Η ιδέα της μικροκινητικότητας μπορεί να γνωρίζει τεράστια ανάπτυξη λόγω της ηλεκτροκίνησης όμως προτάσεις στο πλαίσιο αυτής της φιλοσοφία έχουν παρουσιαστεί πριν αρκετές δεκαετίες με ένα από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα αυτό του λιλιπούτειου scooter Go Devil της Fuji.
UPD:
Το μικρό μέγεθος των ηλεκτροκινητήρων και η ευκολία εφαρμογής τους σε δομικά απλές κατασκευές έχει πυροδοτήσει ένα κύμα νέων ιδεών και προτάσεων μικροκινητικότητας η οποία αναμένεται να διαδραματίσει καίριο ρόλο στο μέλλον των αυτόνομων αστικών μετακινήσεων.
Ωστόσο τα πρώτα βήματα σε αυτό τον τομέα έχουν γίνει πολλές δεκαετίες πιο πίσω με την Fuji Heavy Industries - μητρική εταιρία της Subaru – να είναι μεταξύ των πρωτοπόρων καθώς το 1964 παρουσίασε ένα mini scooter το οποίο λανσαρίστηκε ως το δίτροχο που χωρά σε μια βαλίτσα. Και αυτός ο χαρακτηρισμός ήταν πέρα για πέρα αληθινός καθώς το Go Devil, όπως ονομαζόταν, είχε μια σπαστή δομή που του επέτρεπε να αποθηκεύεται και να μεταφέρεται μέσα σε τσάντα.
Η βασική δομή του ήταν ένα τετραγωνικό πλαίσιο στις διαστάσεις ενός μικρού κουτιού στο επάνω μέρος του οποίου υπήρχε ένα αφρώδες υλικό στο ρόλο καθίσματος. Στο κάτω μέρος φιλοξενούνταν ένα μικρός κινητήρας 50 cc με αυτόματη μετάδοση η οποία μέσω αλυσίδας κινούσε ένα μικροσκοπικό τροχό. Στο εμπρός μέρος του πλαισίου κούμπωνε μια μικρή πλατφόρμα στην οποία με την σειρά της εφάρμοζε η κολώνα του τιμονιού με τον εμπρός τροχό. Το Go Devil είχε δυνατότητα για ταχύτητες εώς 36 km/h και μπορούσε να οδηγηθεί ακόμα και από έφηβους. Παρά την ιαπωνική καταγωγή το λανσάρισμά του έγινε στις ΗΠΑ όπου εκείνη την εποχή και μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του ’70 τα μίνι δίτροχα ήταν εξαιρετικά δημοφιλή στις νεαρές ηλικίες, όμως το Go Devil ήταν το μόνο με δυνατότητα αναδίπλωσης και εύκολης μεταφοράς ακόμα και μέσα σε τσάντα. Δυστυχώς παρά τον μεγάλο αριθμό Go Devil που πουλήθηκαν στις ΗΠΑ, χάρη και στην προσιτή τιμή των μόλις 100 δολαρίων, μόλις ελάχιστα είναι αυτά που σώζονται μέχρι σήμερα θυμίζοντας πως η έξυπνη και προοδευτική σκέψη μπορεί να ισοσκελίσει ακόμα και τα εντυπωσιακά πλεονεκτήματα της σύγχρονης τεχνολογίας.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.