Δοκιμάζουμε το νέο Renault Megane CC

Δοκιμάζουμε το νέο Renault Megane CC

Πατάς το κουμπί και η γυάλινη οροφή εξαφανίζεται σε 20 sec στον χώρο αποσκευών. Τα αστέρια περιμένουν να τα μετρήσεις…

Δοκιμάζουμε το νέο Renault Megane CC
Οι πωλήσεις δείχνουν ότι οι αγοραστές θέλουν cabrio αυτοκίνητο με σκληρή οροφή για λόγους ακαμψίας, στεγανότητας, άνεσης ταξιδιού αλλά και ασφάλειας.

Η Renault είχε διαβλέψει αυτή την τάση από το προηγούμενο Megane CC επενδύοντας στο στυλ coupe - cabriolet. Το καινούριο Megane CC διαθέτει οροφή και μηχανισμό της γερμανικής Karmann, αλλά η τοποθέτηση γίνεται στο εργοστάσιο της Renault στο Ντουάι. Το συνολικό βάρος της γυάλινης οροφής (75 kg) μαζί με τον ηλεκτρικό μηχανισμό (25 kg) ανέρχεται στα 110 kg.

Η γυάλινη οροφή, με συντελεστή διαπερατότητας 35, επιτρέπει την απρόσκοπτη θέα προς τα πάνω ακόμη κι όταν αυτή είναι κλειστή, ενώ ταυτόχρονα φιλτράρει τις ακτίνες του ήλιου. Για όσους δεν επαρκεί αυτό, υπάρχει και συρόμενο κουρτινάκι.

Με το αυτοκίνητο ανοιχτό έγινε ειδική μελέτη από τους μηχανικούς της Renault ώστε να ελαχιστοποιηθούν οι στροβιλισμοί. Ετσι, μετακινήθηκε 6 cm πιο μπροστά το παρμπρίζ και δημιουργήθηκε ένας μικρός σταθερός διαφανής αεροφράκτης ανάμεσα στα πίσω προσκέφαλα.

Στην πράξη διαπιστώσαμε ότι ο αέρας δεν είναι ενοχλητικός για τους εμπρός επιβάτες μέχρι τα 120 km/h. Φυσικά όταν δεν κάθεται κάποιος πίσω -ούτως ή άλλως αυτό δεν είναι εύκολο- υπάρχει επιπλέον ανεμοθραύστης, που καλύπτει τα πίσω καθίσματα. Οι σχεδιαστές της Renault εγγυώνται μέχρι τα 100 km/h ακόμη και για την κόμμωση της καλής σας.
Κλείσιμο

Σε περίπτωση ανατροπής του αυτοκινήτου υπάρχουν στα πίσω προσκέφαλα 2 roll bars, τα οποία ανυψώνονται αμέσως κατά 23 cm όταν η οροφή είναι ανοιχτή και κατά 12 cm όταν η οροφή είναι κλειστή. Οσον αφορά στην ακαμψία, όταν το αυτοκίνητο είναι κλειστό δεν καταλαβαίνεις ότι πρόκειται για cabrio - πρακτικά δεν έχει διαφορά από το Megane Coupe.

Με την οροφή ανοιχτή γίνεται ακόμα περισσότερο αισθητή η δουλειά των μηχανικών της Renault. Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά το νέο CC έχει κατά 80% βελτιωμένη στατική ακαμψία και κατά 30% βελτιωμένη δυναμική ακαμψία. Ισως έτσι εν μέρει δικαιολογείται ότι το CC είναι 160 kg βαρύτερο από το αντίστοιχο hatchback μοντέλο.

Το επιπλέον βάρος υποχρέωσε τους μηχανικούς να ενισχύσουν την ανάρτηση στη σκληρότητα των ελατηρίων, στην αντιστρεπτική ράβδο, ενώ και ο πίσω άξονας έγινε 25% πιο άκαμπτος. Ασε την οροφή ανοιχτή!

Ολα αυτά στον δρόμο λειτουργούν ευεργετικά όσον αφορά στην τελική αίσθηση που αποκομίζει ο οδηγός. Με άφθονη ροπή από τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1,4 lt, καλά κλιμακωμένο 6άρι κιβώτιο και ακριβές τιμόνι, το CC μπορεί να σε παρασύρει ακόμη και σε σπορ ρυθμό.

Για να μην παρεξηγηθούμε δεν είναι σπορ αυτοκίνητο, για χαλαρές βόλτες φτιάχτηκε και αυτό το υπηρετεί άριστα. Αλλά αν έρθεις στο κέφι, ρε παιδί μου, δεν θα πει όχι και σε μια γκαζιά. Αντε, δύο!

Το CC συμπεριφέρεται σαν ένα σώμα χωρίς τριγμούς και στρεβλώσεις. Τέλος, δεν μπορείς να μην παρατηρήσεις την άριστη ποιότητα των υλικών, από το δέρμα έως τα μαλακά πλαστικά.

Το Megane CC διαθέτει σύστημα παρακολούθησης της πίεσης των ελαστικών, προβολής bi xenon, που ενεργοποιούνται αυτόματα όπως και οι καθαριστήρες, cruise control με περιοριστή ταχύτητας, ενώ το ABS συνεπικουρείται από κατανεμητή της πέδησης (EBD) και Brake Assist.

Ιδιαίτερα πρακτικό είναι το ότι μαζί με τις πόρτες κλειδώνει και το ντουλαπάκι του συνοδηγού (9 lt), οπότε ο οδηγός μπορεί να ασφαλίσει τα προσωπικά του αντικείμενα χωρίς να χρειαστεί να κλείσει την οροφή.

Οι πρώτες εντυπώσεις που αποκομίσαμε από το Megane CC είναι κάτι παραπάνω από θετικές. Μάλιστα στη Βαλένθια βρήκαμε την ευκαιρία να περάσουμε και από τη διαδρομή του λιμανιού, όπου στις 27 Ιουνίου θα διεξαχθεί το ευρωπαϊκό GP. Σταματήσαμε μπροστά στα «tinglados» και χρονομετρήσαμε το άνοιγμα της οροφής: διαρκεί πέντε φορές περισσότερο από τον χρόνο που χρειάζονται οι μηχανικοί της Renault για να αλλάξουν τα ελαστικά στον Κουμπίτσα. Μάλιστα γελάσαμε στη σκέψη ότι είχαμε στα χέρια μας το «δεύτερο» ανοιχτό αυτοκίνητο της εταιρείας. Το πρώτο με κωδικό R30 απευθύνεται αποκλειστικά στους Ρόμπερτ Κουμπίτσα και Βιτάλι Πετρόφ...

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας:
1.397 cc
Ισχύς: 130 PS / 5.500 rpm
Ροπή:    19,5 kgm / 2.250 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 200 km/h
Επιτάχυνση 0-100km: 10,7 sec
Βάρος: 1.500 kg
Μικτή κατανάλωση (/100km): 7,3 lt
Διαστάσεις Μ/Π/Υ:  4.485/1811/1.434 mm
Χώρος αποσκευών:  417 lt
Εκπομπές CO2: 169 gr/km
Τιμή: γύρω στις 20.000€  (εκτίμηση)
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Δείτε Επίσης