BMW i3 με άτοκη χρηματοδότηση

P90273593_highRes_the-new-bmw-i3-and-t

Το ηλεκτρικό μοντέλο πόλης της BMW είναι διαθέσιμο και μέσω χρηματοδότησης με 0% επιτόκιο. Δείτε τις λεπτομέρειες.

Τα νέα χρηματοδοτικά προγράμματα “ eSelect 0%” και “ eCover 0%”, έρχονται να προστεθούν στα ήδη υπάρχοντα. Ενδεικτικά, το BMW i3 BEV με προτεινόμενη λιανική τιμή με φόρους  39.350 ευρώ και το πρόγραμμα χρηματοδότησης “eSelect 0%”, διατίθεται με μηνιαία δόση από 229 ευρώ. Σημειώνεται ότι στη μηνιαία δόση συμπεριλαμβάνεται και ασφάλεια δανείου/δόσεων.  Τα νέα χρηματοδοτικά προγράμματα ισχύουν για όλες τις εκδόσεις μοντέλων BMW i 3 ( BMW i 3 BEV / i 3 s BEV & BMW i 3 REx / i 3 s REx ).

 

Η μηνιαία δόση 229 ευρώ έχει υπολογιστεί με το πρόγραμμα eSelect 0% της BMW Financial Services για ενδεικτική αξία οχήματος (BMW i3 BEV) 39.350 ευρώ, με προκαταβολή 13.773 ευρώ, ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο 0%, πλέον εισφοράς 0,6% Ν. 128/75, διάρκεια 48 μήνες, τελευταία μεγάλη δόση 15.740 ευρώ, προστασία δανείου 643 ευρώ, έξοδα φακέλου 270 ευρώ (συνολικό ποσό πίστωσης 26.221 ευρώ, συνολικό ποσό καταβολής 40.778 ευρώ, ΣΕΠΠΕ 0,93%).

ΣΧΟΛΙΑ (17)

Μ.Γ

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ "ΑΤΟΚΑ". ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ "ΑΤΟΚΑ" ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ "ΑΤΟΚΑ".........................................

Πάρε κόσμε

Και βλέπεις τη διαφήμιση, και ζαχαρώνεις το ηλεκτρικό που μπορείς να κάνεις δικό σου άτοκα με μόλις 229 ευρώ το μήνα και δεν προλαβαίνεις τα ψιλούτσικα γραμματάκια που τρέχουν κάτω στην οθόνη και λένε: Προκαταβολή 13.773 ευρώ, υπολειμματική 15.740 ευρώ συν άλλο ένα χιλιαρικάκι για προστασία δανείου και διαχειριστικά έξοδα. Εν ολίγοις, σκας cash το 35% με το καλημέρα και άλλο 40% σε 4 χρόνια, αλλά - βρε αχάριστοι! - σας δίνουν το 25% του δανείου άτοκα! 9.873 ευρώ άτοκα και το κλειδί στο χέρι!

@@

Με το κόστος που έχει, αν πάρεις αυτό το αυτοκινήτο για να λές ότι κάνεις οικονομία στα καύσιμα πρέπει να είσαι τουλάχιστον ηλίθιος. Όσο για την χρηματοδότηση να μην πω και κοπεί το σχόλιο.

Χ

Γιωργάκη οταν(όταν),ξαναλέω,ΟΤΑΝ και αν έρθει το model3 στην Ευρώπη,η τιμή του σίγουρα δεν θα είναι 40χιλιάρικα,αλλά κάνα 60άρικο χαλαρά.Εκεί να το περιμένεις.Παίρνεις λοιπόν μια C220cdi(στην Ευρώπη πάντα)και για χρήση 10ετίας(καύσιμο-σέρβις-τέλη κτλ)σου μένουνε και ρέστα!Εξακριβωμένο!Και το mercediko θα το πουλήσεις και θα πάρεις και κάνα 5χίλιαριο,ίσως και παραπάνω αν είναι σε καλή κατάσταση!O tesloκουβάς στη 10ετία(αν αντέξει βέβαια τόσο πολύ και δεν γίνει φλαμπέ)πάει κατευθείαν για scrap.Αφού θές τεχνοοικονομικές αναλύσεις,πάρε να 'χεις.Εγγυημένα πράγματα.Οχι υποθέσεις!Γι'αυτόν ακριβώς το λόγο το model S πήγε άπατο στην Ευρώπη.Ενώ κάτι E350cdi μοσχοπουλάνε.

George

Κάτι Model S που δούλευαν σαν ταξί στην Ολλανδία κι έχουν γράψει 300 και 400 χιλιάδες χιλιόμετρα, ξέρεις πόσο τα πουλάνε μεταχειρισμένα? Από 40 χιλιάρικα και πάνω. Εγώ δεν θα το έπαιρνα. Όχι μόνο είχαν δωρεάν καύσιμο οι ταρίφες και μηδενικά service αλλά τσεπώνουν και ζεστό χρήμα στην πώληση. Το Model 3 long range όταν φτάσει στην Ευρώπη (τέλη 2019 το βλέπω) είμαι σίγουρος ότι θα έχει καταφέρει να ρίξει την τιμή και να είναι στα 40 χιλιάρικα σε ευρώ. Πάλι ακριβότερο θα είναι από Αμερική λόγω ΦΠΑ. Κάποιοι Ευρωπαίοι όμως μπορούν να βολευτούν και με το short range μοντέλο που θα υπάρχει τότε και θα κοστίζει 10 χιλιάρικα λιγότερο. Τα 350 χλμ. αυτονομία που έχει το "μικρό" είναι αρκετά για πολλούς. Θα υπάρχουν κι άλλες επιλογές ηλεκτρικών στα τέλη του 2019 με αντίστοιχη ή και λίγο μεγαλύτερη αυτονομία, όπως το Leaf 60 Kwh, Kia Niro, Hyundai Kona με 64 KWh. Από τιμές τα βλέπω γύρω στις 30 χιλιάδες με τάση να κατέβουν στις 25 μέσα σε 2 χρόνια και στις 20 σε 5 χρόνια. Αναμένω κι εκπλήξεις όπως το Honda Jazz με λίγο μικρότερη αυτονομία αλλά και πολύ φθηνότερο. Γύρω στα 20 χιλιάρικα από την πρώτη στιγμή. Καταλαβαίνεις ότι από το 2020 η αγορά θα αρχίσει σταδιακά να πλημμυρίζει από ηλεκτρικά μοντέλα, η αυτονομία θα ανεβαίνει και οι τιμές θα πέφτουν. Από την άλλη τα θερμικά θα γίνονται όλο και ακριβότερα λόγω αυστηροποίησης των μετρήσεων ρύπων. Ποιος θα αγοράζει σε μερικά χρόνια καινούργιο σε βενζίνη ή diesel όταν μόνο από την τιμή στο ταμπελάκι θα είναι ήδη χαμένα?

@

Και εγώ ζητούσα 50(πενήντα) χιλιάρικα για την Cclass μου,έτσι γιατί γούσταρα και γιατί ήταν η καλύτερη!(Ψιλά γράμματα:..επειδή δεν βρέθηκε κανείς να την πάρει,την έδωσα τελικά για 6 χιλιάρικα,αλλά μεταξύ μας αυτό,έτσι;Μη βγεί παραωξω καμιά βρώμα και γίνουμε ρεζίλι).

@George

Πότε πρόλαβαν και έγραψαν ήδη 300 και 400.000 χιλιόμετρα??????

George

@Πότε πρόλαβαν. Πόσα γράφουν τα ταξί το χρόνο?

George

Και για να μην το ξεχάσω. Τι δουλειά έχει η VW στο Pikes Peak με ηλεκτρικό όχημα που στοχεύει να σπάσει τα ρεκόρ?

Όπου γάμος....

.....και (ηλεκτρική) χαρά, η TesloΒασίλω πρώτη!

Αστεία πράγματα

Ατοκη χρηματοδότηση λέει, με πρώτη δόση 14 χιλιάρικα και 15 τελευταία !!! Δίνεις δηλαδή μετρητά 29 χιλιάρικα, και τα άλλα 12 χιλιάρικα άτοκα !! Πόσο πιο αστείοι δηλαδή...

George

40 χιλιάρικα για αυτοκίνητο πόλης!!!! Χαχαχαχα. Πρέπει να κάνεις 30.000 χλμ το χρόνο για να αποσβέσεις σε 10 χρόνια τη διαφορά που πληρώνεις. Από τη στιγμή που δεν μπορείς να κάνεις ταξίδια με αυτό, πώς θα γράψεις τόσα χιλιόμετρα? Ωραίο είναι, αλλά πάνω από 20 χιλιάρικα δεν θα έδινα με τίποτα για τέτοιο αυτοκίνητο.

κοροιδαρες

ΤΟ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΔΗΘΕΝ ΓΙΑ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΕΝΩ ΜΕ ΤΑ 40 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΠΛΗΡΩΣΕΙ ΒΕΝΖΙΝΗ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 30 ΧΡΟΝΙΑ...ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Hhh

Ακριβως! Το ιδιο και για κατι Tesla και κατι ακομα ηλεκτρικά με τις τιμές στο διπλάσιο απο αυτες της κατηγορίας τους

George

Η διαφορά είναι ότι τα Tesla πάνε και εκτός πόλης με τη μεγάλη αυτονομία και το δίκτυο ταχυφορτιστών που έχουν (προσεχώς και στην Ελλάδα). Κι έτσι εύκολα βρίσκει αγοραστές αφού υπάρχουν άνθρωποι που κάνουν πολλά χιλιόμετρα και κάνουν απόσβεση. Και σίγουρα δεν είναι ακριβότερα από το i3. Το model 3 long range ξεκινάει από 45.000 δολάρια στην Αμερική, δηλαδή κάτω από 40.000 ευρώ. Ακόμη δεν είναι για όλους, αλλά όπως κατέβηκε από τις 80+ χιλιάδες μέσα λίγα χρόνια, έτσι θα κατέβει και στις 20 χιλιάδες μέσα στα επόμενα. Κρατώντας πάντα την ίδια μεγάλη αυτονομία. Όσο για τα ακριβότερα μοντέλα, αυτά προσέφεραν δωρεάν φόρτιση στους ταχυφορτιστές για πάντα για όσους τα αγόρασαν έως το τέλος του 2017, κάτι που δεν πρόσφεραν άλλοι. Οι νέοι αγοραστές τους θα έχουν περιορισμό στις δωρεάν φορτίσεις γιατί με το προηγούμενο καθεστώς το υπερεκμεταλλεύτηκαν οι ταξιτζήδες σε διάφορες χώρες, οι οποίοι ως γνωστόν κάνουν άπειρα χιλιόμετρα.

Hhh

Καλά ολα αυτα αλλα και παλι η διαφορά ειναι πολυ μεγάλη για την κατηγορία. Το model 3 στα (απο) 40000 ειναι περιπου 15000 πάνω απο αλλα στην κατηγορία του. Γιατι η κατηγορία του σαν ποιότητα κατασκευής ειναι προς το μέτριο. Δεν ειναι για αυτήν την τιμή. 15000 παλι ειναι με σημερινές τιμές άνετα πάνω απο 100000km (70 το γέμισμα για 500km). Δεν τα λες και πολλα για να αποσβεσεισ αλλα σαν επιλογή δεν ειναι και φοβερά ελκυστική, παρά τις οποίες ευκολίες με ταχύ φορτιστές, δίκτυα κλπ. Μακάρι να πέσουν και αλλο οι τιμές να το δούμε ποιο ρεαλιστικά γιατι στα 40000 για πολλούς ειναι απαγορευτικό

George

Δεν είναι μόνο στο γέμισμα η οικονομία αλλά και στα σέρβις και στα τέλη. ΟΚ, και πάλι δεν είναι για τους πολλούς, αλλά σε 5 χρόνια που θα έχουν πέσει αρκετά οι τιμές, στα 100.000 χλμ. θα σου βγαίνει αρκετά φθηνότερο από ένα συμβατικό. Τότε θα γίνει η μεγάλη έκρηξη πωλήσεων των ηλεκτρικών. Το 2019 θα παρουσιαστούν και θα κυκλοφορήσουν πολλά μοντέλα από διάφορους κατασκευαστές. Και μην ξεχνάς ότι πολλοί τα αγοράζουν μόνο για τις τρελές ροπές κι επιταχύνσεις κι όχι για την οικονομία.

Τζάμπα πράμα...

Αν κάνετε και την τελευταία δόση , περίπου 25.500, βγαίνει κάτω από 13 ευρω/μήνα! Σούπερ!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

telikikloforias

Με μια δήλωση-σοκ η υφυπουργός Οικονομικών Κατερίνα Παπανάτσιου σβήνει τις ελπίδες εκατομμυρίων ιδιοκτητών αυτοκινήτων που τα έχουν σε ακινησία για μείωση των Τελών Κυκλοφορίας 2019.

Pony

Με αφορμή το άρθρο του Τάκη Τρακουσέλλη «Ελλάς, πού είναι η αυτοκινητοβιομηχανία σου;», λάβαμε την παρακάτω επιστολή-απάντηση από τον κ. Πέτρο Κοντογούρη, Πρόεδρο της NAMCO International η οποία κατασκεύαζε στο παρελθόν το περίφημο Pony.

Pwliseis

Στη γειτονική Βουλγαρία μεταβαίνουν σχεδόν όλοι οι επιτήδειοι έμποροι εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ώστε να προμηθευτούν τα «σαπάκια» τους έναντι μερικών εκατοντάδων ευρώ και να τα διαθέσουν σε ανυποψίαστους Έλληνες καταναλωτές έναντι πολλών χιλιάδων ευρώ!

peugeot508

Λίγο μετά την κυκλοφορία της φωτογραφίας του πρωτότυπου coupe που θα δείξει στο Παρίσι, η Peugeot ρίχνει λίγο περισσότερο φως στο θαυμάσιο e-Legend που γεφυρώνει το χθες με το αύριο.

suzuki-jimny

O ανεξάρτητος ευρωπαϊκός οργανισμός δοκιμών πρόσκρουσης Euro NCAP ανακοίνωσε τα αποτελέσματα για τέσσερα νέα μοντέλα. Δείτε το σκορ του καθενός ξεχωριστά. Στο μικροσκόπιο του Euro NCAP μπήκαν τα Audi A6, Suzuki Jimny, Ford Tourneo Connect & VW Touareg.