
|
Οι καλύτεροι χρόνοι στις 8 μέρες δοκιμών |
||||
|
Οδηγός |
Ομάδα |
Γόμα |
Χρόνος |
Ημέρα |
|
Raikkonen |
Ferrari |
Πολύ μαλακή |
01:18,634 |
8η |
|
Vettel |
Ferrari |
Πάρα πολύ μαλακή |
01:19,024 |
7η |
|
Bottas |
Mercedes |
Πολύ μαλακή |
01:19,310 |
6η |
|
Hamilton |
Mercedes |
Πάρα πολύ μαλακή |
01:19,352 |
7η |
|
Massa |
Williams |
Πάρα πολύ μαλακή |
01:19,420 |
6η |
|
Verstappen |
Red Bull |
Πολύ μαλακή |
01:19,438 |
8η |
|
Sainz J |
Toro Rosso |
Πάρα πολύ μαλακή |
01:19,837 |
8η |
|
Hulkenberg |
Renault |
Πάρα πολύ μαλακή |
01:19,885 |
8η |
|
Ricciardo |
Red Bull |
Πάρα πολύ μαλακή |
01:19,900 |
5η |
|
Perez |
Force India |
Πάρα πολύ μαλακή |
01:20,116 |
8η |
|
Ocon |
Force India |
Πάρα πολύ μαλακή |
01:20,161 |
7η |
|
Palmer |
Renault |
Πάρα πολύ μαλακή |
01:20,205 |
8η |
|
Stroll |
Williams |
Μαλακή |
01:20,335 |
8η |
|
Kvyat |
Toro Rosso |
Πολύ μαλακή |
01:20,416 |
7η |
|
Magnussen |
Haas |
Πάρα πολύ μαλακή |
01:20,504 |
7η |
|
Grosjean |
Haas |
Πάρα πολύ μαλακή |
01:21,110 |
8η |
|
Vandoorne |
McLaren |
Πάρα πολύ μαλακή |
01:21,348 |
7η |
|
Alonso |
McLaren |
Πάρα πολύ μαλακή |
01:21,389 |
8η |
|
Ericsson |
Sauber |
Πάρα πολύ μαλακή |
01:21,670 |
8η |
|
Wehrlein |
Sauber |
Πάρα πολύ μαλακή |
01:22,347 |
7η |
|
Giovinazzi |
Sauber |
Πάρα πολύ μαλακή |
01:22,401 |
4η |
|
Celis |
Force India |
Πάρα πολύ μαλακή |
01:23,568 |
3η |
Μercedes, Red Bull και Williams είχαν εφάμιλλη ταχύτερη επίδοση.
Αξίζει να τονίσουμε ότι χτες στην Mercedes επέλεξαν – σοφά κατά την άποψή μας – να μην επιχειρήσουν προσομοίωση γρήγορου γύρου και επικεντρώθηκαν σε αξιολόγηση ελαστικών και αεροδυναμικών ρυθμίσεων. Εάν το έκαναν θα έβγαιναν σίγουρα χαμένοι. Πιθανόν να ήταν σημαντικά πιο γρήγορη από τη Ferrari, αυτό θα μείωνε τις προσδοκίες των φιλάθλων για τη νέα χρονιά αλλά και την προσπάθεια της ομάδας για βελτίωση. Πιθανόν να ήταν πολύ κοντά στη Ferrari ή και πίσω απ’ αυτή, αυτό θα επηρεάζεται αρνητικά τα μέλη της ομάδας και θα έφερνε ένταση.
Ο Χάμιλτον χτες βγαίνοντας από το μονοθέσιο δήλωσε: «Οι άλλοι δείχνουν γρήγοροι νομίζω πως θα έχουμε καλή μάχη φέτος. Η Ferrari κάνει φανταστική δουλειά. Νομίζω ότι έχουν ακόμη μεγαλύτερη δυναμική, ο ρυθμός τους εδώ ήταν εντυπωσιακός. Δεν ξέρω αν η Red Bull παρουσίασε εδώ το σύνολο του αεροδυναμικού της πακέτου. Συνήθως το παρουσιάζουν στον πρώτο αγώνα, είναι βέβαιο πως θα είναι ανταγωνιστική περιμένω μεγάλη κόντρα και από τις δυο ομάδες. Ποτέ δεν ευχήθηκα να κυριαρχώ. Φυσικά θέλω ένα μονοθέσιο με το οποίο να μπορώ να διεκδικήσω το πρωτάθλημα και για τους φιλάθλους είναι καλύτερα όταν είμαστε πολλοί διεκδικητές».

Από την πλευρά της Red Bull τώρα ο Μαξ Φερστάπεν τόνισε: «Δε με ανησυχούν τόσο τα μικρά θέματα που είχαμε στις δοκιμές, γι’ αυτό τις κάναμε. Θα δούμε στη Μελβούρνη που βρισκόμαστε σε χρόνους. Η απόδοσή μας δεν είναι άσχημη. Θέλουμε να βελτιωθούμε αλλά είμαστε εντάξει για τώρα, στις δοκιμές προσπαθείς να βελτιώσεις το μονοθέσιο όχι να γράψεις χρόνους κατατακτήριων δοκιμών».
Γεγονός παραμένει ότι φέτος το πρωτάθλημα σε μεγάλο βαθμό θα κριθεί στην ικανότητα των τριών ομάδων (Mercedes, Ferrari, Red Bull) να εξελίξουν τα μονοθέσια τους μέσα στη χρονιά. Όποιος βγάλει περισσότερη δύναμη από την υβριδική μηχανή, κατανοήσει καλύτερα τη συμπεριφορά των Pirelli και αναβαθμίσει ταχύτερα το αεροδυναμικό πακέτο θα έχει τον πρώτο λόγο στην κούρσα του πρωταθλήματος, που για πρώτη φορά εδώ και 10 χρόνια φαντάζει αμφίρροπο.
