Διάβασε έναν οδηγό «επιβίωσης» στη δαιδαλώδη Black Friday αγορά πλυντηρίων και στεγνωτηρίων, προκειμένου να τη βγάλεις «καθαρή», χωρίς να… στεγνώσει το πορτοφόλι σου!
Το πρώτο LS πρωτοπαρουσιάστηκε το 1989 στην αμερικανική αγορά και ήταν ο λόγος για να αποκτήσει η Toyota το πολυτελές παρακλάδι της. Οι άνθρωποι της Lexus δημιούργησαν τότε ένα πραγματικά κορυφαίο πολυτελές σεντάν τής μεγάλης κορυφαίας κατηγορίας το οποίο ήταν πραγματικά καινοτόμο.
Το LS450 όπως ονομάστηκε, τάραξε τα νερά στην κατηγορία με απρόσμενο τρόπο. Οι Γερμανοί κατασκευαστές, που ως τότε ήταν ταυτισμένοι με την πολυτέλεια και την κορυφαία επιλογή, θορυβήθηκαν.
Κατάλαβαν ότι είχαν επαναπαυθεί στη φήμη τους και ξαφνικά τα αντίστοιχα μοντέλα τους έμοιαζαν υποδεέστερα συγκρινόμενα με το τότε LS450. Αυτό τους ανάγκασε να αλλάξουν τρόπο προσέγγισης στην εξέλιξη, στη δημιουργία και στην ενσωμάτωση τεχνολογίας και εξοπλισμού σε αυτά.

Στα 36 χρόνια που ακολούθησαν από τότε, η Lexus δημιούργησε και παρουσίασε πέντε γενιές της «ναυαρχίδας» της, με την πρόσφατη το 2917. Πλέον η εμπορική πορεία του δεν είναι αυτή που χρειάζεται για να διατηρηθεί στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής.
Οι πωλήσεις του μοντέλου μειώθηκαν δραματικά, με μόλις 691 μονάδες να ταξινομούνται στο πρώτο εξάμηνο του 2025 στις ΗΠΑ, δηλαδή μείωση κατά 42,3% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Τα στελέχη της αποφάσισαν να αποσύρουν οριστικά το LS από την αμερικανική αγορά εντός του 2026, όπως και από άλλες όπου επίσης οι πωλήσεις του είναι λίγες.
Αυτό θα γίνει με τη δημιουργία μιας ειδικής εξοπλιστικής έκδοσής του η οποία θα ονομάζεται «Heritage Edition» και θα κατασκευαστεί μόλις σε 250 μονάδες. Δεν ανακοινώθηκαν αλλαγές στον κινητήρα της συγκεκριμένης έκδοσης του LS500. Θυμίζουμε ότι αυτός είναι ο V6 twin turboχωρητικότητας 3,4 λίτρων που αποδίδει 422 ίππους και μέγιστη ροπή 599 Nm.
Συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων και σύστημα τετρακίνητες με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Η επιτάχυνση από το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 4,6 δευτερόλεπτα.