Δοκιμάζουμε το νέο Kia Sportage

Δοκιμάζουμε το νέο Kia Sportage

H Kia ρίχνει και στην ελληνική αγορά το δυνατότερο χαρτί της. Το ολοκαίνουριο Sportage είναι τόσο καλό όσο δείχνει;

Αναμφίβολα μιλάμε για ένα από τα ομορφότερα SUV που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή στην αγορά. Αυτό το  μοντέλο θα τολμούσα να πως ξεφεύγει πλέον από τον ανταγωνισμό ο οποίος, σε μεγάλο βαθμό, επιμένει στον συντηρητισμό.
Στην κατηγορία των ρηξικέλευθων SUV θα βάζαμε και το Nissan Juke, όμως αυτό ανήκει σε μια άλλη, μικρότερη κατηγορία. Δεν συμβαίνει το ίδιο όμως με τον εμπορικό βασιλιά της κατηγορίας στην Ελλάδα, το Qashqai, με το οποίο το Sportage θα κονταροχτυπηθεί εμπορικά.
Οι Κορεάτες, διά ευρωπαϊκών εμπνεύσεων (το σχεδιαστικό κέντρο είναι στη Γερμανία), ανέπτυξαν ενα όμορφο σχεδιαστικά αυτοκίνητο. Μηχανικά, ο κινητήρας, είναι ο ισχυρότερος ατμοσφαιρικός της αγοράς (1,6 lt απόδοσης 135 PS). Ενα μηχανικό σύνολο γραμμικό, δυνατό, που δεν θα σε προδώσει σχεδόν σε όλο το φάσμα των στροφών. Μιλάμε για έναν κινητήρα που συμπεριφέρεται σαν να διαθέτει turbo, σε ένα μεγαλύτερο φάσμα στροφών, και κυρίως από τις 2.000 rpm και πάνω. Σύμμαχος στην καλή λειτουργία του κινητήρα είναι και το 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο είναι καλό σε αίσθηση.

Το εσωτερικό του σχεδιαστικά δεν συνάδει απόλυτα με την εξωτερική σχεδίαση. Βλέπετε, οι προσδοκίες βλέποντας την εξωτερική σχεδίαση είναι πολλές. Οχι ότι δεν είναι όμορφο. Αντιθέτως είναι από τα πιο καλαίσθητα και εργονομικά στην κατηγορία, με καλή ποιότητα κατασκευής. Στον κεντρικό πίνακα οργάνων ξεχωρίζει το μεγάλο ταχύμετρο, με το στροφόμετρο να βρίσκεται αριστερά και τους δείκτες βενζίνης και θερμοκρασίας δεξιά του. Οι θέσεις για τα μικροαντικείμενα είναι ικανοποιητικές, όπως και οι εσωτερικοί χώροι του Sportage. Ενας οικογενειάρχης θα κινήσει με άνεση τα πέντε μέλη της οικογένειάς του και τις αποσκευές τους (465 lt).  
Στον δρόμο ξεχωρίζει η εξαιρετική ποιότητα κύλισης που δείχνει το επόμενο βήμα της Kia μετά το επίσης πολύ καλό Ceed πρώτης γενιάς. Η ηχομόνωση είναι επιπέδου SUV των 50.000 ευρώ και πάνω, ενώ και η άνεση είναι σε υψηλά δεδομένα λόγω των μεγάλων διαδρομών της ανάρτησης. Είναι λες και το Sportage κατασκευάστηκε, ή σωστότερα ρυθμίστηκε, για τους κακοτράχαλους ελληνικούς δρόμους!

Ακόμα και στις υπερβολές το αμάξωμα δεν «πλέει», ενώ ο κινητήρας είναι ιδιαίτερα ελαστικός στα ανεβοκατεβάσματα του οδηγού. Θα μου πείτε, μα, καλά, σε όλα άριστο είναι το Sportage; Αν θα θέλαμε να βάλουμε κάτι στα μείον του, τότε αυτό θα ήταν η αίσθηση του τιμονιού, το οποίο μεν είναι απόλυτα υπάκουο, αλλά λίγο πιο ελαφρύ από τα δικά μας δεδομένα. Βέβαια είναι πολύ άνετο, ιδιαίτερα στις εντός των τειχών μετακινήσεις.

Από εκεί και πέρα ο 1,6 lt ατμοσφαιρικός κινητήρας μάς κέρδισε λόγω και της οικονομικής συμπεριφοράς του, αφού κατά τη διάρκεια της δοκιμή μας δεν ξεπέρασε κατά μέσον όρο τα 7,3 lt/100 km, και αυτό σε φυσιολογική οδήγηση. Ολα τα παραπάνω σαφώς θα ήταν διαφορετικά αν η τιμή του Kia Sportage δεν ξεκινούσε από τα 20.090 ευρώ (18.975 ευρώ με απόσυρση) που το καθιστά αυτομάτως στην κατηγορία που έχουμε ονομάσει εδώ στο «car+speed» «παίρνεις πολύ περισσότερο αυτοκίνητο απ’ ό,τι πληρώνεις».

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας:
1.591 cc
Ισχύς: 135 PS/6.300 rpm
Ροπή: 16,8 kgm/4.850 rpm
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 178 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km 10,9 sec
Μικτή κατανάλωση: 6,8 lt/100 km
Εκπομπές CO2: 158 g/km
Βάρος: 1.305 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.440x1.855x1.635 mm
Χώρος αποσκευών: 465 lt
Τιμή: 20.090 ευρώ, 18.975 ευρώ με απόσυρση








ΣΧΟΛΙΑ (10)

XARALAMPOSK

 ΣΚΕΥΤΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΕΧΩ 2 ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ!!! 1.ΒΓΕΝΕΙ ΜΕ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΣΥΣΤΗΜΑ ISOFIX ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ???ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ

Αλεξης

εγω οταν κατεβαινω απο τα χιονοδρομικα ολο κατι 4χ4 βλεπω στα χαντακια!!!!!!!!! το αυτοκινητο ειναι πολυ καλο και το παρηγγειλα αμεσως μολις το οδηγησα

ΚΥΘΗΡΙΟΣ

ΤοSPORTAGE σε DIESEL πότε θα έρθει; 

nikos

 telio to exo paragili

philip

αν κι η ΚΙΑ μου ακουγεται φτηνιαρικη ωστοσο το αυτοκινητακι πολυ συμπαθες.μπραβο θα φαει ολες τις φαντασμενες εταιριες VW AUDI που τα πουλανε τα 1400κυβικα τους με 35.000..μοιαζει λιγο στα φαναρια με TIGUAN

george

 μπορει εσεις κατω οι αθηναιοι να το εχετε για να παρκενετε στα πεζοδρομια αλλα εδω στην βορεια ελλαδα γι αυτο τα εχουμε τα τζιπ.....

χρηστος

george αν έπαιρναν τζιπ μόνο όσοι σκαρφάλωναν στα βουνά και είχαν active τρόπο ζωής τότε δεν θα κυκλοφορούσαν πάνω από 500 τζιπ στην Ελληνική επικράτεια!Που ζεις?Στις Άνδεις?Πάρε άδεια από τον πύργο ελέγχου και προσγειώσου στην πραγματικότητα ....

Thomas

 @george: Για τα πεζοδρομια το θέλουμε, δεν πειράζει! Για το χιονοδρομικό έχουμε άλλο : το range rover sport!

george

 καλο???? τι θα ανεβει αυτο βουνο???? χαχαχαχαχ μονο για πολη ειναι .... ουτε στα χιονοδρομικα δεν θα μπορει να ανεβει χαχαχα

κωστας

 Δεν μπορεί κανένας Ευρωπαίος ή Ιάπωνας να φτιάξει τόσο καλό αυτοκίνητο σε τέτοια τιμή,και έρχεται και το picanto..

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

Test: Mitsubishi Eclipse Cross

Η ιαπωνική φίρμα λανσάρει στη χώρα μας το Eclipse Cross. Δοκιμάζουμε το SUV μοντέλο της Mitsubishi και συμπληρώνουμε πάνω από 500 χιλιόμετρα μαζί του.

Δοκιμή: Volvo XC40 D4

Δοκιμάζουμε το νέο XC40 σε εθνική και επαρχιακό δίκτυο, στην ισχυρότερη diesel έκδοσή του, η οποία συνδυάζεται στάνταρ με αυτόματο κιβώτιο και τετρακίνηση.

audi-a6

Στο Πόρτο της Πορτογαλίας έγινε η παγκόσμια δημοσιογραφική παρουσίαση του ολοκαίνουργιου Audi A6 και εμείς ταξιδέψαμε μέχρι εκεί για να οδηγήσουμε το νέο γερμανικό μεγάλο σεντάν.

X1-Sdrive18i

Με αναβαθμισμένο 1.500άρη turbo κινητήρα και νέο αυτόματο κιβώτιο, η BMW X1 sDrive18i αποκτά ακόμη περισσότερα εφόδια για να αντιμετωπίσει τον έτσι κι αλλιώς δύσκολο ανταγωνισμό στην κατηγορία των crossover/SUV μοντέλων.

Subaru-XV-Test

Η 2η γενιά του XV βάζει δυναμικά τη Subaru στο «παιχνίδι» της κατηγορίας των crossover.