Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Σε δημοπρασία το πρώτο αγωνιστικό Golf
Σε δημοπρασία το πρώτο αγωνιστικό Golf
Με σχεδόν πέντε δεκαετίες ζωής, το Golf είναι το μοντέλο με τις καλύτερες πωλήσεις στη VW και ένα από τα τρία καλύτερα πωληθέντα μοντέλα στον κόσμο, με πάνω από 35 εκατομμύρια μονάδες μέχρι το 2019.
Μετά το λανσάρισμα του το 1974, ο Rolf Nothelle εισήγαγε το 1975 στο Βέλγιο ένα κόκκινο αγωνιστικό Mk1. Αυτό έμελλε να καταλάβει την πρώτη θέση στο Grand Prix circuit του Hockenheimring με τον Bernd Lilier στο τιμόνι. Ευτυχώς, εκείνο το αυτοκίνητο άρπαξε σήμερα η RM Sotheby’s. Για τους λάτρεις του θρυλικού Golf με την αγωνιστική κληρονομιά, αυτή είναι η χρυσή ευκαιρία που δεν πρέπει να χάσουν.
Ενώ το αρχικό αγωνιστικό αυτοκίνητο Golf Mk1 είχε 4κύλινδρο κινητήρα 1,6 λίτρων με ισχύ 162 ίππους, στο συγκεκριμένο αυτός έχει αντικατασταθεί με έναν αντίστοιχο 1.8 λίτρων και 175 ίππων με καρμπυρατέρ Weber 45 DCOE και αυτόματη ανάφλεξη. Άλλα πράγματα που προστέθηκαν ήταν ένα σετ τροχών BBS, η ανάρτηση Uniball και ένα σύστημα φρένων με τέσσερις δαγκάνες εμπρός και δυο πίσω. Αυτό το αγωνιστικό αυτοκίνητο Golf Mk1 διατηρήθηκε εντός οικογένειας όλα αυτά τα χρόνια. Ο Marcus Nothelle αποκατέστησε το όχημα για λογαριασμό της Volkswagen AG το 2011 και το παρουσίασε περήφανος στο κοινό τον Μάρτιο του 2012.
Όπως ισχυρίζεται ο ίδιος, το συγκεκριμένο αγωνιστικό Golf είναι έτοιμο για νέες περιπέτειες ακόμη και σήμερα, αφού βρίσκεται σε άριστη κατάσταση ικανό για χρήση σε πίστες. Πρόκειται για ένα παιχνίδι πίστας με χαρακτήρα, αν μας ρωτάτε…
Ενώ το αρχικό αγωνιστικό αυτοκίνητο Golf Mk1 είχε 4κύλινδρο κινητήρα 1,6 λίτρων με ισχύ 162 ίππους, στο συγκεκριμένο αυτός έχει αντικατασταθεί με έναν αντίστοιχο 1.8 λίτρων και 175 ίππων με καρμπυρατέρ Weber 45 DCOE και αυτόματη ανάφλεξη. Άλλα πράγματα που προστέθηκαν ήταν ένα σετ τροχών BBS, η ανάρτηση Uniball και ένα σύστημα φρένων με τέσσερις δαγκάνες εμπρός και δυο πίσω. Αυτό το αγωνιστικό αυτοκίνητο Golf Mk1 διατηρήθηκε εντός οικογένειας όλα αυτά τα χρόνια. Ο Marcus Nothelle αποκατέστησε το όχημα για λογαριασμό της Volkswagen AG το 2011 και το παρουσίασε περήφανος στο κοινό τον Μάρτιο του 2012.
Όπως ισχυρίζεται ο ίδιος, το συγκεκριμένο αγωνιστικό Golf είναι έτοιμο για νέες περιπέτειες ακόμη και σήμερα, αφού βρίσκεται σε άριστη κατάσταση ικανό για χρήση σε πίστες. Πρόκειται για ένα παιχνίδι πίστας με χαρακτήρα, αν μας ρωτάτε…
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα