Κατάργησαν το φόρο πολυτελείας στα Ηλεκτρικά Ι.Χ. (UPD)

Κατάργησαν το φόρο πολυτελείας στα Ηλεκτρικά Ι.Χ. (UPD)

Μία πρωτοφανή για τα Ευρωπαϊκά δεδομένα φορολογική κατάσταση, έρχεται να διορθώσει το Υπουργείο Οικονομικών...

Σύμφωνα με τη σχετική τροπολογία που κατέθεσε στη Βουλή
, τα ηλεκτρικά ΙΧ πλέον δε θα επιβαρύνονται με φόρο πολυτελείας, κάτι που ήταν μία ακόμα Ελληνική φορολογική πρωτοτυπία.
Θυμίσουμε ότι όταν επιβλήθηκε ο φόρος πολυτελείας στα ΙΧ αυτοκίνητα επί Υπουργίας Παπακωνταντίνου, δεν εξαιρέθηκαν από αυτόν τα «πράσινα», ηλεκτρικά αυτοκίνητα, παρά το διακύβευμα της τότε Κυβέρνησης περί «πράσινης ανάπτυξης».

Η Ελλάδα, όχι μόνο δεν επιβράβευε την επιλογή και αγορά αυτοκινήτων με μηδενικές εκπομπές ρύπων στην ατμόσφαιρα, το εναντίον, τιμωρούσε τον αγοραστή επιβάλλοντας του φόρο πολυτελείας, ο οποίος επιβάρυνε την τελική τιμή του αυτοκινήτου κατά, περίπου, 10.000€.

Κι αυτό, όταν στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης οι Κυβερνήσεις, όχι μόνο δεν επιβάλλουν φόρους, αλλά κάνουν και φοροελαφρύνσεις δίνοντας κίνητρα για την αγορά τέτοιων οχημάτων. 

Εισαγόμενα μεταχειρισμένα
Παράλληλα, το ΥΠΟΙΚ κατάργησε το φόρο πολυτελείας και στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα ΙΧ αυτοκίνητα, τα οποία έχουν ταξινομηθεί-πουληθεί απο το 2009 και πριν. Δηλαδή πριν εφαρμοστεί ο φόρος πολυτελείας και στη χώρα μας.  Παράλληλα αλλάζει ο τρόπος με τον οποίο διαμορφώνεται η φορολογητέα αξία αυτών των αυτοκινήτων ώστε να επιβάλλεται το τέλος ταξινόμησης.

Οπως και να έχει είναι επιβεβλημένη πλέον η πλήρης κατάργηση του φόρου πολυτελείας και για την Ελλάδα, αφού ετσι και αλλιώς η κυβέρνηση υποχρεώθηκε να πάρει αυτή την απόφαση για τα εισαγόμενα λόγω κοινοτικού δικαίου. Αυτό γιατί πολλοί Ελληνες, που μπορούν να αγοράσουν τέτοια αυτοκίνητα (αξίας άνω των 40.000€) τα παίρνουν απο αγορές εκτός Ελλάδας, που δεν έχουν φόρο πολυτελείας. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το κράτος να μην εισπράττει ούτε ένα ευρώ από την αγορά τέτοιων αυτοκινήτων. 

Θυμίσουμε ότι  κατά την αγορά ενός νέου αυτοκινήτου στην Ελλάδα επιβάλλεται ΦΠΑ, τέλος ταξινόμησης και -στα ακριβότερα αυτοκίνητα- φόρος πολυτελείας. 




ΣΧΟΛΙΑ (18)

Γιωργος

Εχω αγορασει ενα εισαγομενο πριν λιγες ημερες που εβγαλε ορωτη αδεια στη γερμανια το 2004 και εισηχθηκε στη ελλαδα τον Ιανουαριο του 2008.Θα πληρωσω φορο πολυτελειας σαν να ταξινομηθηκε πρωτη φορα το 2008 (πρωτη αδεια στην ελλαδα)? Εαν οχι, τι παραστατικα χρειαζονται, και που θα πρεπει να τα υποβαλλω? Σας ευχαριστω θερμα.

BMWΑΚΙΑΣ

Τώρα που έρχεται στην Ελλάδα το ηλεκτρικό BMW, όλως τυχαίως, οι ΜΕΡΚΕΛΟΔΟΥΛΟΙ κατάργησαν τον φόρο πολυτελείας στα ηλεκτρικά !!!!

wtf

Να δουμε απο που θα εχουν εσοδα αν παρουμε ολοι (ενταξει θεωρητικο το να παρουμε) ηλεκτρικα. Ηδη εχουν μειωθει τα εσοδα δραστικα απο την μειωση καταναλωσης καυσιμων και αυτη την υστερηση στα εσοδα την ισοσκελιζουν με καινουργιους φορους και περικοπες μισθων. Προς το παρον βαζουν ετσι πιο πολλα λεφτα στη τσεπη των εχοντων κατεχοντων και εντελει δυναμενων να αποκτησουν ηλεκτρικο αυτοκινητο. Αλλο ενα μετρο εις βαρος των με εχοντων και υπερ των εχοντων. Καλα το πανε το πραγμα για πληρη φτωχοποιηση της μεσαιας ταξης και υποταγη στα νεα δεδομενα.

nik

ΝΑ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΤΕΙ ΠΛΗΡΩΣ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ. ΚΑΝΕΝΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΜΕΤΡΟ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΙΣΧΥΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ. ΑΛΛΙΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΤΕΙΑ, ΚΛΟΠΗ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ.

ΝΙΚΟΣ

ΔΗΛΑΔΗ ΤΩΡΑ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΕΙΝΑΙ 10.000 ΦΤΗΝΟΤΕΡΑ?

mensa

Για να δουλέψεις εκεί πρέπει να είσαι αφισοκολλητής. Τι IQ μπορεί να έχει ένας αφισοκολλητής? Το πολύ πολύ IQ ΤΟΥΟΤΑ

J

Δηλαδή δεν υπάρχουν ηλεκτροκίνητα πολυτελή ??? Τί λετε ρε παιδιά ? Οι υβριδικές τζιπάρες των υπουργών (και όχι μόνο αυτών) δηλαδή τί είναι ?? Απλά βγάζουν τον κ**ο τους απέξω, όπως κάνουν και με τη φορολογία: Οι βουλευτικές αποζημιώσεις είναι οι μόνες που απέμειναν να φορολογούνται τεκμαρτά και όχι στο σύνολό τους !! Ο κος Βενιζέλος π.χ. πλήρωσε μόνο 10.000 για εισοδήματα της τάξεως των 120000, δηλ. με συντελεστή μόλις 8-10%, τη στιγμή που οι υπόλοιποι Ελληνες φορολογούνται με 25-40%. Ξυπνήστε !!!!

Πας καλά;;;;

Το υβριδικό είναι ηλεκτρικό;;; πας καλά;;;; πόσο ΑΣΧΕΤΟΣ είσαι;;;; Υβριδικό αυτό σημαίνει, οτι έχει ΔΥΟ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ, έναν ΜΕΚ (βενζίνη ή diesel) κι έναν ηλεκτρικό. (Αν δεν ξέρεις τι είναι ΜΕΚ, πήγαινε σχολείο). Τα υβριδικά φυσικά κι έχουν φόρο πολυτελείας κι επειδή είναι ακριβά στην κατασκευή, κοστίζουν ακόμα πιο ακριβά ΑΣΧΕΤΕ. Πλήρως ηλεκτρικά είναι τα ΒΜW i3, Nissan LEAF, Tesla, Mitsubishi, και 2-3 άλλα μαζικής παραγωγής

ΝΝ

Φορο πολυτελείας και πολυτελούς διαβίωσης... Κοροιδία στα μούτρα μας

1234

Καλά μην είστε τόσο σίγουροι ότι τα ηλεκτρικά είναι οικολογικά. Μπορεί να μην έχουν εκπομπές CO2 αλλά οι μπαταρίες και η κατασκευή των οχημάτων μόνο φιλική προς το περιβάλλον δεν είναι.

george papaevangelou

για κοιτα

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

erdogan

Στα τέλη του έτους αναμένεται να παρουσιαστεί το πρωτότυπο του πρώτου τουρκικού αυτοκινήτου που ετοιμάζει ο Ερντογάν μαζί με 5 από τις κορυφαίες εταιρείες της χώρας και πλέον, είδαν το φως της δημοσιότητας οι πρώτες εικόνες του.

Corolla_05

Corolla χωρίς σεντάν, κουραμπιές δίχως άχνη ζάχαρη. Aυτός ο κόσμος θα όδευε με μαθητική ακρίβεια προς την καταστροφή αν δεν υπήρχε ο τύπος αμαξώματος που τόσο αγαπάμε να μισούμε.

4
motorc

Ο όρος μηχανή-μοτοσυκλέτα δημιουργήθηκε το 1894. Σήμερα στην εποχή της υψηλής τεχνολογίας, υπάρχουν πολλές εταιρείες κατασκευής των μοτοσικλετών συμπεριλαμβανομένων των πιο σύγχρονων, ακριβών και σπάνιων μοντέλων. Δείτε λοιπόν τις 10 πιο ακριβές στον κόσμο... 

Χ5_03

Aνετη, ευρύχωρη, φιλόξενη και με όλα τα κομφόρ. Η BMW Χ5 ανέκαθεν έφευγε από την πραγματικότητα της «ρόδας» και πήγαινε τιμολογιακά στην κατηγορία των ακινήτων. Η νέα γενιά της, ούσα πιο μεγάλη από ποτέ και πιο άνετη, παίζει ανταγωνιστικά απέναντι και στους καλύτερους ξενώνες. Παραδοσιακούς και μη.

1
308_03

Στη Peugeot δεν σταματούν να διυλίζουν τον κώνωπα ανακατεύοντας δημιουργικά τη γκάμα του 308. Απώτερος σκοπός η ανάδυση του ιδανικού στα μικρομεσαία οικογενειακά, που εκτός των άλλων, επισκέπτεται σπάνια πρατήρια ανεφοδιασμού...

7