Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Κατάργησαν το φόρο πολυτελείας στα Ηλεκτρικά Ι.Χ. (UPD)
Κατάργησαν το φόρο πολυτελείας στα Ηλεκτρικά Ι.Χ. (UPD)
Μία πρωτοφανή για τα Ευρωπαϊκά δεδομένα φορολογική κατάσταση, έρχεται να διορθώσει το Υπουργείο Οικονομικών...
UPD:
18
ΣΧΟΛΙΑ
Σύμφωνα με τη σχετική τροπολογία που κατέθεσε στη Βουλή , τα ηλεκτρικά ΙΧ πλέον δε θα επιβαρύνονται με φόρο πολυτελείας, κάτι που ήταν μία ακόμα Ελληνική φορολογική πρωτοτυπία.
Θυμίσουμε ότι όταν επιβλήθηκε ο φόρος πολυτελείας στα ΙΧ αυτοκίνητα επί Υπουργίας Παπακωνταντίνου, δεν εξαιρέθηκαν από αυτόν τα «πράσινα», ηλεκτρικά αυτοκίνητα, παρά το διακύβευμα της τότε Κυβέρνησης περί «πράσινης ανάπτυξης».
Η Ελλάδα, όχι μόνο δεν επιβράβευε την επιλογή και αγορά αυτοκινήτων με μηδενικές εκπομπές ρύπων στην ατμόσφαιρα, το εναντίον, τιμωρούσε τον αγοραστή επιβάλλοντας του φόρο πολυτελείας, ο οποίος επιβάρυνε την τελική τιμή του αυτοκινήτου κατά, περίπου, 10.000€.
Κι αυτό, όταν στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης οι Κυβερνήσεις, όχι μόνο δεν επιβάλλουν φόρους, αλλά κάνουν και φοροελαφρύνσεις δίνοντας κίνητρα για την αγορά τέτοιων οχημάτων.
Εισαγόμενα μεταχειρισμένα
Παράλληλα, το ΥΠΟΙΚ κατάργησε το φόρο πολυτελείας και στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα ΙΧ αυτοκίνητα, τα οποία έχουν ταξινομηθεί-πουληθεί απο το 2009 και πριν. Δηλαδή πριν εφαρμοστεί ο φόρος πολυτελείας και στη χώρα μας. Παράλληλα αλλάζει ο τρόπος με τον οποίο διαμορφώνεται η φορολογητέα αξία αυτών των αυτοκινήτων ώστε να επιβάλλεται το τέλος ταξινόμησης.
Θυμίσουμε ότι όταν επιβλήθηκε ο φόρος πολυτελείας στα ΙΧ αυτοκίνητα επί Υπουργίας Παπακωνταντίνου, δεν εξαιρέθηκαν από αυτόν τα «πράσινα», ηλεκτρικά αυτοκίνητα, παρά το διακύβευμα της τότε Κυβέρνησης περί «πράσινης ανάπτυξης».
Η Ελλάδα, όχι μόνο δεν επιβράβευε την επιλογή και αγορά αυτοκινήτων με μηδενικές εκπομπές ρύπων στην ατμόσφαιρα, το εναντίον, τιμωρούσε τον αγοραστή επιβάλλοντας του φόρο πολυτελείας, ο οποίος επιβάρυνε την τελική τιμή του αυτοκινήτου κατά, περίπου, 10.000€.
Κι αυτό, όταν στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης οι Κυβερνήσεις, όχι μόνο δεν επιβάλλουν φόρους, αλλά κάνουν και φοροελαφρύνσεις δίνοντας κίνητρα για την αγορά τέτοιων οχημάτων.
Εισαγόμενα μεταχειρισμένα
Παράλληλα, το ΥΠΟΙΚ κατάργησε το φόρο πολυτελείας και στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα ΙΧ αυτοκίνητα, τα οποία έχουν ταξινομηθεί-πουληθεί απο το 2009 και πριν. Δηλαδή πριν εφαρμοστεί ο φόρος πολυτελείας και στη χώρα μας. Παράλληλα αλλάζει ο τρόπος με τον οποίο διαμορφώνεται η φορολογητέα αξία αυτών των αυτοκινήτων ώστε να επιβάλλεται το τέλος ταξινόμησης.
Οπως και να έχει είναι επιβεβλημένη πλέον η πλήρης κατάργηση του φόρου πολυτελείας και για την Ελλάδα, αφού ετσι και αλλιώς η κυβέρνηση υποχρεώθηκε να πάρει αυτή την απόφαση για τα εισαγόμενα λόγω κοινοτικού δικαίου. Αυτό γιατί πολλοί Ελληνες, που μπορούν να αγοράσουν τέτοια αυτοκίνητα (αξίας άνω των 40.000€) τα παίρνουν απο αγορές εκτός Ελλάδας, που δεν έχουν φόρο πολυτελείας. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το κράτος να μην εισπράττει ούτε ένα ευρώ από την αγορά τέτοιων αυτοκινήτων.
Θυμίσουμε ότι κατά την αγορά ενός νέου αυτοκινήτου στην Ελλάδα επιβάλλεται ΦΠΑ, τέλος ταξινόμησης και -στα ακριβότερα αυτοκίνητα- φόρος πολυτελείας.
UPD:
18
ΣΧΟΛΙΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα