Η ελληνόκτητη ναυτιλία σε συναγερμό: Δεν στέλνει πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα
Η ελληνόκτητη ναυτιλία σε συναγερμό: Δεν στέλνει πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα
Μετά το βύθισμα του Eternity C και την προπαγάνδα των Χούθι, Έλληνες πλοιοκτήτες οι ηγέτες της ελληνικής ναυτιλίας δηλώνουν ξεκάθαρα ότι δεν θα ρισκάρουν ανθρώπινες ζωές για να περάσουν από έναν επικίνδυνο θαλάσσιο διάδρομο
Η ελληνική ναυτιλιακή κοινότητα παραμένει απόλυτα συνεπής και σταθερή στη στάση της απέναντι στον αυξανόμενο κίνδυνο στην Ερυθρά Θάλασσα, ύστερα από τις συνεχόμενες επιθέσεις των Χούθι σε εμπορικά πλοία.
Ο Πόλυς Βάσου Χατζηιωάννου, διευθύνων σύμβουλος της Safe Bulkers, ήταν σαφής: «Δεν θα στείλουμε ποτέ πλοίο σε περιοχή όπου οι ίδιοι οι ιδιοκτήτες δεν θα αισθάνονταν ασφαλείς να επιβαίνουν. Δεν διακινδυνεύουμε τις ζωές των ανθρώπων μας.»
Ο Γιάννης Ξυλάς της Ariston Navigation και πρόεδρος της INTERCARGO, συμμερίζεται πλήρως την άποψη αυτή ότι ο κίνδυνος για πλοία και πληρώματα παραμένει υψηλός.
Στο ίδιο μήκος κύματος και η Αγγελική Φράγκου της Navios, η οποία δήλωσε ότι οι περισσότεροι ναυλωτές προτιμούν πλέον ασφαλείς εναλλακτικές διαδρομές, έστω και αν αυτό σημαίνει μεγαλύτερο κόστος και διάρκεια ταξιδιού.
Η Star Bulk του Πέτρου Παππά δια στόματος της Χάρης Πλακαντωνάκη σημείωσε ότι αν και οι ναυλωτές επιθυμούν γρήγορη και οικονομική μεταφορά, την τελική ευθύνη φέρει ο πλοιοκτήτης, που πρέπει να αξιολογεί τους κινδύνους και να θέτει όρια.
Ο Πόλυς Βάσου Χατζηιωάννου, διευθύνων σύμβουλος της Safe Bulkers, ήταν σαφής: «Δεν θα στείλουμε ποτέ πλοίο σε περιοχή όπου οι ίδιοι οι ιδιοκτήτες δεν θα αισθάνονταν ασφαλείς να επιβαίνουν. Δεν διακινδυνεύουμε τις ζωές των ανθρώπων μας.»
Ο Γιάννης Ξυλάς της Ariston Navigation και πρόεδρος της INTERCARGO, συμμερίζεται πλήρως την άποψη αυτή ότι ο κίνδυνος για πλοία και πληρώματα παραμένει υψηλός.
Στο ίδιο μήκος κύματος και η Αγγελική Φράγκου της Navios, η οποία δήλωσε ότι οι περισσότεροι ναυλωτές προτιμούν πλέον ασφαλείς εναλλακτικές διαδρομές, έστω και αν αυτό σημαίνει μεγαλύτερο κόστος και διάρκεια ταξιδιού.
Η Star Bulk του Πέτρου Παππά δια στόματος της Χάρης Πλακαντωνάκη σημείωσε ότι αν και οι ναυλωτές επιθυμούν γρήγορη και οικονομική μεταφορά, την τελική ευθύνη φέρει ο πλοιοκτήτης, που πρέπει να αξιολογεί τους κινδύνους και να θέτει όρια.
Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr
Πέντε φορές που ο Εγκέλαδος τράνταξε τον πλανήτη
Διαμερίσματα, αποθήκες και οικόπεδα στο σφυρί από 975 ευρώ
Χαλάει ο καιρός σήμερα με καταιγίδες, κεραυνούς, χαλάζι και ισχυρούς ανέμους - Ποιες περιοχές πλήττονται
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα