Ο επόμενος κύκλος της ψηφιακής μαθητείας
Ο επόμενος κύκλος της ψηφιακής μαθητείας
Το Digital Thinkers είναι ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα αμειβόμενης μαθητείας νέων, που ξεκίνησε ο όμιλος TDG (ThinkDigital Group) το 2012 και συνεχίζει φέτος για 5η φορά
Το παράδειγμα και μόνο το παράδειγμα μπορεί να λειτουργήσει ενισχυτικά μιας ιδέας ή και ενός project ειδικά αν αυτό σε κάθε περίπτωση αφορά νέους ανθρώπους με ταλέντο και φιλοδοξίες. Το προσωπικό παράδειγμα που συνοδεύεται η συνδυάζεται με μια μικρή προσωπική ιστορία. Και βεβαίως η αφήγηση της από τον ίδιο /ίδια που την έζησε και την βίωσε. Η Ελένη, ο Γιάννης, η ΄Ελσα, ο Χρήστος και όχι μόνον εκείνοι μπορούν να γίνουν storytellers της προσωπικής εμπειρίας και του βιώματος τους. Να γίνουν φορείς παραδείγματος για το Digital Thinkers είναι ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα αμειβόμενης μαθητείας νέων, που ξεκίνησε ο όμιλος TDG (ThinkDigital Group) το 2012 και συνεχίζει φέτος για 5η φορά.
Αλλά, ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά. 15 φιλόδοξοι νέοι επαγγελματίες και πτυχιούχοι τριτοβάθμιας εκπαίδευσης θα συμμετέχουν στο πρόγραμμα και θα εξερευνήσουν τα νερά του Digital Marketing και της Διαφημιστικής Τεχνολογίας, χώροι στους οποίους διακρίνεται η εταιρία, όντας από τις κορυφαίες στις αναπτυσσόμενες αγορές της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής, όπου δραστηριοποιείται με τοπικά γραφεία.
Το πρόγραμμα θα λάβει χώρα στα γραφεία της Αθήνας και της Πάτρας, ξεκινώντας τον Ιούνιο και με διάρκεια 6 μηνών.
Οι υποψήφιοι που θα επιλεχθούν, θα έχουν την ευκαιρία να εκπαιδευτούν από κορυφαίους επαγγελματίες του κλάδου, σε μία από τις τέσσερις εταιρίες του oμίλου (ThinkDigital, ForestView, TailWind, Project Agora) και σε σύντομο χρονικό διάστημα να αποκομίσουν πολύτιμη γνώση και πρακτική εμπειρία, αλλά και να διεκδικήσουν μια μόνιμη θέση εργασίας μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος.
Το πρόγραμμα αφορά σε αποφοίτους Business administration, Marketing, Organizational Research,Electrical / Computer Engineering, εξοικειωμένους με το Internet και τα Social Media, που διαθέτουν μια πρώτη κατανόηση όρων σχετικά με το Digital Marketing και το Digital Advertising και έχουν πάθος και όρεξη να διακριθούν στον τομέα αυτό.
Μέχρι σήμερα έχουν συμμετάσχει και αποφοιτήσει επιτυχώς 40 νέοι επαγγελματίες. Το 8% του ανθρώπινου δυναμικού της εταιρίας ξεκίνησε από το συγκεκριμένο πρόγραμμα και πάνω από το 90% των συμμετεχόντων προσελήφθη στο τέλος του σε μόνιμη θέση.
Η Ελένη Σκούρα, Publisher Success Manager στην εταιρία Project Agora, συμπληρώνει την 5η της χρονιά στην εταιρία, έχοντας ξεκινήσει από το πρόγραμμα Digital Thinkers, που αποτέλεσε για εκείνη τον συνδετικό κρίκο ανάμεσα στις σπουδές της στο Πολυτεχνείο Πατρών και την αγορά εργασίας.
Την περίοδο που, όπως πολλοί συμφοιτητές της, έψαχνε για την πρώτη της δουλειά, άκουσε για το πρόγραμμα. Κατά τη διάρκεια της μαθητείας είχε την ευκαιρία να “τριφτεί” σε νέες τεχνολογίες, αλλά και να έχει άμεση επαφή με πραγματικούς πελάτες.
Ο Γιάννης Τριανταφυλλίδης, αφού ολοκλήρωσε με διάκριση τις μεταπτυχιακές σπουδές του σε Marketing και Διαφήμιση στην Αγγλία, επέστρεψε στην πατρίδα του τη Θεσσαλονίκη και αναγκάστηκε να εργαστεί σε θέσεις που δεν τον ενδιέφεραν. Ένα πρόγραμμα αμειβόμενης άσκησης ήταν για εκείνον ευκαιρία να μπει σε έναν ταχύτητα αναπτυσσόμενο χώρο, ενώ παράλληλα θα κάλυπτε τα βασικά έξοδα.
“Το κλίμα ήταν πολύ ευχάριστο και γρήγορα μου ανατέθηκαν αρμοδιότητες, υπό την καθοδήγηση έμπειρων στελεχών, που με έκαναν να αισθάνομαι ότι συνεισφέρω σημαντικά. Οι προσπάθειές μου για συνεχή βελτίωση επιβραβεύθηκαν στην πορεία και έξι χρόνια αργότερα εργάζομαι ακόμα στην εταιρία στη θέση Performance Marketing Manager στη Forestview”.
Η Έλσα Χαντζή με τα πρώτα χρόνια της εργασιακής της εμπειρίας σε ερευνητικές ομάδες του Πολυτεχνείου, αναζητούσε έναν τρόπο να συνδυάσει τις σπουδές της ως Computer Engineer με το Digital Marketing. “Θυμάμαι ακόμα την πρώτη μέρα. Αυτό που μου είχε κάνει εντύπωση ήταν το ομαδικό κλίμα, η μεγάλη εμπειρία των trainers, αν και ήταν μικροί ηλικιακά, και η προθυμία τους να λύσουν οποιαδήποτε απορία μας, όσο σημαντική ή ασήμαντη. Τέσσερα χρόνια αργότερα, σήμερα τρέχω την ομάδα του Product της ForestView”.
Ο Χρήστος Δημητρέλλος, απόφοιτος και αυτός του Πολυτεχνείου της Πάτρας με μεταπτυχιακό, έμαθε για το πρόγραμμα από μια συμφοιτήτριά του που εργαζόταν ήδη στην TDG. “Από την πρώτη στιγμή ένιωσα ότι βρίσκομαι σε ένα χώρο που στο μέλλον θα μου αρέσει να εργάζομαι. Αποκόμισα πολλές και χρήσιμες γνώσεις, αλλά βελτιώθηκα και σε χαρακτηριστικά που με προσδιορίζουν ως άνθρωπο. Σήμερα εργάζομαι ως Solutions Engineering Manager στην Ad-tech εταιρεία του ομίλου την Tailwind”.
Αλλά, ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά. 15 φιλόδοξοι νέοι επαγγελματίες και πτυχιούχοι τριτοβάθμιας εκπαίδευσης θα συμμετέχουν στο πρόγραμμα και θα εξερευνήσουν τα νερά του Digital Marketing και της Διαφημιστικής Τεχνολογίας, χώροι στους οποίους διακρίνεται η εταιρία, όντας από τις κορυφαίες στις αναπτυσσόμενες αγορές της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής, όπου δραστηριοποιείται με τοπικά γραφεία.
Το πρόγραμμα θα λάβει χώρα στα γραφεία της Αθήνας και της Πάτρας, ξεκινώντας τον Ιούνιο και με διάρκεια 6 μηνών.
Οι υποψήφιοι που θα επιλεχθούν, θα έχουν την ευκαιρία να εκπαιδευτούν από κορυφαίους επαγγελματίες του κλάδου, σε μία από τις τέσσερις εταιρίες του oμίλου (ThinkDigital, ForestView, TailWind, Project Agora) και σε σύντομο χρονικό διάστημα να αποκομίσουν πολύτιμη γνώση και πρακτική εμπειρία, αλλά και να διεκδικήσουν μια μόνιμη θέση εργασίας μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος.
Το πρόγραμμα αφορά σε αποφοίτους Business administration, Marketing, Organizational Research,Electrical / Computer Engineering, εξοικειωμένους με το Internet και τα Social Media, που διαθέτουν μια πρώτη κατανόηση όρων σχετικά με το Digital Marketing και το Digital Advertising και έχουν πάθος και όρεξη να διακριθούν στον τομέα αυτό.
Μέχρι σήμερα έχουν συμμετάσχει και αποφοιτήσει επιτυχώς 40 νέοι επαγγελματίες. Το 8% του ανθρώπινου δυναμικού της εταιρίας ξεκίνησε από το συγκεκριμένο πρόγραμμα και πάνω από το 90% των συμμετεχόντων προσελήφθη στο τέλος του σε μόνιμη θέση.
Η Ελένη Σκούρα, Publisher Success Manager στην εταιρία Project Agora, συμπληρώνει την 5η της χρονιά στην εταιρία, έχοντας ξεκινήσει από το πρόγραμμα Digital Thinkers, που αποτέλεσε για εκείνη τον συνδετικό κρίκο ανάμεσα στις σπουδές της στο Πολυτεχνείο Πατρών και την αγορά εργασίας.
Την περίοδο που, όπως πολλοί συμφοιτητές της, έψαχνε για την πρώτη της δουλειά, άκουσε για το πρόγραμμα. Κατά τη διάρκεια της μαθητείας είχε την ευκαιρία να “τριφτεί” σε νέες τεχνολογίες, αλλά και να έχει άμεση επαφή με πραγματικούς πελάτες.
Ο Γιάννης Τριανταφυλλίδης, αφού ολοκλήρωσε με διάκριση τις μεταπτυχιακές σπουδές του σε Marketing και Διαφήμιση στην Αγγλία, επέστρεψε στην πατρίδα του τη Θεσσαλονίκη και αναγκάστηκε να εργαστεί σε θέσεις που δεν τον ενδιέφεραν. Ένα πρόγραμμα αμειβόμενης άσκησης ήταν για εκείνον ευκαιρία να μπει σε έναν ταχύτητα αναπτυσσόμενο χώρο, ενώ παράλληλα θα κάλυπτε τα βασικά έξοδα.
“Το κλίμα ήταν πολύ ευχάριστο και γρήγορα μου ανατέθηκαν αρμοδιότητες, υπό την καθοδήγηση έμπειρων στελεχών, που με έκαναν να αισθάνομαι ότι συνεισφέρω σημαντικά. Οι προσπάθειές μου για συνεχή βελτίωση επιβραβεύθηκαν στην πορεία και έξι χρόνια αργότερα εργάζομαι ακόμα στην εταιρία στη θέση Performance Marketing Manager στη Forestview”.
Η Έλσα Χαντζή με τα πρώτα χρόνια της εργασιακής της εμπειρίας σε ερευνητικές ομάδες του Πολυτεχνείου, αναζητούσε έναν τρόπο να συνδυάσει τις σπουδές της ως Computer Engineer με το Digital Marketing. “Θυμάμαι ακόμα την πρώτη μέρα. Αυτό που μου είχε κάνει εντύπωση ήταν το ομαδικό κλίμα, η μεγάλη εμπειρία των trainers, αν και ήταν μικροί ηλικιακά, και η προθυμία τους να λύσουν οποιαδήποτε απορία μας, όσο σημαντική ή ασήμαντη. Τέσσερα χρόνια αργότερα, σήμερα τρέχω την ομάδα του Product της ForestView”.
Ο Χρήστος Δημητρέλλος, απόφοιτος και αυτός του Πολυτεχνείου της Πάτρας με μεταπτυχιακό, έμαθε για το πρόγραμμα από μια συμφοιτήτριά του που εργαζόταν ήδη στην TDG. “Από την πρώτη στιγμή ένιωσα ότι βρίσκομαι σε ένα χώρο που στο μέλλον θα μου αρέσει να εργάζομαι. Αποκόμισα πολλές και χρήσιμες γνώσεις, αλλά βελτιώθηκα και σε χαρακτηριστικά που με προσδιορίζουν ως άνθρωπο. Σήμερα εργάζομαι ως Solutions Engineering Manager στην Ad-tech εταιρεία του ομίλου την Tailwind”.
Ο Γιάννης Αντωνίου, απόφοιτος του ΟΠΑ στο τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας, με MBA, συμμετείχε στο πρόγραμμα το 2013 και εργάζεται σήμερα ως Digital Manager στον όμιλο της L’Oreal. “Οι έξι μήνες του προγράμματος ήταν για εμένα μία επαγγελματική επιτάχυνση. Εκεί άρχισα να εξοικειώνομαι με το digital media buying, το performance marketing, αλλά και τη διαχείριση πωλήσεων και την εξυπηρέτηση πελάτη. Το υψηλό επίπεδο επαγγελματιών και η βαθιά γνώση του αντικειμένου, κάνουν το πρόγραμμα Digital Thinkers το ιδανικό σχολείο για έναν νέο επαγγελματία του χώρου”.
Ο Άλεξ Καραγεώργης, COO της TDG, εξηγεί πώς γεννήθηκε το πρόγραμμα και τι σημαίνει για την εταιρία: “Το πρόγραμμα μαθητείας Digital Thinkers αποτελεί μια διαχρονική προσπάθεια ενίσχυσης του ομίλου ως προς την γνώση για το ψηφιακό μάρκετινγκ, σε μία αγορά που χρειάζεται διακαώς εμπλουτισμό με στελέχη ικανά να εξελίξουν στην πράξη, την άρτια χρήση τους Διαδικτύου. Σήμερα με περηφάνια βλέπουμε αποφοίτους του προγράμματος να διαπρέπουν σε εταιρίες εντός και εκτός Ελλάδος, όχι μόνο λόγω ικανότητας, αλλά πρωτίστως λόγω του ήθους και του πάθους τους να χτίσουν την αγορά αυτή. Τελικά αυτό που κάνει τους αποφοίτους μας να ξεχωρίζουν, είναι ο βασικός κορμός τους προγράμματος “Ηire for Αttitude” και όλα τα υπόλοιπα μπορούν να διδαχθούν!”
Η διαδικασία των αιτήσεων θα είναι ανοιχτή έως τις 19 Απριλίου. Περισσότερες πληροφορίες και αιτήσεις στη σελίδα του προγράμματος Digital Thinkers.
Ο Άλεξ Καραγεώργης, COO της TDG, εξηγεί πώς γεννήθηκε το πρόγραμμα και τι σημαίνει για την εταιρία: “Το πρόγραμμα μαθητείας Digital Thinkers αποτελεί μια διαχρονική προσπάθεια ενίσχυσης του ομίλου ως προς την γνώση για το ψηφιακό μάρκετινγκ, σε μία αγορά που χρειάζεται διακαώς εμπλουτισμό με στελέχη ικανά να εξελίξουν στην πράξη, την άρτια χρήση τους Διαδικτύου. Σήμερα με περηφάνια βλέπουμε αποφοίτους του προγράμματος να διαπρέπουν σε εταιρίες εντός και εκτός Ελλάδος, όχι μόνο λόγω ικανότητας, αλλά πρωτίστως λόγω του ήθους και του πάθους τους να χτίσουν την αγορά αυτή. Τελικά αυτό που κάνει τους αποφοίτους μας να ξεχωρίζουν, είναι ο βασικός κορμός τους προγράμματος “Ηire for Αttitude” και όλα τα υπόλοιπα μπορούν να διδαχθούν!”
Η διαδικασία των αιτήσεων θα είναι ανοιχτή έως τις 19 Απριλίου. Περισσότερες πληροφορίες και αιτήσεις στη σελίδα του προγράμματος Digital Thinkers.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα