News
#TAGS:

Το Nissan GT-R50 στο Goodwood

Nissan_GT_R50_by_Italdesign___Goodwood__5_

Οι εργοστασιακοί οδηγοί της Nissan στο GT3, Lucas Ordonez και Alex Buncombe, βρέθηκαν στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του  Goodwood, οδηγώντας το εκπληκτικό  Nissan GT-R50 από την Italdesign.

Οι Ordóñez και  Buncombe, οδήγησαν το πρωτότυπο για  1,86 χλμ στο δρόμο  του Goodwood House, στο Δυτικό Σάσεξ της  Αγγλίας.

 

"Το Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood είναι το ιδανικό σκηνικό για την παρουσίαση του Nissan GT-R50 από την Italdesign, το οποίο συνδυάζει τη δύναμη με την  τέχνη για να γιορτάσει  50 χρόνια εμπνευσμένα από τα όνειρα των πελατών μας", δήλωσε ο Alfonso Albaisa, αντιπρόεδρος παγκόσμιου σχεδιασμού της Nissan. "Όπως και το ίδιο το πρωτότυπο, το Goodwood είναι μια γιορτή του σχεδιασμού, των επιδόσεων  και της αγάπης για τη δημιουργικότητα της παρελθούσας και μελλοντικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Είναι το τέλειο σκηνικό για να παρουσιαστεί ένα μοναδικό όχημα που θα προκαλέσει τη φαντασία των ανθρώπων για μεγαλύτερα όνειρα."

 

Το πρωτότυπο GT-R50 που παρουσιάστηκε στο Goodwood, προϊόν της πρώτης συνεργασίας  μεταξύ της Nissan και της Italdesign,  θα μπορούσε να αποτελέσει το  προσχέδιο για μια εξαιρετικά περιορισμένη σειρά χειροποίητων αυτοκινήτων παραγωγής. Το συγκεκριμένο πρωτότυπο των 720ps, δημιουργήθηκε με αφορμή την 50η επέτειο τόσο του GT-R για  το 2019, όσο και της Italdesign για το 2018.

 

ΣΧΟΛΙΑ (12)

Σάκης

Εγω αυτό που πρόσεξα στο κουβαδάκι με τα πολλά άλογα είναι στο βίντεο στο τέλος που κάνει τον γύρο στην πίστα , ότι σέρνει μία φίσα με καλώδιο απο κάτω, ξέρει κάποιος τι είναι ;;;;

George

Στο Goodwood, τον αγώνα του 1,86 χλμ. κέρδισε το πρωτότυπο VW I.D. R Pikes Peak με μισό δευτ. διαφορά από το Nio EP 9, που όμως είναι street legal και θεωρείται αυτοκίνητο παραγωγής. 2+ δευτερόλεπτα μετά το δεύτερο ηλεκτρικό τερμάτισε ο πρώτος γκαζοτενεκές.

Εσυ τοτε

Παρε ηλεκτρικο με ηχο black and decker με μεγιστη πραγματικη αυτονομια κανα 200 αρι χλμ με ηρεμη οδηγηση και ασε εμας με τους γκαζοτενεκεδες μας.

George

Σε 5 χρόνια που θα αλλάξω αυτοκίνητο εννοείται πως θα πάρω ηλεκτρικό. Όποιος παίρνει οτιδήποτε άλλο τότε, αυτό θα απαξιώνεται πολύ γρήγορα. Ο ήχος είναι θέμα γούστου. Σε ήρεμη οδήγηση ακούς μόνο τον αέρα και τα λάστιχα. Η αυτονομία με ήρεμη οδήγηση είναι ήδη στα 500 χιλιόμετρα στα τοπ μοντέλα και σε 5 χρόνια θα είναι στα 1000. Τα 500 χλμ. θα είναι η βάση και θα αφορά αυτοκίνητα κάτω των 20.000 ευρώ. Δηλαδή εκεί που είναι η μεγάλη μάζα αγοραστών.

GT-R

θα ξαναμπειτε στα λαγουμια σας ναζιστοσυντηρητες μολις δειτε το 36αρι οπως ακριβως θα ειναι,μεχρι τοτε κακαριστε τα ιδια και τα ιδια,μιλαμε...

///M6

Ελα πες την αληθεια. Συμφωνεις οτι το εργαλειο ειναι λιγο καγκουριά, ετσι;

GT-R

δεν θυμαμαι να αφησα να εννοηθει πως ειναι ομορφο σχεδιαστικα,και ξαναλεω,ΔΕΝ θα ειναι ετσι το επομενο,ευχαριστω

Coolare αρχηγέ

Το "πρωτότυπο" δεν είναι τίποτα περισσότερο από άλλη μια -εκτεταμένη αυτή τη φορά- μετατροπή του υφιστάμενου gtr.Ξέρεις πόσες τέτοιες υπάρχουν?Αλλες επίσημες,άλλες λιγότερο επίσημες...άλλες ανεπίσημες,άλλες του ποδαριού..Αλλες με 900 άλογα,άλλες με 1500,άλλες με αεροτομές-απλώστρες,άλλες με φτερά κτλ κτλ.Γενικά το GTR ήταν,είναι(και μάλλον θα είναι) από τα πιο αγαπημένα αμάξια των απανταχού καγκουρηδων...

GT-R

....των βελτιωτων θελεις να πεις,αλλα σας καταλαβαινω,εχετε μπερδεψει τα υπογλωσσια με τα υποθετα και βασιζεστε σε..."ανοητες" αδυναμιες που γενναει το μυαλο σας,ΠΟΝΑΣ αγορι μου???μιλαμε...

Datsunέμπορας

Ακόμα κι εμένα, μου φαίνεται τεράστια καγκουριά!....

ΑΧΑΧΑΧΑΧ

εσύ και οι ελληνάρες μόνο Citroen Saxo για εικοσαετίας είστε

Εσυ

Εισαι για GLX 50 με sebring και νικελ ψαλιδι

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

autobahn

Η απουσία ορίων ταχύτητας στις φημισμένες Autobahns, τους αυτοκινητοδρόμους της Γερμανίας, αναμένεται να αποτελέσει σύντομα παρελθόν, εφόσον η Γερμανική κυβέρνηση υιοθετήσει τις προτάσεις για την προστασία του κλίματος που προωθεί η επιτροπή της για το μέλλον των μεταφορών.

celica

Παρόλο που η Toyota τράβηξε τα φώτα της δημοσιότητας με την σπορ νέα Supra, η ιαπωνική εταιρεία, σύμφωνα με ξένα δημοσιεύματα, επιθυμεί και πάλι να έχει στη γκάμα της μοντέλα όπως τη Celica και το MR2.

supra

Ακριβώς πέντε χρόνια μετά την αποκάλυψη του πρωτοτύπου FT-1, η Toyota παρουσίασε μία ολοκαίνουργια Supra, η οποία θα συνεχίσει το θρύλο του προηγούμενου μοντέλου.

gemballa

O γερμανικός βελτιωτικός οίκος Gemballa μας παρουσιάζει το τελευταίο του δημιούργημα, το οποίο έχει το μακρόσυρτο όνομα GTR 8XX EVO-R και που βασίζεται στην προηγούμενης γενιάς Porsche 911 Turbo.

lada

Σχεδόν 400.000 νέα Lada πωλήθηκαν το 2018 παγκοσμίως, σημειώνοντας αύξηση πωλήσεων σε σχέση με το 2017, σε μια χρονιά η οποία ήταν πολύ καλή για την ρώσικη εταιρεία.

mustang

Η νέα πανίσχυρη Shelby GT500 είναι η ισχυρότερη “νόμιμη” Mustang όλων των εποχών αλλά και το ισχυρότερο αυτοκίνητο που έχει παρουσιάσει ποτέ η Ford. Είναι παράλληλα και η πιο σοφιστικέ Mustang καθώς συγκεντρώνει προηγμένη τεχνολογία με στόχο την διασκέδαση του οδηγού εντός και εκτός πίστας.

tyres

Γνωρίζουμε πως η χαμηλή τιμή είναι η κυριότερη αιτία για την απόκτηση των μεταχειρισμένων ελαστικών. Έτσι ψάξαμε τα υπέρ και τα κατά της επιλογής αυτής και σας τα παρουσιάζουμε.