Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
Ένας τουρίστας, πολύ κλάμα και μια ελληνική άπνοια
Ένας τουρίστας, πολύ κλάμα και μια ελληνική άπνοια
Δείτε τρέιλερ και διαβάστε κριτικές για τις νέες κινηματογραφικές ταινίες της εβδομάδας...
Η Αντζελίνα Τζολί και ο Τζόνι Ντεπ τα κάνουν (λιμνο)θάλασσα στη Βενετία, ενώ ο Χαβιέ Μπαρδέμ υπόσχεται να σας κάνει να πλαντάξετε στο κλάμα
( * ) Ο ΤΟΥΡΙΣΤΑΣ / THE TOURIST
Του Φλοριάν Χένκελ Φον Ντόνερσμαρκ. Ρομαντική περιπέτεια, 2010, Η.Π.Α. / Γαλλία. 1 ώρα και 43 λεπτά.
Ο Θεός τα δίνει ο Θεός τα παίρνει, και εν προκειμένω φαίνεται ότι όσα καντάρια ταλέντο έδωσε στον έρμο Γερμανό Φλοριάν Χένκελ Φον Ντόνερσμαρκ («Οι Ζωές των Άλλων») του τα πήρε πίσω και με τόκους. Από τα πιο άνευρα, κουλά, ρομαντικά περιπετειώδη θρίλερ (ο Ντόνερσμαρκ πιθανότατα να ήθελε να προσθέσω και τον χαρακτηρισμό ‘χιτσκοκικό’ αλλά θα ήταν προσβολή για τον μακαρίτη) ο «Τουρίστας» σώζεται μόνο εξ’ αιτίας μερικών πραγμάτων, όπως της λάμψης και της γκαρνταρόμπας της Αντζελίνα Τζολί, το πανέμορφο σκηνικό της Βενετίας, το διεστραμμένο ενδιαφέρον του πόσο για χαστούκια, μπορεί να είναι οι ερμηνείες δύο πρωτοκλασάτων ηθοποιών όπως η προαναφερθείσα και ο Τζόνι Ντεπ και της ξεφτίλας των Χρυσών Σφαιρών που τους πρότειναν για βραβείο, όπως και την ίδια την ταινία, στην κατηγορία Κωμωδία ή Μιούζικαλ.
( * ) Ο ΤΟΥΡΙΣΤΑΣ / THE TOURIST
Του Φλοριάν Χένκελ Φον Ντόνερσμαρκ. Ρομαντική περιπέτεια, 2010, Η.Π.Α. / Γαλλία. 1 ώρα και 43 λεπτά.
Ο Θεός τα δίνει ο Θεός τα παίρνει, και εν προκειμένω φαίνεται ότι όσα καντάρια ταλέντο έδωσε στον έρμο Γερμανό Φλοριάν Χένκελ Φον Ντόνερσμαρκ («Οι Ζωές των Άλλων») του τα πήρε πίσω και με τόκους. Από τα πιο άνευρα, κουλά, ρομαντικά περιπετειώδη θρίλερ (ο Ντόνερσμαρκ πιθανότατα να ήθελε να προσθέσω και τον χαρακτηρισμό ‘χιτσκοκικό’ αλλά θα ήταν προσβολή για τον μακαρίτη) ο «Τουρίστας» σώζεται μόνο εξ’ αιτίας μερικών πραγμάτων, όπως της λάμψης και της γκαρνταρόμπας της Αντζελίνα Τζολί, το πανέμορφο σκηνικό της Βενετίας, το διεστραμμένο ενδιαφέρον του πόσο για χαστούκια, μπορεί να είναι οι ερμηνείες δύο πρωτοκλασάτων ηθοποιών όπως η προαναφερθείσα και ο Τζόνι Ντεπ και της ξεφτίλας των Χρυσών Σφαιρών που τους πρότειναν για βραβείο, όπως και την ίδια την ταινία, στην κατηγορία Κωμωδία ή Μιούζικαλ.
Το τελευταίο έχει μια δικαιολογία βέβαια, εφ’ όσον το πακέτο μοιάζει ώρες ώρες με ταινία της Finos Film (χωρίς τα μουσικοχορευτικά και την πλάκα) γυρισμένη σε βαπορέτα. Η μυστηριώδης Ελίζ που καταδιώκεται από την αστυνομία για τη σχέση της με έναν επίσης μυστηριώδη κακοποιό, λαμβάνει διαταγές από τον τελευταίο να επιβιβαστεί στο τρένο και να φλερτάρει με τον πρώτο τυχαίο που θα βρει μπροστά της και θα του μοιάζει (του κακοποιού) ώστε να μπλέξουν τις διωκτικές αρχές που την παρακολουθούν, εφ’ όσον ο εραστής της έχει κάνει πλαστική προσώπου.
Εκεί ξεκινάει τσαφ μπαμ και το ειδύλλιο με τον καθηγητάκο Τζόνι Ντεπ, στο κατόπι τους όμως είναι και ένας μαφιόζος, και όλοι αυτοί καταλήγουν βαρκαρόλα στα κανάλια της Βενετίας και περαντζάδα στους έξοχους χώρους του διάσημου ξενοδοχείου Danieli. O Nτεπ, με ένα από τα χειρότερα look της ζωής του, απλώς δεν περιγράφεται, ενώ το υποθετικά έξυπνο twist της ίντριγκας, λίγο υποψιασμένος να είσαι, το έχεις δει να έρχεται κάπου από τη μέση της ταινίας και μετά. Μεγάλη (και δικαιολογημένη) αποτυχία στο αμερικάνικο box office. – Τ.Θ.
( **** ) BIUTIFUL
Του Αλεχάντρο Γκονζάλες Ιναρίτου. Δράμα, 2010, Ισπανία / Μεξικό. 2 ώρες και 27 λεπτά.
Aν είσαι θεωρητικός του σινεμά (που ευτυχώς δεν είμαι, προτιμώ να προσδιορίζομαι ως βιωματικός) η πρώτη σου μέριμνα μόλις δεις κάτι που ξεπερνάει τα χαρακώματά σου, είναι να του βρεις ψεγάδια και όπως οι πράκτορες του CSI, να τα βάλεις σε κουτάκια ανάλυσης και να κατηγορήσεις το έργο για τα εγκλήματα που διέπραξε. Στην περίπτωση του «Βιutiful» αυτό συνέβη όσο με λίγες ταινίες, αφ’ ενός επειδή όλοι περίμεναν τον Ιναρίτου στη γωνία (κι ο ατάλαντος τον ταλαντούχο ως γνωστόν δεν τον αντέχει) αφ’ ετέρου γιατί το μελόδραμα και η μεταφυσική είναι εύκολοι στόχοι όταν εξ’ αρχής θες να χτυπήσεις, και σε αυτήν την ταινία αμφότεροι οι στόχοι υπάρχουν σε υπερβολή.
Εκεί ξεκινάει τσαφ μπαμ και το ειδύλλιο με τον καθηγητάκο Τζόνι Ντεπ, στο κατόπι τους όμως είναι και ένας μαφιόζος, και όλοι αυτοί καταλήγουν βαρκαρόλα στα κανάλια της Βενετίας και περαντζάδα στους έξοχους χώρους του διάσημου ξενοδοχείου Danieli. O Nτεπ, με ένα από τα χειρότερα look της ζωής του, απλώς δεν περιγράφεται, ενώ το υποθετικά έξυπνο twist της ίντριγκας, λίγο υποψιασμένος να είσαι, το έχεις δει να έρχεται κάπου από τη μέση της ταινίας και μετά. Μεγάλη (και δικαιολογημένη) αποτυχία στο αμερικάνικο box office. – Τ.Θ.
( **** ) BIUTIFUL
Του Αλεχάντρο Γκονζάλες Ιναρίτου. Δράμα, 2010, Ισπανία / Μεξικό. 2 ώρες και 27 λεπτά.
Aν είσαι θεωρητικός του σινεμά (που ευτυχώς δεν είμαι, προτιμώ να προσδιορίζομαι ως βιωματικός) η πρώτη σου μέριμνα μόλις δεις κάτι που ξεπερνάει τα χαρακώματά σου, είναι να του βρεις ψεγάδια και όπως οι πράκτορες του CSI, να τα βάλεις σε κουτάκια ανάλυσης και να κατηγορήσεις το έργο για τα εγκλήματα που διέπραξε. Στην περίπτωση του «Βιutiful» αυτό συνέβη όσο με λίγες ταινίες, αφ’ ενός επειδή όλοι περίμεναν τον Ιναρίτου στη γωνία (κι ο ατάλαντος τον ταλαντούχο ως γνωστόν δεν τον αντέχει) αφ’ ετέρου γιατί το μελόδραμα και η μεταφυσική είναι εύκολοι στόχοι όταν εξ’ αρχής θες να χτυπήσεις, και σε αυτήν την ταινία αμφότεροι οι στόχοι υπάρχουν σε υπερβολή.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα