Το παραμύθι των γιορτών ζωντανεύει μαγευτικά στα Divani Collection Hotels και μας χαρίζει αξέχαστες στιγμές γεμάτες θαλπωρή και λάμψη
Ο πίσω προφυλακτήρας είναι ελαφρώς διαφορετικός από το συμβατικό μοντέλο και για προφανείς λόγους, δεν ενσωματώνει πλέον διπλές απολήξεις εξάτμισης.
Το πιο σημαντικό δε, είναι πως το κομψό sedan υποστηρίζει ταχυφόρτιση στα 350 kW, με αποτέλεσμα η φόρτιση σε ποσοστό από 10 έως 80% να ολοκληρώνεται σε μόλις 22 λεπτά της ώρας.
Όσον αφορά την αυτονομία, η Genesis λέει ότι το ηλεκτρικό G80 διανύει περισσότερα από 500 χιλιόμετρα με μια φόρτιση στον κύκλο δοκιμών NEDC, το οποίο πιθανότατα θα οδηγήσει σε σημαντικά χαμηλότερο αριθμό όταν μετρηθεί σε WLTP.
Με βάση το σύστημα πιστοποίησης της Νότιας Κορέας, η μη αποκαλυφθείσα μπαταρία διαρκεί περίπου 427 όταν το όχημα είναι εξοπλισμένο με τους κομψούς τροχούς πολλαπλών ακτίνων 19 ιντσών. Μια ηλιακή οροφή επίσης συλλέγει ενέργεια από τον ήλιο προκειμένου να αυξήσει περαιτέρω την απόδοση.
Το Active Noise Control-Road μειώνει τον θόρυβο που προκαλείται από την κύλιση παράγοντας ηχητικά κύματα με αντίθετες συχνότητες. Για μια μεταξένια ομαλή οδήγηση, το ηλεκτρικό G80 διαθέτει επίσης ρυθμιζόμενη ανάρτηση που συνεργάζεται με μια πρόσθια κάμερα που σαρώνει το δρόμο με αποτέλεσμα την κατάλληλη ρύθμιση στις εκάστοτε συνθήκες.
Η Genesis λέει ότι εκτός από το ηλεκτρικό G80 αναμένεται επίσης να δούμε προσεχώς και το GV60 crossover.