Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.
Το A8, άλλοτε τεχνολογικό σημείο αναφοράς για την Audi, βρίσκεται σε σταυροδρόμι. Αν η παραγωγή σταματήσει, θα είναι η πρώτη φορά σε πάνω από τρεις δεκαετίες που η Audi δεν θα έχει άμεσο αντίπαλο της BMW 7 Series ή της Mercedes-Benz S-Class.
Η Audi σχεδίαζε δύο πλήρως ηλεκτρικές εκδόσεις του A8 για το 2027: ένα crossover, εσωτερικά γνωστό ως Landjet, και ένα χαμηλό, πολυτελές sedan, το Landyacht, βασισμένο στο Grandsphere Concept του 2021.

Τα σχέδια έχουν πλέον αναβληθεί. Το πρόγραμμα K1 της Porsche, πάνω στο οποίο θα βασίζονταν οι νέες πλατφόρμες του A8, έχει σταματήσει, ενώ οι πωλήσεις EV παραμένουν αργές σε βασικές αγορές.
Το τρέχον A8 χρησιμοποιεί την πλατφόρμα MLB evo, που δεν μπορεί πλέον να εξελιχθεί περαιτέρω. Η αναβάθμιση της πλατφόρμας είναι δαπανηρή και δεν ανταποκρίνεται στα νέα πρότυπα εκπομπών. Η MSB πλατφόρμα του VW Group, που χρησιμοποιείται σε Panamera και Continental, αντιμετωπίζει παρόμοια προβλήματα.
Μια πιθανή λύση είναι η χρήση της νέας Premium Platform Combustion (PPC), που θα υποστηρίξει τα επόμενα Q7 και Q9. Μια επιμηκυμένη εκδοχή θα μπορούσε να χρησιμεύσει ως βάση για νέο A8, διατηρώντας κινητήρες εσωτερικής καύσης για αρκετά χρόνια ακόμη.
Αν το A8 καταργηθεί, οι πιστοί οπαδοί της μάρκας θα πρέπει να στραφούν στα μεγάλα premium SUV για να βρουν την πιο κοντινή εμπειρία πολυτελούς οδηγικής άνεσης που προσφέρει το ιστορικό sedan.