγμής- ποσό που άρπαξαν και έσπευσαν να εξαφανιστούν.
Ο ίδιος άνθρωπος φέρεται να ισχυρίστηκε ότι φίμωσαν τον άτυχο 91χρονο επειδή φώναζε και ότι παραδέχθηκε στυγνά πως πίστεψαν πως είχαν πεθάνει και οι δυο ηλικιωμένοι! Η προανάκριση βρίσκεται σε εξέλιξη και, μόλις ολοκληρωθεί, αναμένονται επίσημες ανακοινώσεις για το στυγερό έγκλημα που συγκλόνισε την περιοχή και όλη τη χώρα.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.