Στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδίου Renaulution του ομίλου Renault η Dacia θα θέσει σε εφαρμογή ένα εντυπωσιακό πρόγραμμα συνολικού εκσυγχρονισμού και επαναπροσδιορισμού της εταιρικής ταυτότητας της.
UPD:
Δεν έχουμε συχνά την ευκαιρία να βλέπουμε τη σε μεγάλο βαθμό μεταβολή στην επιχειρηματική στρατηγική και στη γενικότερη εικόνα μιας αυτοκινητοβιομηχανίας, ιδίως όταν αυτό είναι θέμα εκούσιας επιλογής και όχι επιβολής (π.χ. σε περίπτωση εξαγοράς και αλλαγής ιδιοκτησιακού καθεστώτος).
Μια τέτοια περίπτωση διαπιστώνουμε με τη Dacia, την εταιρεία η οποία συνεχίζει να εκπλήσσει με τις εμπορικές επιδόσεις της σε μια πολύχρονη και συνεχιζόμενη κρίση για τον συγκεκριμένο βιομηχανικό κλάδο. Υπό το πρίσμα τού στρατηγικού σχεδίου «Renaulution», τα ανώτατα στελέχη της αποφάσισαν να στραφούν ξανά στις τρεις βασικές αξίες που χαρακτηρίσουν και προσδιορίζουν την εταιρεία.
Έτσι, στην Dacia καθόρισαν και παρουσίασαν την καινούργια γραπτή διακήρυξη της εταιρείας. Ένα κείμενο αποφάσεων το οποίο περιλαμβάνει την σημαντική αλλαγή στα καινούργια αυτοκίνητά της, με τον νέο σχεδιασμό και τα χρώματά τους, στην εικόνα της, στο λογότυπο της, ακόμα και στη δομή των αντιπροσωπειών της. Το πρωτότυπο Manifesto δημιουργήθηκε για να καταδείξει υλοποιημένες τις νέες επιλογές των ανθρώπων της ρουμανικής εταιρείας. Δεν αποτελεί τον προπομπό μόνο ενός νέου μοντέλου, είναι ο σκαπανέας όλων των επόμενων που πρόκειται να δημιουργήσει τα ερχόμενα χρόνια.
Η Dacia, θα συνεχίσει να κατασκευάζει αυτοκίνητα τα οποία θα προσφέρουν όλα τα απαραίτητα στους πελάτες της όπως αυτά ορίζονται πλέον από τη σύγχρονη τεχνολογία και τις τάσεις. Σκοπός των ανθρώπων της είναι να παραμείνει έξυπνη, απολύτως πρακτική και ξεχωριστή σε σχέση με άλλες εταιρείες. Η εξυπηρέτηση των αναγκών των πελατών της, παραδοσιακών και καινούργιων, η προστασία του περιβάλλοντος, με την υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογικών λύσεων και την εξέλιξη νέων, και η αξιοπιστία είναι στοιχεία τού πυρήνα των εταιρικών αξιών της τα οποία θα συνεχίσουν να αποτελούν τον κανόνα. Ωστόσο, πλέον, θα εμπλουτιστούν με ένα νέο τεχνολογικό και ψηφιακό οικοσύστημα το οποίο δεν θα αρκείται απλώς στον εντυπωσιασμό αλλά θα εντυπωσιάζει με την πρακτικότητα και τη χρηστικότητά του.
Τα ακραία καιρικά φαινόμενα και οι φυσικές καταστροφές δεν είναι πλέον σπάνιο γεγονός για την Ελλάδα. Η κλιματική αλλαγή κάνει διαρκώς αισθητή την παρουσία της, τα τελευταία χρόνια, με τα παραδείγματα να είναι πολλά.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.