Νέο λογότυπο για την Jaguar Land Rover

Νέο λογότυπο για την Jaguar Land Rover

Η Jaguar Land Rover αναδιαρθρώνει την εικόνα της και το λογότυπό της.

230602094113_Jaguar-F-Pace

Όπως έχει γίνει γνωστό, η JLR θα χωριστεί σε τέσσερα επιμέρους τμήματα και θα αποτελείται πλέον από τις Jaguar, Range Rover, Discovery και Defender, με τις αλλαγές που θα προκύψουν να αφορούν και την γενικότερη εικόνα της.

Μεταξύ άλλων, αυτό σημαίνει και την αλλαγή τού εμπορικού σήματος της JLR, όπως είναι το αρκτικόλεξο της Jaguar Land Rover.

Η βρετανική εταιρεία παρουσίασε το καινούργιο εμπορικό λογότυπο, το οποίο είναι απλό και λιτό σχεδιαστικά και «φανερώνει την κομψότητα, τη νεωτερικότητα και την προνοητικότητα της», όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της.

Είναι η πρώτη φορά στην ιστορία της όπου αυτή θα έχει ένα κοινό σήμα κατατεθέν, καθώς έως τώρα τόσο η Jaguar όσο και η Land Rover είχαν το δικό τους η κάθε μία.

Ωστόσο, το νέο λογότυπο θα χρησιμοποιείται μόνο για την επικοινωνία της εταιρείας προς τα ΜΜΕ και το κοινό, όπως και για σκοπούς μάρκετινγκ και δεν θα υπάρχει στο αμάξωμα των μοντέλων των δύο εταιρειών. Αυτά θα εξακολουθούν να διαθέτουν τα ιστορικά εμπορικά σήματα που γνωρίζουμε για την κάθε μία.

Ο Τζέρι ΜακΓκόβερν, επικεφαλής Δημιουργικός Διευθυντής της Land Rover δήλωσε σχετικά: «Η Land Rover θα μετατραπεί σε ένα σήμα εμπιστοσύνης για το Defender, το Range Rover και το Discovery τα οποία θα μετατραπούν από μοντέλα σε μάρκες.

Και συνέχισε λέγοντας: «Στην πραγματικότητα, το Range Rover είναι από μόνο του και ένα εμπορικό σήμα, το ίδιο και το Discovery. Οι πελάτες μας λένε “έχω ένα Range Rover”. Στον τομέα της πολυτέλειας χρειάζεσαι μία πιο ξεκάθαρη εικόνα, καθώς αυτή στα μοντέλα της Land Rover δεν εξισώνεται με την αντίστοιχη του Range Rover».

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Best of Network

Δείτε Επίσης