Στις «δαγκάνες» της ΑΑΔΕ και τα ΙΧ με ξένες πινακίδες

ix_ix

Στόχος της ΑΑΔΕ να βάλει ένα φρένο στην μαζική χρήση αυτοκινήτων με ξένες πινακίδες που επιλέγουν πολλοί, προκειμένου να εκμεταλλευτούν τη χαμηλή φορολογία

Φόρο πολυτελείας στους Έλληνες φορολογούμενους που κυκλοφορούν στη χώρα μας οχήματα με ξένες πινακίδες επιβάλλει η ΑΑΔΕ, ενώ, σύμφωνα με την απόφαση, η αξία των αυτοκινήτων θα υπολογίζεται πλέον και στα τεκμήρια.

Στόχος της ΑΑΔΕ να βάλει ένα φρένο στην μαζική χρήση αυτοκινήτων με ξένες πινακίδες που επιλέγουν πολλοί, προκειμένου να εκμεταλλευτούν τη χαμηλή φορολογία.

Όπως γράφει ο «Ελεύθερος Τύπος», σε τέτοιου είδους περιπτώσεις δεν υπολογίζεται καν χρόνος παλαιότητας και το τεκμήριο διαβίωσης δεν μειώνεται.

Στην απόφαση αυτή κατέληξε η Διεύθυνση Επίλυσης Διαφορών της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.) αφού εξέτασε και απέρριψε ενδικοφανή προσφυγή φορολογούμενου κατοίκου Καβάλας, ο οποίος κυκλοφορούσε στην Ελλάδα Ι.Χ. αυτοκίνητο μεγάλου κυβισμού με βουλγαρικές πινακίδες. Ο εν λόγω φορολογούμενος είχε δηλώσει ότι το όχημα αυτό ανήκει σε εταιρία που είχε συστήσει και λειτουργούσε στην γείτονα χώρα κι ότι ήταν σε ακινησία.

Συγκεκριμένα, μετά από έλεγχο που πραγματοποιήθηκε στον συγκεκριμένο φορολογούμενο από την αρμόδια Δ.Ο.Υ. Καβάλας διαπιστώθηκε ότι ο φορολογούμενος είναι διαχειριστής και μοναδικός εταίρος μονοπρόσωπης Ε.Π.Ε. με έδρα στη Βουλγαρία στην ιδιοκτησία της οποίας βρίσκεται και το Ι.Χ., τύπου Mercedes ML 400 CDI, με αριθμό κυκλοφορίας Βουλγαρίας. Εν συνεχεία, η Δ.Ο.Υ. ενημερώθηκε ότι η βουλγάρικη επιχείρηση ουδεμία δραστηριότητα είχε τα έτη 2012 και 2013. Επίσης από τον διενεργηθέντα έλεγχο προέκυψε ότι πρόκειται για φορολογικό κάτοικο Ελλάδας και ως εκ τούτου δεν εμπίπτει στις κατηγορίες προσώπων που δικαιούνται να κυκλοφορούν αυτοκίνητα με ξένες πινακίδες. Επιπροσθέτως, ο εν λόγω φορολογούμενος δεν προσκόμισε κανένα στοιχείο για την απόδειξη του ισχυρισμού του ότι το όχημα ήταν σε ακινησία.

Η Δ.Ο.Υ. Καβάλας τού καταλόγισε τόσο τεκμήριο διαβίωσης για την κατοχή των συγκεκριμένων αυτοκινήτων, όσο και φόρο πολυτελούς διαβίωσης για τα έτη 2012 και 2013. Το αποτέλεσμα ήταν ο εν λόγω φορολογούμενος να κληθεί να πληρώσει φόρους και πρόστιμα συνολικού ύψους 11.500 ευρώ για το 2012 και 8.500 ευρώ για το 2013.

Με την προσφυγή του στη Δ.Ε.Δ. ο φορολογούμενος ζήτησε την ακύρωση και τη διαγραφή των ποσών που του καταλογίστηκαν, υποστηρίζοντας ότι το αυτοκίνητο ανήκει σε ενεργό εταιρεία του, η οποία έχει έδρα στην Βουλγαρία κι ότι το είχε σε ακινησία.

Διαβάστε περισσότερα στο www.newmoney.gr

ΣΧΟΛΙΑ (19)

ΑΛΕΠΟΥ

Αφήστε να βάζουν πινακίδες γιουνάνων μόνο οι επενδυτές της Τασίας! Όλοι οι υπόλοιποι σε λίγο με σκοπιανές! Τι στο καλό; Να πάει στράφι η Συμφωνία των Πρεσπών. Γιουνάνι plate for the Tasia's investors NOW!

φωτης πραμαντα

λαθος κινησεις εκανε ο φιλος απο καβαλα ,επρεπε να βρει αλλους 5-6 να συστησουν μια rent a car εταιρεια να εγγραψουν τα αυτοκινητα τους σε αυτη (στη βουλγαρια) και στη συνεχεια να νοικιασουν τα δικα τους αυτοκινητα απο την rent a car εταιρεια ολοχρονα και ολα θα ηταν ενταξει ..η φορολογια για τον υποτιθεμενο τζιρο της εταιρειας ισως να ηταν στον καθενα γυρω στα 500 ευρω το χρονο ..

ΤΖΕΡΡΥ

ΑΚΡΙΒΩΣ - ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΗ ΝΟΜΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙ ΤΟΥΤΟΥ.

Οχι στις ελληνικες πινακιδες

Αμα θελεις ενα διαμερισμα για να παρεις ενα αυτοκινητο καλα κανουν μερικοι και κυκλοφορουν με ξενες πινακιδες.

Me

Τσιμπήστε και τους διαδικτυακούς τραπεζικούς λογαριασμούς πχ N26 ή Revolut να δούμε τί θα μείνει....

Ρεεεε

Αυτοί που πραγματικά έχουν χρήματα ΔΕΝ έχουν πανάκριβα αυτοκινητα

85% φορολογία . Στην ΕΣΣΔ ήταν χαμηλότερη

Αυτό δεν λέγεται φοροαποφυγή, λέγεται αυτοάμυνα από ληστεία . Υπήρχαν δούλοι που κρατούσαν μεγαλύτερο ποσοστό του εισοδήματος τους ! Το χαράτσι επι υστερης Τουρκοκρατίας ήταν σαφώς χαμηλότερο. Θυμηθείτε το . Επόμενη στάση κούρεμα καταθέσεων . Ευτυχως δεν έμεινε κανένας Έλληνας στην χώρα , όποτε σε λίγο θα παλεύουν Αφγανοί εναντίον Δημοσίων Υπαλλήλων για τα ρύζια του ΟΗΕ .

Απλά τα πράγματα

2.500.000 εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα ΔΕΝ γίνεται να τρέφουν τα υπόλοιπα 9.000.000, όπως και να το δείτε . Ο τοίχος πλησιάζει ταχύτατα, επιτέλους. Αλίμονο σε όσους τρέφονται από το κράτος . Έχω στοκάρει σκάγια , χρυσές λίρες , αντιβιοτικά .

Χαχαχαχαχαααααα

Συνεχίστε με Σοβιετικούς συντελεστές φορολογίας και θα φάτε καλά .

Ένας στο χώμα, χιλιάδες στον αγώνα .

Εσείς νομίζετε ότι θα πληρώνουμε ΣΟΒΙΕΤΙΚΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ 80% για να ταϊζετε λάθρους , δημόσιους και Πετσίτηδες . Βουλγαρία και Κύπρος μέχρι τα ΑΤΜ να βγάλουν ποπ κορν . Η μέρα της κρίσεως ΕΡΧΕΤΑΙ .

Κολοκυθάκια με την ρίγανη

ΕΕ λέγεται και είναι απλό. Σκούξτε όσο θέλετε, ΚΑΜΙΑ πινακίδα στο Δυτικό Αφγανιστάν , ΚΑΝΕΝΑ ευρώ στις τράπεζες του, μέχρι να πεινάσουν οι κρατικοδίαιτοι . Starve the beast .

ΤΖΕΡΡΥ

ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΣΙ. ΣΕΝΤΙ ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΗΦΗΝΑΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΛΑΘΡΟΠΙΘΗΚΙΑ ΠΟΥ ΕΙΣΠΡΑΤΤΟΥΝ 400ΑΡΙΑ ΜΕ ΤΣΑΜΠΑΟΥ ΣΠΙΤΙΑ! ΟΛΟΙ ΜΕ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ. ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΤΟΥΝ ΦΟΡΟ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΙΝΕΖΟΥΣ ΛΑΘΡΕΜΠΟΡΟΥΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ!

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

kin_5

«Η Ελλάδα έχει εξελιχθεί κατά τα τελευταία χρόνια σε έναν αγαπητό προορισμό για ξένες επενδύσεις» αναφέρει η γερμανική υπηρεσία που φιλοξενεί δηλώσεις του διευθύνοντα συμβούλου του οργανισμού Enterprise Greece

5
3fa9d1f6d17c9b1ecfe58b52fb588169_XL

Μειωμένη κατά 1,3 εκατ. θέσεις εμφανίζεται η ζήτηση στα περιφερειακά αεροδρόμια για τη θερινή σεζόν με βάση τον προγραμματισμό των αεροπορικών θέσεων από πλευράς των εταιρειών γεγονός το οποίο αποτυπώνει κι ένα πρώτο σημάδι για την τάση της αγοράς, μετά το θετικό σερί των τελευταίων ετών για τον ελληνικό τουρισμό. 

ee1b877e4ccd9ec89cd3513db26077d0_XL

Το Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών με δύο σταθμούς, το έτος 2037 και ενδιάμεσο το 2027, ολοκληρώνει μέσα στο Μάρτιο το υπουργείο Υποδομών, περιλαμβάνοντας σημαντικές τομές στο σύνολο των συνδυασμένων μεταφορών, τις ακτοπλοϊκές μεταφορές, τα λιμάνια, τα εμπορευματικά κέντρα, τις σιδηροδρομικές υποδομές, τις διεθνείς συνδέσεις και τις οδικές μεταφορές.