GP Καναδά, κυρίαρχος ο Χάμιλτον!
Συγκλονιστική μάχη στον Καναδά ανάμεσα στους Χάμιλτον, Αλόνσο, Μπάτον, Φέτελ, Γουέμπερ με το Βρετανό να βλέπει πρώτος την καρό σημαία στον πιο απρόβλεπτο ως τώρα φετινό αγώνα.
Το Καναδικό GP ήταν ένας απρόβλεπτος αγώνας με συναρπαστική εξέλιξη από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο γύρο.
Πριν ακόμη σβήσουν τα κόκκινα φώτα ο Μαρκ Γουέμπερ βρέθηκε από την 2η στην 7η θέση εκτίοντας ποινή γιατί οι μηχανικοί του υποχρεώθηκαν να αλλάξουν κιβώτιο.
Στην εκκίνηση ο Χάμιλτον διατήρησε την πρωτοπορία και πίσω του οι Φέτελ και Αλόνσο έδωσαν μάχη για τη 2η θέση.
Την ίδια στιγμή ο Πετρόφ έπεφτε πάνω στον ντε λα Ρόσα και ο Λιούτσι πάνω στο Μάσα.
Οι McLaren και οι Ferrari είχαν την πολύ μαλακή γόμα ενώ οι Red Bull τη μεσαία.
Γύρο με το γύρο ήταν προφανές ότι οι Ταύροι θα είχαν πλεονέκτημα όταν οι αντίπαλοί τους θα έμπαιναν να αλλάξουν λάστιχα λόγω υπέρμετρης φθοράς.
Όπερ και εγένετο όμως μετέπειτα αποδείχτηκε πως οι Red Bull δεν είχαν το ρυθμό για να ανοίξουν τη διαφορά.
Έτσι μετά τη δική τους αλλαγή ελαστικών έπεσαν πίσω. Τα πράγματα έγιναν ακόμη χειρότερα για τον Φέτελ καθότι η ομάδα επέλεξε να του βάλει την πιο μαλακή γόμα. Επιλογή που ήταν τουλάχιστον ατυχής ο Γερμανός βρέθηκε αυτόματα εκτός παιχνιδιού, τερμάτισε τελικά 4ος αντιμετωπίζοντας και πρόβλημα με το μονοθέσιο.
Αντίθετα ο Μαρκ Γουέμπερ διατήρησε την πρωτοπορία για μεγάλο κομμάτι του αγώνα όμως η φθορά της μεσαίας γόμας ήταν τέτοια που η διαφορά του μειώθηκε σημαντικά. Όταν οι Χάμιλτον και Αλόνσο τον έφθασαν ο Αυστραλός μπήκε στα πιτ για τελευταία φορά και έβαλε όπως υποχρεούνταν την πολύ μαλακή γόμα. Από τους χρόνους του αποδείχτηκε ότι αυτή ήταν η σωστή στιγμή για τη χρήση του συγκεκριμένου ελαστικού.
Την ίδια ώρα πιο μπροστά ο Αλόνσο που είχε βρεθεί επικεφαλής έχανε τη μια μετά την άλλη τις θέσεις από τις ΜcLaren ύστερα από δικά του οδηγικά λάθη.
Ο Ισπανός τερμάτισε τελικά 3ος δήλωνε όμως ευχαριστημένος από την ανταγωνιστικότητα της Ferrari.
Ο νικητής του αγώνα Λιούις Χάμιλτον έπλεε σε πελάγη ευτυχίας:
«Φανταστικό Σαββατοκύριακο. Είμαι περήφανος για τη ομάδα. Κάνουν ότι μπορούν για να εξαφανίσουν τη διαφορά από τις Red Bull. Σε πίστες που απαιτούν υψηλό αεροδυναμικό φορτίο έχουν ακόμη προβάδισμα αλλά είμαι βέβαιος ότι αυτό μειώνεται αισθητά» κατέληξε ο πρωτοπόρος πλέον της βαθμολογίας.
Επόμενος αγώνας το Ευρωπαϊκό GP στις 27/6 στη Βαλένθια.
Συνολικά η τελική κατάταξη και η βαθμολογία ήταν:
Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος |
1. Hamilton McLaren-Mercedes 1’33:53.456 |
2. Button McLaren-Mercedes + 2.254 |
3. Alonso Ferrari + 9.214 |
4. Vettel Red Bull-Renault + 37.817 |
5. Webber Red Bull-Renault + 39.291 |
6. Rosberg Mercedes + 56.084 |
7. Kubica Renault + 57.300 |
8. Buemi Toro Rosso-Ferrari + 1 γύρος |
9. Liuzzi Force India-Mercedes + 1 γύρος |
10. Sutil Force India-Mercedes + 1 γύρος |
11. Schumacher Mercedes + 1 γύρος |
12. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari + 1 γύρος |
13. Hulkenberg Williams-Cosworth + 1 γύρος |
14. Barrichello Williams-Cosworth + 1 γύρος |
15. Massa Ferrari + 1 γύρος |
16. Kovalainen Lotus-Cosworth + 2 γύρους |
17. Petrov Renault + 2 γύρους |
18. Chandhok HRT-Cosworth + 4 γύρους |
19. Di Grassi Virgin-Cosworth + 5 γύρους |
|
Ταχύτερος γύρος: Kubica, 1:16.972 |
|
Εγκατέλειψαν: |
|
Πιλότος Ομάδα Γύρος |
Glock Virgin-Cosworth 50 |
Trulli Lotus-Cosworth 43 |
De la Rosa Sauber-Ferrari 31 |
Senna HRT-Cosworth 14 |
Kobayashi Sauber-Ferrari 2 |
|
|
Βαθμολογία |
|
Πιλότοι: Κατασκευαστές: |
1. Hamilton 109 1. McLaren-Mercedes 215 |
2. Button 106 2. Red Bull-Renault 193 |
3. Webber 103 3. Ferrari 161 |
4. Alonso 94 4. Mercedes 108 |
5. Vettel 90 5. Renault 79 |
6. Rosberg 74 6. Force India-Mercedes 35 |
7. Kubica 73 7. Williams-Cosworth 8 |
8. Massa 67 8. Toro Rosso-Ferrari 8 |
9. Schumacher 34 9. Sauber-Ferrari 1 |
10. Sutil 23 |
11. Liuzzi 12 |
12. Barrichello 7 |
13. Petrov 6 |
14. Buemi 5 |
15. Alguersuari 3 |
16. Hulkenberg 1 |
17. Kobayashi 1 |
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr