Cosco για λιμάνι Πειραιά: Ξενοδοχεία, πενταώροφα πάρκινγκ και νέος επιβατικός σταθμός

Cosco για λιμάνι Πειραιά: Ξενοδοχεία, πενταώροφα πάρκινγκ και νέος επιβατικός σταθμός

Στόχος της διοίκησης του ΟΛΠ είναι να αποκτήσει το λιμάνι ηγετική θέση στην κρουαζιέρα στη Μεσόγειο, με προσέλκυση 580.000 επιβατών - Στα σχέδια και η κατασκευή τουλάχιστον δύο ξενοδοχειακών συγκροτημάτων

Ανάπτυξη κέντρου logistics, κατασκευή τουλάχιστον δύο ξενοδοχειακών συγκροτημάτων, επέκταση επιβατικού λιμένα κρουαζιέρας και κατασκευή νέου επιβατικού σταθμού, περιλαμβάνονται στα σχέδια της Cosco για το λιμάνι του Πειραιά, έως το 2021.

Στόχος της κινεζικής ηγεσίας είναι το πρώτο λιμάνι της χώρας, να αποτελέσει κόμβο του παγκόσμιου συστήματος μεταφορών,με ηγετική θέση στην κρουαζιέρα στη Μεσόγειο με ταυτόχρονη αναβίωσης της ναυπηγοεπισκευαστικής δραστηριότητας.

Η διοίκηση του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς ΟΛΠ Α.Ε. σε εκτέλεση όσων ορίζονται στη Σύμβαση Παραχώρησης του 2016, που κυρώθηκε με τον νόμο Ν.4404/2016, παρουσίασε σήμερα Δευτέρα 22.01.2018 σε δημόσια διαβούλευση τις προτάσεις της για το "Αναπτυξιακό Πρόγραμμα και Μελέτη Διαχείρισης (Master Plan) Λιμένα Πειραιά".

Στη σημερινή παρουσίαση παραβρέθηκαν ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Γ.Γαβρίλης,οι Δήμαρχοι: Πειραιά κ. Ι.Μώραλης , Κερατσινίου-Δραπετσώνας κ. Χ.Βρεττάκος , Περάματος κ.Γ. Λαγουδάκης, ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ) κ. Μ.Σακέλλης, ο Κεντρικός Λιμενάρχης κ. Κ.Λεοντάρας , ο Πρόεδρος της Ένωσης Πλοιάρχων Μ.Τσικαλάκης , εκπρόσωποι του Ναυτικού Επιμελητηρίου, του Εμπορικού & Βιομηχανικού Επιμελητηρίου, του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου, του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιά, των Ναυτικών Πρακτόρων, Συνδικαλιστικών Ενώσεων και άλλων φορέων.

Οι φορείς που συμμετέχουν στη διαβούλευση θα αποστείλουν τις προτάσεις τους για την τελική διαμόρφωση του αναπτυξιακού πλάνου.

Έργα για κρουαζιέρα, κέντρο logistics, Ναυπηγοεπισκευή

Μέσα στο καλοκαίρι αναμένεται να ξεκινήσουν τα έργα για την ανάπτυξη του Κέντρου Αποθήκευσης και Διανομής στην πρώην περιοχή ΟΔΔΥ έκτασης 80.000m2 με την κατασκευή νέων σύγχρονων αποθηκών εφοδιαστικής αλυσίδας .Στις 12 Φεβρουαρίου αναμένεται να καταπλεύσει επίσης στον Πειραιά ένα από τα μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας πλοία του στόλου της COSCO 20.000+ TEU's.

Με τον κατάπλου του συγκεκριμένου πλοίου, ο Πειραιάς ουσιαστικά «κλειδώνει» τον κομβικό του ρόλο στο θαλάσσιο δρόμο του μεταξιού ενώ παράλληλα το εντάσσει στα ευρωπαϊκά λιμάνια που μπορούν να δεχθούν και εξυπηρετήσουν πλοία αυτού του μεγέθους.

Νέα δεδομένα και στο δεξαμενισμό των πλοίων για ναυπηγοεπισκευαστικές εργασίες, θα διαμορφώσει η τοποθέτηση της νέας πλωτής δεξαμενής «Piraeus III» από τον ΟΛΠ-COSCO στο Πέραμα, που αναμένεται να φθάσει στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στο λιμάνι του Πειραιά, περί τα τέλη Φεβρουαρίου-αρχές Μαρτίου.

Η νέα δεξαμενή μήκους 240 μέτρων, πλάτους 45μ., βάθους 18 μ., χωρητικότητας 205,66 τόνων και ανυψωτικής ικανότητας 22.000 τόνων, θα μπορεί να εξυπηρετεί πλέον τα περισσότερα πλοία της ακτοπλοΐας αλλά και ελληνόκτητα κρουαζιερόπλοια. Ήδη για την τοποθέτησή της έχουν εγκριθεί και ήδη εκτελούνται συγκεκριμένα έργα στην περιοχή.

Τα έργα, που υλοποιεί η εταιρεία TEKΑΛ, περιλαμβάνουν εκβάθυνση της λιμενολεκάνης μέχρι και 20 μέτρα λειτουργικό βάθος, νέα δίκτυα ηλεκτροδότησης και υδροδότησης, αλλά και τοποθέτηση τεσσάρων ναύδετων για την αγκυροβόληση των πλοίων. Η ολοκλήρωση των έργων, αναμένεται περίπου στις αρχές Μαρτίου.

Στόχος του ΟΛΠ είναι επίσης το λιμάνι του Πειραιά να αποκτήσει ηγετική θέση στην κρουαζιέρα στη Μεσόγειο, με προσέλκυση 580.000 επιβατών που να έχουν ως λιμάνι εκκίνησης τον Πειραιά και από τους οποίους οι 100.000 να προέρχονται από την Κίνα.

Αναμένεται η επέκταση στο νότιο τμήμα του λιμανιού με τη δημιουργία συνολικά 6 θέσεων πρόσδεσης κρουαζιερόπλοιων νέας γενιάς 350 μέτρων, εφόσον ολοκληρωθεί η σχετική αδειοδότηση από την Περιφέρεια Αττικής και η έκριση από την ΕΕ. Στο ίδιο σημείο αναμένεται να κατασκευαστεί και νέος επιβατικός σταθμός κρουαζιέρας.

Αναμένεται επίσης η ανακατασκευή του κτιρίου της Παγόδας σε πεντάστερο ξενοδοχείο, η μετατροπή των παλαιών αποθηκών σε ξενοδοχείο 4 και 5 αστέρων και η κατασκευή νέας ξενοδοχειακής μονάδας στην περιοχή Porto Leone. Επίσης προβλέπεται η κατασκευή δύο πενταόροφων κτιρίων στάθμευσης αυτοκινήτων έκτασης 75.000m2 το καθένα, και η ανακατασκευή της πέτρινης αποθήκης σε μουσείο μετανάστευσης και ιστορικό αρχείο.

Ο οργανισμός θα προμηθευθεί εξάλλου οικολογικά λεωφορεία για τη διευκόλυνση των μετακινήσεων των επιβατών και του κοινού γύρω από το κεντρικό λιμάνι της ακτοπλοϊας και της κρουαζιέρας.

ΣΧΟΛΙΑ (23)

πολιτης κλαιν

πολυ σωστα μας τα θυμιζουν ΟΝΝΕΔΙΤΗΣ και ilias. Να πω και γω οτι το πρωτο πραγμα που ηταν ετοιμοι να κανουν το βραδυ των εκλογων ,να ακυρωσουν την συμβαση της cosco. Οι ιδιοι σημερα θα βγαζουν σπυρακια αναφυλαξιας ,εχουν παρει τον μπατανα και γλυφουν τους "εχθρους" τους

καταστροφη της χωρας...

Το κκε.. παλι καλα εφυγε απο το λιμανι και εχει πάρει λιγο τα πάνω του...

ΚΑΡΝΑΒΟΣ

ΑΣ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΤΑ ΣΩΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΤΕΧΝΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΓΥΡΕΥΟΥΝΕ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝΕ ΚΑΠΝΟΣ

Χ

Να 'σαι καλά ρε Καραμανλή που τους έφερες κόντρα σε όλη την αριστερίλα και τον προοδευτισμό.Να θυμίσω και τον ΓΑΠ με τα δακρυγόνα.Επίσης ένα ευχαριστώ στον συγχωρεμενο εφοπλιστή Κωνσταντακόπουλο που με το κύρος του και το ειδικό του βάρος έπαιξε μεγάλο ρόλο στην απόφαση των Κινέζων να κάνουν την επένδυση.

ζητω η κινέζοι

επιτέλους έρχονται οι κινέζοι μπας και μας βάλουν σε μια σειρά με την αχριστιλα που μας δέρνει

Yannos

Και ο συριζα το ιδιο οραμα ειχε χαχαχα

AΓΑΠΑΜΕ ΑΛΕΞΗ!

με όραμα και εργατικότητα μετατρέπει τον Πειραιά σε Σιγκαπούρη της Ευρώπης!! Οι γκρινιάρηδες της πασοκονδ κρύβονται !

IAN

O "ΟΝΝΕΔΙΤΗΣ" ΤΑ ΕΙΠΕ ΟΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΘΥΜΙΣΩ ΤΑ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΛΙΚΙΑ ΤΟΥ Γ.Α.Π.....ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ "ΑΓΑΠΑΜΕ ΑΛΕΞΗ" ΠΕΣ ΣΤΟΝ ΚΑΡΑΝΙΚΑ ΤΑ 0.60 ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ 1e ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΤΡΟΛ. ΑΠΟ ΤΙΣ "ΚΟΥΚΛΕΣ", ΣΤΗΝ ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ,ΜΑΞΙΜΟΥ,ΕΞΑΡΧΕΙΑ ΕΝΑΣ Μ Π Α Φ Ο Σ ΔΡΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ, ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙΣ.....!!!!!

Βρε Ουστ

Συριζοσκυλο

ΟΝΝΕΔΙΤΗΣ

ΧΕΙΜΩΝΑΣ 2007. ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗ ΜΠΑΡΑ ΤΟΥ ΟΛΠ ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΜΕ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΟΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΒΙΤΣΑ, ΣΥΝΕΠΙΚΟΥΡΟΥΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΑΝΑΡΧΙΚΟΥΣ ΤΩΝ ΕΞΑΡΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΧΩΡΩΝ, ΕΠΙΤΙΘΕΝΤΑΙ ΜΕ ΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΛΥΣΣΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΛΙΜΕΝΙΚΩΝ ΠΟΥ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΥΝ ΤΟ ΚΤΗΡΙΟ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΤΕΓΑΖΟΤΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΤΑΙΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΤΗΣ ΚΟΣΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΔΗΘΕΝ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ. ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΟΛΙΟΡΚΟΥΝ ΤΟΝ ΤΟΤΕ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΑΝΟ ΚΑΜΜΕΝΟ. ΧΑΡΗ ΣΤΗΝ ΕΓΚΑΙΡΗ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΤΩΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ΜΑΤ Η ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΑΠΟΣΟΒΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΡΧΟΣΥΡΙΖΑΙΟΙ ΔΙΑΣΚΟΡΠΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΠΕΡΙΞ ΣΟΚΑΚΙΑ ΤΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ . ΣΤΗ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΑΚΤΗ ΚΟΝΔΥΛΗ ΚΑΙ ΑΙΓΑΛΕΩ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΑΝ ΤΟΝ ΑΣΤΥΝ. Δ/ΝΤΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΚΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΟ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟ ΚΩΣΤΑ ΤΡΙΚΑΛΙΑΡΗ. _____ΠΩΣ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΟΙ ΦΤΗΝΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΕΣ ΣΥΡΙΖΟΨΕΚΑΣΜΕΝΟΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΦΤΕΡΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΝ ΑΝΕΜΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.

123

ΨΕΥΤΕΣ ΤΣΥΡΙΖΟΚΑΜΜΕΝΟΙ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ......

Miami

Αφεντικά Κινέζοι πείνα έρχεται

Κινέζικο σκλαβόπάζαρο

Οι Κινέζοι λατρεύουνε το ψητό σκυλάκι, αρκεί να είναι λευκό. Μισθοί πείνας στην Cosco και εργασιακή ασφάλεια επιπέδου τριτοκοσμικής μπανανίας (Κίνας) ...

KINEZOS

Αν δεν έχεις πάρει πρέφα συριζοχρυσαυγουλικο απόβλητο, με τη νέα σύμβαση που υπογράφτηκε ο ανειδίκευτος στον ΟΛΠ παίρνει 1.100, αλλα οι Κινέζοι δε προσλαμβάνουν κηφήνες, αυτή είναι η μεγάλη διαφορα, κατάλαβες τώρα; Χάσανε πολλά κόζα τα παιδιά από τη Βαθεια και τη Κoκκάλα, έτσι δεν είναι;

Joi

1100 το μήνα κατώτερο Δεν το λένε και λίγο

A

Εεεμ ξερεις οτι παιρνουν 1100 ευρω? Κανε μια ερευνα πρωτα και μετα γραφεις βλαξ

ΕΓΩ Ο ΜΠΑΡΟΥΦΑΚΗΣ

ΑΥΤΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΒΛΑΞ!ΕΣΥ ΠΟΥ ΤΡΩΣ ΣΑΝΟ!ΚΑΙ ΕΠΕΣΕ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ!ΜΕ ΤΑ 1100 ΕΥΡΩ!ΝΑ ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΠΑΝΤΟΓΝΩΣΤΗ!ΟΤΙ ΤΑ 1100 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ!ΑΛΛΑ ΜΕΙΚΤΑ!ΟΠΟΤΕ ΑΝ ΞΕΡΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ!ΚΑΝΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΟΙΣΜΟΥΣ ΣΟΥ!ΚΑΙ ΒΓΑΛΕ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ!

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

tsakalwtos_euro_arthro

Οι Ευρωπαίοι διαπραγματεύονται με το ΔΝΤ τα... δεσμά της Ελλάδας για τα επόμενα χρόνια - Τι γράφει η γερμανική Süddeutsche Zeitung για τη στάση που κράτησε ο διάδοχος του Βόλφγκανγκ Σόιμπλε στο τελευταίο Eurogroup - Γιατί ο Όλα Σολτς αρνείται συστηματικά τα αιτήματα του ΔΝΤ για την ελάφρυνση του ελληνικού χρέους

10