Την εξοπλιστική θωράκιση των χερσαίων συνόρων στον Έβρο επιδιώκουν οι αρχές, που βλέπουν ότι τις τελευταίες δύο εβδομάδες η αύξηση των ροών αγγίζει το 20%.
Το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη αλλά και το αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας προετοιμάζονται για το σενάριο ενός νέου κύματος τουρκικών προκλήσεων, που θα εκδηλωθεί με την εργαλειοποίηση των μεταναστών, όπως επιχειρήθηκε τον περασμένο Μάρτιο.
Την ίδια ώρα, διακινητές προσπαθούν να διευκολύνουν την είσοδο των μεταναστών μέσω του ποταμού και να τους μεταφέρουν στη Θεσσαλονίκη. Οι αρχές έχουν αυξήσει τις περιπολίες, τόσο μέσα στον ποταμό όσο και κατά μήκος των χερσαίων συνόρων.
Σύμφωνα με τον ΣΚΑΪ, πολλοί ζητούν πολιτικό άσυλο, δηλώνοντας αντιφρονούντες του τουρκικού καθεστώτος, ενώ καθημερινά οι αρχές αποτρέπουν από 200 έως 400 άτομα.
Ειδικότερα, για την εξοπλιστική οχύρωση του Έβρου αναμένονται τρία μεγάλα μεγάφωνα, από τα οποία θα εκπέμπονται προειδοποιητικά μηνύματα σε διάφορες γλώσσες, ενώ θα έχουν τη δυνατότητα εκπομπής ανυπόφορων ήχων σε υψηλή συχνότητα.
Τέσσερα DRONES θα αναλάβουν την εναέρια παρακολούθηση, 15 θερμικές κάμερες θα τοποθετηθούν για τον εντοπισμό μεταναστευτικών ροών τις νυχτερινές ώρες, ενώ 10 θωρακισμένα τζιπ και 5 φουσκωτές βάρκες θα ενισχύσουν τις περιπολίες. Σκέψεις υπάρχουν και για γουρούνες με τέσσερις τροχούς και μοτοσικλέτες.
Κλείσιμο
Την ίδια ώρα, το ανθρώπινο δυναμικό αναμένεται να ενισχυθεί. Στα σύνορα αναμένεται ότι θα αναπτυχθούν 1.000 αστυνομικοί, 150 μέσω του σχεδίου ΑΣΠΙΔΑ, 150 από τη Frontex, και 400 συνοριοφύλακες.
Ιδιαίτερα έμφαση θα δοθεί σε τουλάχιστον τρία σημεία στις Φέρες στο κτήμα Τσιρόζη όπου έχουν ξεκινήσει οι εργασίες για την κατασκευή του φράχτη, στον Άρδα ποταμό, και στο Τυχερό Έβρου.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.