WRC: Με κεκτημένη ταχύτητα ο Λάτβαλα
WRC: Με κεκτημένη ταχύτητα ο Λάτβαλα
Η νίκη στο Ράλι Ακρόπολις φαίνεται πως έδωσε φτερά στον Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα! Ο οδηγός της Volkswagen σημείωσε τον καλύτερο χρόνο στη κατατακτήρια ειδική διαδρομή του Ράλι Σαρδηνίας.
Η νίκη στο Ράλι Ακρόπολις φαίνεται πως έδωσε φτερά στον Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα! Ο οδηγός της Volkswagen σημείωσε τον καλύτερο χρόνο στη κατατακτήρια ειδική διαδρομή του Ράλι Σαρδηνίας.
Αυτό του έδωσε το δικαίωμα να επιλέξει τη σειρά εμφάνισής του στις σκληρές διαδρομές του ιταλικού νησιού και όπως ήταν εύλογο, μιας και το δελτίο καιρού μιλά αποκλειστικά για ηλιοφάνεια και υψηλές θερμοκρασίες, ο 28χρονος επέλεξε να είναι ο τελευταίος εκ των οδηγών με World Rally Cars που θα πατήσει γκάζι – δηλαδή δέκατος-τρίτος.
«Είμαι πολύ χαρούμενος. Είχα εξ αρχής καλή αίσθηση πίσω από το τιμόνι. Αύριο θα πρέπει να προσπαθώ να μένω στη καθαρή πλευρά του δρόμου. Οι ειδικές είναι στενές και υπάρχουν πολλές μεγάλες πέτρες και λακκούβες. Θέλω να πάρω ξανά τη νίκη αλλά ξέρω πως πρόκειται για ένα πολύ σκληρό ράλι: για τους οδηγούς, τους συνοδηγούς, τα αυτοκίνητα αλλά και τα ελαστικά», σχολίασε ο Λάτβαλα.
Μόλις 690 χιλιοστά του δευτερολέπτου πιο αργός ήταν ο Ευγένι Νοβίκοφ με το Fiesta RS WRC της M-Sport ενώ ο Κάλιντ Αλ-Κασίμι με Citroen DS3 WRC, θα είναι αυτός που θα «ανοίξει» την αυλαία, μαζί και το δρόμο…
Αυτό του έδωσε το δικαίωμα να επιλέξει τη σειρά εμφάνισής του στις σκληρές διαδρομές του ιταλικού νησιού και όπως ήταν εύλογο, μιας και το δελτίο καιρού μιλά αποκλειστικά για ηλιοφάνεια και υψηλές θερμοκρασίες, ο 28χρονος επέλεξε να είναι ο τελευταίος εκ των οδηγών με World Rally Cars που θα πατήσει γκάζι – δηλαδή δέκατος-τρίτος.
«Είμαι πολύ χαρούμενος. Είχα εξ αρχής καλή αίσθηση πίσω από το τιμόνι. Αύριο θα πρέπει να προσπαθώ να μένω στη καθαρή πλευρά του δρόμου. Οι ειδικές είναι στενές και υπάρχουν πολλές μεγάλες πέτρες και λακκούβες. Θέλω να πάρω ξανά τη νίκη αλλά ξέρω πως πρόκειται για ένα πολύ σκληρό ράλι: για τους οδηγούς, τους συνοδηγούς, τα αυτοκίνητα αλλά και τα ελαστικά», σχολίασε ο Λάτβαλα.
Μόλις 690 χιλιοστά του δευτερολέπτου πιο αργός ήταν ο Ευγένι Νοβίκοφ με το Fiesta RS WRC της M-Sport ενώ ο Κάλιντ Αλ-Κασίμι με Citroen DS3 WRC, θα είναι αυτός που θα «ανοίξει» την αυλαία, μαζί και το δρόμο…
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα