Πανελλήνια Φιλοζωική Ομοσπονδία: Προσφυγή στη Δικαιοσύνη για τη σφαγή ζαρκαδιού σε ταινία της Κιτσοπούλου

kitsopoulou_lalka

Κανένα «καλλιτεχνικό πρότζεκτ» δε νομιμοποιεί την απροκάλυπτη σφαγή ενός ζώου, επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η Ομοσπονδία, που εξετάζει το ενδεχόμενο προσφυγής στη Δικαιοσύνη

Σφοδρή είναι η αντίδραση της Πανελλήνιας Φιλοζωικής Ομοσπονδίας για την ταινία μικρού μήκους της Λένας Κιτσοπούλου «ΛΑΛΚΑ» όπου ένα ζαρκάδι σφαγιάζεται και τεμαχίζεται on camera.

Με ανακοίνωσή της η Ομοσπονδία προειδοποιεί ότι εξετάζει όλα τα ενδεχόμενα για να προσφύγει στη Δικαιοσύνη, καθώς όπως επισημαίνει κανένα «καλλιτεχνικό πρότζεκτ» δε νομιμοποιεί την απροκάλυπτη σφαγή ενός ζώου. Παράλληλα, καλεί τη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση που φιλοξένησε την επίμαχη ταινία να διαχωρίσει τη θέση της.

Αναλυτικά η ανακοίνωση που εξέδωσε η Πανελλήνια Φιλοζωική Ομοσπονδία για το θέμα έχει ως εξής:

«Κανένα ζώο δεν κακοποιήθηκε κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της ταινίας. Σφάχτηκε, γδάρθηκε, τεμαχίστηκε... Ο λόγος για την ταινία μικρού μήκους ΛΑΛΚΑ της Λένας Κιτσοπούλου. Μόνη σχετική αναφορά στο σημείωμα της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση που χρηματοδότησε την ταινία: «Το έργο περιέχει σκηνές που μπορεί να θεωρηθούν ενοχλητικές από ορισμένους θεατές. Κατάλληλο άνω των 18 ετών».

Οι σκηνές που «μπορεί να θεωρηθούν ενοχλητικές από ορισμένους» περιλαμβάνουν το κοντινό και επίμονο πλάνο ενός σκοτωμένου ζαρκαδιού κρεμασμένου ανάποδα πάνω από το αίμα του, το ολοκληρωτικό γδάρσιμό του, το ξεκοίλιασμα του ζώου με ροκ υπόκρουση, η επίδειξη των εντοσθίων του πριν τα καταβροχθίσει ωμά ο κεντρικός ήρωας, διακηρύσσοντας, σε κατάσταση βακχικής χαράς, τη φιλοσοφία του και μήνυμα της ταινίας, να «αγαπήσουμε τα ένστικτά μας, να τα γιορτάσουμε, τουλάχιστον να μην τα καταπιέζουμε άλλο στον βωμό μιας δήθεν πολιτισμένης και ανελεύθερης ζωής». Στη γιορτή των ενστίκτων βίας, να προσθέσουμε τα τραχιά επιφωνήματα ηδονής, στον ρυθμό του τεμαχίσματος του ζαρκαδιού με μπαλτά.


​Η Πανελλήνια Φιλοζωική Ομοσπονδία δεν αντιλαμβάνεται με ποιον τρόπο η απροκάλυπτη σφαγή και το on camera γδάρσιμο ενός ζαρκαδιού, εντάσσονται στον σκοπό του προγράμματος ENTER της Στέγης «να συμπεριλάβουμε και να κατανοήσουμε το παρόν, να διδαχτούμε από αυτό, να το αφηγηθούμε και να το ξορκίσουμε, δημιουργώντας παράλληλα μια ψηφιακή χρονοκάψουλα που θα διατηρήσει τη μνήμη αυτής της εποχής για τις μελλοντικές γενιές». Η τέχνη δεν έχει υποχρέωση να είναι ούτε ωραία – ούτε χρήσιμη. Η ταινία, όμως, ούτε ντοκιμαντέρ για σφαγεία είναι, ούτε κάποια μάχη επιβίωσης καταγράφει, και οι ευθύνες της Στέγης για τη συγκεκριμένη ανάθεση και τη χρηματοδότηση της «ψηφιακής χρονοκάψουλας» της Κιτσοπούλου είναι αναμφισβήτητες: το πολιτιστικό προϊόν είναι και προτρέπει στην ωμή βία, προάγει την επίθεση στην άγρια φύση ως τρόπο ζωής και συνυφαίνει την επιστροφή στα ένστικτα με την απόλυτη έλλειψη σεβασμού στα ζώα.

​Ως φιλοζωική οργάνωση, δεν θα μπούμε στον πειρασμό να σχολιάσουμε περισσότερο το εγχείρημα Κιτσοπούλου. Κανένα «καλλιτεχνικό πρότζεκτ» δε νομιμοποιεί την απροκάλυπτη σφαγή ενός ζώου και θέλουμε να πιστεύουμε ότι το Ίδρυμα Ωνάση θα διαχωρίσει τη θέση του από αυτή τη βαρβαρότητα. Θεωρούμε το ζήτημα εξαιρετικά σοβαρό και αναθέσαμε στον δικηγόρο μας κ. Γιώργο Νικόπουλο να εξετάσει όλες τις νομικές πτυχές του θέματος ώστε να προβούμε σε ενέργειες ενώπιον των αρμοδίων Αρχών και Δικαστηρίων».

Ειδήσεις σήμερα:

Υπόθεση Τζορτζ Φλόιντ: Νεκρός 19χρονος από πυροβολισμούς στο Ντιτρόιτ

Εκτέλεση στη Βούλα: Μυστήριο με την ταυτότητα του Βέλγου που δολοφονήθηκε

Κεραμέως στο ΘΕΜΑ 104,6: Δεν μπορούσαμε να κρατήσουμε τα παιδιά έξι μήνες εκτός σχολείου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (81)

tipotas

αν εννοούμε την τέχνη παραγόντων σε ιδρύματα για αρπαχτές και κόνόμες, τότε όντως, στη τέχνη της κονόμας δεν υπάρχουν όρια. αλλα μη μπερδεύεται αυτή την αηδία με την καλλιτεχνία, ο κάθε καλλιτέχνης γνωρίζει πολύ καλά τα όρια.

=

Να προχωρήσει η Ομοσπονδία και να κάνει τα δέοντα!

=

Απίστευτο Αποτρόπαιο Προσβάλλει και την τέχνη

Λένα

Άτομο με εξαιρετικά ανεπτυγμένα το τεράστιο ταλέντο ανεύρεσης ατόμων που για διάφορους λόγους την προωθούν καθώς και το θράσος και την έλλειψη ηθικών φραγμών που απαιτούνται για να κακοποιείς αυτούς που δεν μπορούν να αμυνθούν (τον νεκρό Αθανάσιο Διάκο ή το ζαρκάδι). Διαθέτει το "θάρρος" και την "πρωτοτυπία" που χρειαζόταν στην Γερμανία επί Χίτλερ για να βρίζεις τους Εβραίους και στην Ελλάδα επί Χούντας για να βρίζεις τον Κοινοβουλευτισμό.

MOI

Φιλοζωοι εχετε καταντησει ΓΡΑΦΙΚΟΙ,Ο ανθρωπος εχει μεγαλυτερη αξια απο τα ζωα.

ΧψΩ

OXI για μένα

ΝΝ

Όχι στα ναρκωτικά!

Dr.

Θα ήθελα να ξέρω τι μέσον έχει αυτή η θλιβερή τύπισσα, και όλα τα media τσακώνονται ποιο θα πρωτοπροβάλλει τα αρρωστημένα της πονήματα.

Χαλκιδέος

Κατανοώ την οργή και την αγανάκτηση των φιλόζωων σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνονται τη σφαγή των ζώων. Αλλά η αντίδρασή τους ορισμένες φορές είναι υπερβολική και σου σπάει τα νεύρα! Θα έπρεπε να ξέρουν: 1) Ότι τα ζώα δεν σφάζονται ζωντανά για να μην υποφέρουν και ότι πριν τη σφαγή έχει προηγηθεί χορήγηση ηρεμιστικής ένεσης 2) Ότι εκτός απ' τα ζώα, υπάρχουν και άνθρωποι που υποφέρουν, πεινούν και λιμοκτονούν (π.χ. όπως τα παιδιά της Αφρικής, καθώς και οι πολίτες αυταρχικών κρατών όπως η Βενεζουέλα, η Βόρεια Κορέα και η Τουρκία), αλλά γι' αυτούς δεν έχω δει παρόμοια ευαισθητοποίηση

Δε χορηγειται ηρεμιστική ένεση

Αλλα ηλεκτρικό ρεύμα στα προβατα/εριφια, διοξείδιο του άνθρακα στους χοιρους, πιστολι με εμβολο στα βοοειδη. Σε καθε περιπτωση ολα σφαγιαζονται αναισθητα. Οσο για το "κρέμασμα" που σοκαρει πολλους(???) αυτο γίνεται για γρηγορότερη και αποτελεσματικοτερη αφαιμαξη του σφαγιου και μονο.

Έχουμε βαρεθεί!!!!

Έχουμε βαρεθεί να βλέπουμε την κλασσική βλακεία επιχείρημα του νεοΈλληνα αγράμματου εξυπνάκια για τα παιδάκια στην Αφρική!!! Βαριέμαι να σου απαντήσω τώρα αλλά άντε να ανοίξεις κανα βιβλίο διαλεκτικής/επιχειρηματολογίας/ρητορικής να μάθεις για ποιο λόγο λες μπαρούφες!!!!

ψτ

πατσαβουρα

Νάσος

Τραγικοί οι φιλόζωοι, στα χωριά σφάζονται χιλιάδες ζώα με πολλούς τρόπους, τα γουρούνια με σωλήνα στο κεφάλι τα χτυπάνε, τώρα σας ενοχλεί το ζαρκάδι αμόρφωτοι υποκριτές;

εισαι

αμόρφωτος είσαι εσύ που δεν καταλαβαινεις τη διαφορά του σφάζω για να φάω και σφάζω για να το παίξω οτι ικανοποιώ τα ενστικτά μου

Naso, check your facts

Σύμφωνα με τη νομοθεσία της ΕΕ, τα ζώα θεωρούνται αισθανόμενα όντα, αλλά δεν αναγκάζουν κανέναν να είναι χορτοφάγοι. H θανάτωση ζώων για κατανάλωση και επιστημονική έρευνα επιτρέπεται εφόσον ακολουθούνται ορισμένοι κανόνες προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί η ταλαιπωρία των ζώων. Δεν είναι αποδεκτα ο βασανισμός και η θανάτωση ζώων για ψυχαγωγία.

τακης ο χαλκιδεος

τα μπερδεψες λιγο ρε φιλαρακο!

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης