Εξήντα έξι χρόνια μετά την ιστορική ανακάλυψη της τριπλής ζώνης από τον Nils Bohlin –και την ελεύθερη διάθεση της πατέντας σε όλους τους κατασκευαστές– η
Volvo παρουσιάζει
μια επαναστατική εκδοχή που αξιοποιεί δεδομένα σε πραγματικό χρόνο.

Εσωτερικοί και εξωτερικοί αισθητήρες συλλέγουν πληροφορίες για το σώμα του επιβάτη (ύψος, βάρος, θέση) αλλά και για τις συνθήκες του δρόμου. Έτσι, η ζώνη επιλέγει αυτόματα το ιδανικό προφίλ προστασίας ανάμεσα σε 11 διαφορετικά σενάρια.
Σε
έναν μεγαλόσωμο επιβάτη εφαρμόζεται μεγαλύτερη δύναμη συγκράτησης, ενώ σε έναν πιο εύθραυστο μειώνεται για την αποφυγή τραυματισμών, όπως τα κατάγματα πλευρών. Η τεχνολογία βασίζεται σε πενήντα χρόνια ερευνών και σε
μια τεράστια βάση δεδομένων με 80.000 πραγματικά ατυχήματα. Επιπλέον, εξελίσσεται συνεχώς μέσω over-the-air ενημερώσεων.
Το νέο σύστημα δεν λειτουργεί απομονωμένα, αλλά εντάσσεται στο ευρύτερο «οικοσύστημα ασφάλειας» της Volvo, συνεργαζόμενο με αερόσακους, αισθητήρες παρουσίας και προηγμένα οδηγικά βοηθήματα.